جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بهترین الگوریتم های پیش بینی ورزشی + نکات کلیدی در استفاده از الگوریتم‌ها

پیدا کردن بهترین الگوریتم‌های پیش‌بینی ورزشی همواره یکی از مواردی است که کاربران دائماً در حال بررسی و جستجو آن هستند که از این طریق بتوانند شانس برد خود را افزایش دهند. این الگوریتم‌ها با استفاده از محاسبات ریاضی یا هوش مصنوعی می‌توانند به راحتی بر پیش‌بینی‌های شما نظارت داشته باشند و اطلاعات را تجزیه و تحلیل کنند. در این مطلب بت فوروارد همراه ما باشید تا به بررسی این موضوع بپردازیم که بهترین الگوریتم‌های پیش‌بینی ورزشی کدام‌اند و چگونه می‌توان در پیش‌بینی رشته‌های مختلف ورزشی از آنها استفاده کرد.

الگوریتم پیش‌بینی ورزشی چیست؟

الگوریتم پیش‌بینی ورزشی به این معنی است که شما با استفاده از برخی اطلاعات محاسباتی یا ریاضی به صورت دستی یا سیستمی بتوانید رشته‌های مختلف ورزشی را به‌نوعی پیش‌بینی کنید که همه چیز حساب شده با بالاترین شانس برد باشد و به‌نوعی بتوان با استفاده از این الگوریتم‌ها به نتیجه خوبی برای ثبت شرط‌ها رسید.

به عبارت دیگر الگوریتم‌های پیش‌بینی ورزشی یک سری داده و اطلاعات معتبر را توسط سیستم یا کاربران دریافت می‌کنند و با توجه به داده‌های موجود بهترین نتیجه را برای شما پیش‌بینی می‌کنند که این کار دقیقاً معادل کاری است که یک شرط بند حرفه‌ای که اطلاعات و دانش کافی در خصوص پیش‌بینی‌های ورزشی دارد، آن را به صورت دستی برای خود انجام می‌دهد.

درصد موفقیت کاربران با استفاده از الگوریتم‌های پیش‌بینی ورزشی

همواره برای استفاده از الگوریتم‌های پیش‌بینی ورزشی در نظر داشته باشید که این الگوریتم‌ها با توجه به محاسبات خود به صورت سیستمی تا حدودی می‌توانند به شما در ثبت شرط‌هایتان کمک کنند تا شانس موفقیتتان بالا برود ولی نمی‌توانند اتفاقات رقم خورده در طول برگزاری یک مسابقه ورزشی نظیر شرایط جوی، روحیه بازیکنان، مصدومیت‌های غیرمنتظره، اخراج بازیکنان و تغییر روند کلی بازی را جزو آپشن‌های محاسباتی خود لحاظ کنند زیرا همواره ممکن است در طول برگزاری یک مسابقه فوتبال، تنیس، بسکتبال و… اتفاقات غیرمنتظره یا شرایطی ایجاد شود که بر شرایط و نتیجه مسابقه اثر بگذارد.

به همین خاطر الگوریتم‌ها اصولاً بر اساس اطلاعات و داده‌هایی که در اختیار آنها قرار داده می‌شود بهترین نتیجه را برای شما به دست می‌آورند ولی این که اتفاقات خاص یا نتیجه عجیبی برای پیش‌بینی منطقی شما رقم بخورد، مسئولیت آن بر عهده روش‌های محاسباتی سیستمی یا دستی از جانب شما نیست که همواره برای این که ناامیدی به سراغتان نیاید یا به صورت احساسی، شرط‌های غیرمنطقی را چه با الگوریتم و چه دستی قرار ندهید باید این نکات را مدنظر قرار دهید.

الگوریتم های پیش بینی ورزشی

نکات تأثیرگذار برای استفاده از الگوریتم‌های پیش‌بینی ورزشی

برای استفاده کردن از الگوریتم‌های پیش‌بینی ورزشی نیاز است تا شما نکاتی را بدانید که بتوانید در استفاده از این برنامه‌ها موفق عمل کنید زیرا این الگوریتم‌ها روش محاسباتی ربات گونه و سیستمی دارند و صرفاً بر اساس اطلاعاتی که شما در اختیارشان قرار می‌دهید می‌توانند نتایجی را برای شما تولید کنند. دانستن این نکات چه برای استفاده کردن از الگوریتم‌های محاسباتی و چه پیش‌بینی‌های دستی لازمه موفقیت شما در پیش‌بینی‌های ورزشی را رقم می‌زند که در ادامه ما به مهم‌ترین آنها اشاره‌ای خواهیم داشت.

انتخاب الگوریتم مناسب برای ارائه نتیجه معتبر

از آن جایی که الگوریتم‌های پیش‌بینی ورزشی زیادی در بازار به صورت پولی و رایگان وجود دارند، شما باید همواره از الگوریتمی استفاده نمایید که بازدهی مناسب با نتایج صحیحی را به شما ارائه دهد. در واقع الگوریتمی که نتواند داده‌ها و اطلاعات را به صورت صحیح تجزیه و تحلیل کند طبیعتاً نتایج اشتباهی را پیش‌بینی خواهد کرد که همین موضوع باعث باخت شما در شرط‌هایتان خواهد شد. برای دانلود این برنامه‌های الگوریتم حتماً به امتیازات و نظرات کاربران توجه ویژه‌ای داشته باشید و حتی چندین بار خودتان به صورت محاسبات دستی از نتایج به دست آمده توسط الگوریتم و صحت آن اطمینان حاصل کنید.

استفاده از منابع رسمی برای داده‌های الگوریتم

برای این که بتوانید اطلاعات صحیح و موثقی را به الگوریتم‌های پیش‌بینی ورزشی بدهید تا این برنامه‌ها توسط داده‌های معتبر شما نتایج صحیحی را رقم بزنند، باید از منابع رسمی ورزشی معتبر برای جمع‌آوری داده‌ها استفاده نمایید که اطلاعات معتبری باشند.

به‌عنوان‌مثال اگر بخواهید برای یک مسابقه فوتبال میان رئال‌مادرید و والنسیا در لالیگا اسپانیا از الگوریتم استفاده کنید تا نتیجه حدودی گزینه مورد نظر برای شما پیش‌بینی گردد، باید آمار قبلی دو تیم نظیر نتایج بازی‌های قبلی دو تیم، سوابق بازیکنان، تعداد گل خورده و گل زده و… را از سایت‌های رسمی فوتبال اسپانیا نظیر لالیگا، سایت رسمی رئال‌مادرید، سایت‌های خبری معتبر نظیر آس و مارکا یا حتی سایت‌های معتبر خارجی و ایرانی که اطلاعات صحیح و نکات آماری موثقی را قرار می‌دهند، استفاده نمایید تا این آمار به صورت صحیح به الگوریتم‌های پیش‌بینی فوتبال داده شود.

الگوریتم های پیش بینی ورزشی

رعایت انتخاب گزینه‌هایی با ریسک متوسط

در استفاده از الگوریتم توقع به دست آوردن نتایج عجیب‌وغریب با ریسک‌های بالا را نداشته باشید که برایتان با موفقیت به پایان برسد زیرا گزینه‌هایی که ریسک زیادی دارند چه با استفاده از الگوریتم چه بدون استفاده از آن، ریسک بالایی را برای پیش‌بینی شما رقم می‌زنند که نباید تا به این حد بر سر سرمایه خود قمار کنید. شاید در صورت پیروزی برای گزینه‌های ریسکی شود بیشتری عایدتان شود ولی در نظر داشته باشید از سوی دیگر شانس برد شما در گزینه‌هایی با ریسک بالا، پایین و احتمال باخت شما زیاد است. به همین خاطر سعی کنید از الگوریتم‌های پیش‌بینی ورزشی به‌درستی با گزینه‌های با شانس موفقیت بالا استفاده کنید که موفقیتتان تا حدودی تضمین شده باشد.

در کنار الگوریتم سیستمی، محاسبات دستی را فراموش نکنید

درست است که الگوریتم‌های پیش‌بینی ورزشی با توجه به داده‌هایی که در اختیار این برنامه‌ها قرار می‌دهید سعی بر ارائه بهترین نتایج را دارند ولی توجه داشته باشید که این الگوریتم‌ها همواره به صورت محاسباتی هستند و بدون شک به پای محاسبات دستی شما نخواهند رسید زیرا شما به عنوان یک شخصی واقعی و نه ربات گونه تمامی موارد از جمله حساسیت مسابقات، روحیه بازیکنان و … اطلاعات موجود را تحلیل و پیش‌بینی می‌کنید که دخالت‌دادن احساسات و حساسیت مسابقه همواره در داخل الگوریتم‌ها لحاظ نمی‌گردد. به همین خاطر شما برای به دست آوردن بهترین نتیجه در کنار استفاده از الگوریتم، محاسبات دستی خود را نیز فراموش نکنید و از ترکیب محاسبات سیستمی و دستی بهترین نتیجه را برای گزینه موردنظرتان به ثبت برسانید.

فرقی ندارد که بخواهید از الگوریتم استفاده کنید یا به صورت دستی پیش‌بینی خود را به ثبت برسانید در هر صورت برخی گزینه‌ها هستند که ارزش ریسک‌کردن یا سرمایه‌گذاری را ندارند که این گزینه‌ها می‌تواند شامل عدم شناخت کافی از یک تیم یا بازیکنان، گزینه‌هایی با ضرایب پایین و سود بسیار کم، گزینه‌هایی با ریسک بالا، بازی‌هایی باقدرت برابر دو تیم یا بازیکنان که پیش‌بینی این مسابقات به‌مراتب بسیار سخت است و … اختصاص داشته باشد.

در مجموع این که گزینه‌های مختلف برای پیش‌بینی را بررسی کنید تا بهترین گزینه را برای شرط‌های خود و استفاده از الگوریتم بیابید امری الزامی است زیرا به شما این امکان را می‌دهد تا بهترین شرط را با توجه به اطلاعات و مبلغی که در نظر دارید بیابید. مثلاً سریعاً برای پیش‌بینی برای برد و باخت یک تیم اقدام نکنید چرا که با توجه به تنوع زیادی که در گزینه‌ها وجود دارد، شاید گزینه‌های بهتر با ضرایب بالاتر و شانس موفقیت بیشتر وجود داشته باشد که از بررسی آن غافل شدید.

رعایت قوانین و مقررات مربوط به پیش بینی

در هر شغل یا کاری از جمله فعالیت گمبلینگ و قمار، شما باید از دورزدن قوانین مربوط به آن خودداری کنید زیرا این کار اصولی و اخلاقی نیست و حتی محرز شدن تخلف شما و عدم رعایت قوانین چه در بنگاه‌های پیش‌بینی واقعی و چه سایت‌های آنلاین، ممکن است برای انجام پیش‌بینی‌های ورزشی با محدودیت یا ممنوعیت‌هایی روبه‌رو شوید. به همین خاطر چه با استفاده از الگوریتم‌های پیش‌بینی ورزشی و چه محاسبات دستی همواره قوانین و مقررات مربوط به این حوزه را بدانید و درصدد اجرای آنها برآیید.

الگوریتم های پیش بینی ورزشی

مدیریت سرمایه در استفاده از الگوریتم‌های پیش‌بینی ورزشی

شما باید در استفاده از الگوریتم‌ها حتی اگر نتایج بسیار مطلوب و مناسبی را همراه با محاسبات دستی خود برای شما رقم می‌زنند، زیاده روی کنید و همواره باید مدیریت سرمایه برای قرار دادن شرط‌ها را مدنظر قرار دهید زیرا به یکباره ممکن است تمام نتایج بلند مدت شما با یک شرط یا زیاده روی در شرط‌های متعدد از دستتان برود و به اصطلاحی همه زحمات شما بر باد رود. شما باید بتوانید سرمایه خود را به بهترین شکل مدیریت کنید تا علاوه بر تثبیت درآمدزایی خود، حاشیه امنی را برای مبالغ بانکی خود ایجاد نمایید.

برای این کار نیاز است تا در همان ابتدا که قرار است سرمایه ای را به دنیایپیش بینی تزریق کنید را به صورت کامل مورد بررسی قرار دهید. مثلاً درآمد ماهیانه خود را با تمامی خرج‌هایی که در طول یک ماه پیش روی شما قرار دارد بررسی کنید و در صورتی که مبلغی از درآمدتان باقی ماند، بخشی از آن را به این کار اختصاص دهید. در این میان مدیریت سرمایه یک زمان دیگر هم معنی پیدا می‌کند، هنگامی که پس از پیش‌بینی‌های خود چند برد دلچسب و شیرین را به دست می‌آورید باید بتوانید بخشی از برد خود را پس انداز کنید و مجدد همه آن را در پیش‌بینی‌های بعدی به کار نگیرید زیرا همان طور که گفتیم ممکن است بدون داشتن استراتژی برای قرار دادن مبالغ، به یکباره تمامی زحمتتان نقش بر آب شود که در آن زمان هیچ الگوریتمی نمی‌تواند به داد شما برسد.

برای استفاده از الگوریتم‌ها، استراتژی و برنامه داشته باشید

در پیش‌بینی مسابقات ورزشی روش‌های مختلفی از جمله دابل شانس، هندیکپ، روش مارتینگل، فیبوناچی، پیش‌بینی کمتر و بیشتر، سه حالته و صدها روش دیگر تحت فرمولی خاص یا پیش‌بینی‌های تک گزینه ای و غیره … وجود دارد که باید با شناخت آنها بهترین روش را برای خود بیابید. به عنوان مثال روش مارتینگل که یکی از دنباله‌های معروف ریاضیات هست در سال‌های اخیر چه در پیش‌بینی مسابقات ورزشی و چه بازی‌های کازینویی مورد استقبال زیادی قرار گرفته چرا که بر طبق محاسبات با دنبال کردن این روش می‌توانید باخت‌های ناشی از شرط‌های قبل را نیز جبران نمایید.

به همین خاطر شما با استفاده از الگوریتم‌های پیش‌بینی ورزشی در کنار این که می‌توانید شرط‌هایی با حاشیه ریسک مناسب با شانس موفقیت بالا را به ثبت برسانید، باید با یافتن یک استراتژی مناسب بر مقدار شرط‌های خود، نظارت ویژه ای داشته باشد. مثلاً روش مارتینگل به این صورت است که شما در ابتدا یک مبلغ مشخص مثلاً ۵۰ هزار تومان را در نظر و شرط خود را به ثبت می‌رسانید. در صورت ناموفق بودن در دور بعدی مبلغ خود را دو برابر یعنی ۱۰۰ هزار تومان می‌کنید، در صورت ناموفق بودن دور بعدی مقدار شرط اولیه ۲۰۰ هزار تومان و … این روند تا جایی ادامه پیدا خواهد کرد تا بالاخره یکی از پیش‌بینی‌های شما موفق شود و بدین ترتیب است که باخت‌هایی که در دورهای قبل متحمل شدید جبران خواهد شد.

در نظر داشته باشید که الگوریتم‌های پیش‌بینی معجزه نمی‌کنند

شما باید بدانید که در هر رشته ورزشی یا مسابقه‌ای که قصد پیش‌بینی روی آن را دارید، امکان برد و باخت وجود دارد و شما نمی‌توانید همیشه از الگوریتم‌های پیش‌بینی نیز این انتظار را داشته باشید تا شرایط را به نفع شما رقم بزنند زیرا شما تا حدی می‌توانید شرط‌های خود را به صورت معقول به ثبت برسانید و باقی اتفاقاتی که در جریان یک مسابقه رقم می‌خورد نامشخص است.

به همین خاطر همواره باید این موضوع را بدانید که حتی بهترین الگوریتم‌های پیش‌بینی ورزشی نیز نباید برای شما معجزه کنند و بردهای تضمینی ۱۰۰ درصدی را به شما هدیه دهند زیرا این موضوع به هیچ عنوان امکان‌پذیر نیست. شما با پذیرش برد و باخت در پیش‌بینی‌های ورزشی می‌توانید کار را برای خود آسان‌تر کنید و با یک شکست ناامید نشوید و با چند پیروزی مغرور! که بدین ترتیب است که می‌توانید با همه این جوانب و بررسی برد و باخت‌های خود، برای پیش‌بینی‌های بعدی با استفاده از الگوریتم‌ها، نتایج بهتری را برای خود رقم بزنید.

الگوریتم های پیش بینی ورزشی

از پیش‌بینی‌های احساسی، هیجانی و تعصبی در هر حالتی دوری کنید

چه در استفاده از الگوریتم‌های پیش‌بینی ورزشی و چه محاسبات دستی که برای آن ساعت‌ها وقت بگذارید به هر صورتی شما برای این که بتوانید در پیش‌بینی‌های خود موفق شوید، از پیش‌بینی‌های احساسی، هیجانی و از روی علاقه دوری کنید. به عقیده روان‌شناسان هنگامی که ذهن شما برای موارد مختلفی از جمله کار، مسائل خانوادگی، اقتصادی و غیره… مشغول باشد تمرکز لازم برای انجام هر کاری وجود ندارد و برای موردی همچون پیش‌بینی که نیاز به تحلیل و تمرکز دارد فکر مشغولی مناسب نیست.

همچنین باید از تصمیم‌گیری‌های لحظه‌ای و احساسی دوری کنید چرا که مثلاً برخی افراد در کل‌کل با دوستان خود، نداشتن روحیه مناسب، تأثیرات هیجان فوتبال و چنین مباحثی دست به پیش‌بینی‌های ناگهانی بدون اکتفا به نکات آماری می‌زنند که این موضوع شانس موفقیت شما را کاهش خواهد داد. توجه داشته باشید در همین راستا نوع دیگری از کاربران نیز وجود دارند که بر اساس علایق شخصی و تعصبی که روی تیم‌های خاصی دارند پیش‌بینی‌های خود را انجام می‌دهند که این کار مستقیماً بر روی پیش‌بینی آنها اثر می‌گذارد چرا که نتوانستند بر اساس فکت و حقایق بازی شرط خود را ثبت کنند و صرفاً بر علاقه خود تمرکز داشتند.

الگوریتم‌ها را دائماً به‌روزرسانی کنید

اصولاً شرکت‌های ارائه‌دهنده الگوریتم‌های پیش‌بینی ورزشی مطابق با تغییر شرایط آپدیت و به‌روزرسانی‌هایی را برای الگوریتم‌ها ارائه می‌کنند و شما برای این که بتوانید بهترین نتیجه را از الگوریتم دریافت کنید، باید حواستان به نسخه‌های آپدیت و جدید این الگوریتم‌ها باشد که به‌محض ورود به بازار، برنامه مورد استفاده خود را به‌روزرسانی نمایید تا نتیجه دقیق‌تری را برای شما تولید نماید.

سوددهی از طریق الگوریتم‌های پیش‌بینی ورزشی چقدر است؟

هدف تمامی شرط بندان ورزشی این است که در کنار هیجانی که این کار برایشان پدید می‌آورد، بتوانند به مقدار حداقلی به درآمدزایی برسند یا به‌ نوعی سرمایه وارد کرده به این فضا، از دستشان خارج نشود. به همین خاطر کاربران باید برای این که بتوانند با استفاده از الگوریتم‌های پیش‌بینی ورزشی یا محاسبات دستی از چه طریقی به سوددهی برسند را به صورت کامل بررسی نمایند. در واقع این که تا چه حد بتوانید از طریق الگوریتم‌های پیش‌بینی ورزشی به سوددهی دست پیدا کنید به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. از جمله این که :

  • از الگوریتم مناسب با نتایج قابل‌اعتماد استفاده کنید.
  • میزان اطلاعاتتان از رشته مورد نظر برای پیش‌بینی چقدر است.
  • مدیریت سرمایه را برای قرار دادن شرط‌های خود مدنظر قرار دهید.
  • به‌کارگیری استراتژی اهمیت زیادی برای سوددهی شما دارد.
  • این که چه گزینه‌ای را برای ارائه به الگوریتم انتخاب می‌کنید، اهمیت زیادی دارد.

الگوریتم های پیش بینی ورزشی

سؤالات متداول کاربران

  • تا چه حد می‌توانیم به نتایج الگوریتم‌های پیش‌بینی استناد کنیم؟

همان طور که در قسمت بالا توضیح دادیم شما باید تجزیه و تحلیل نهایی را خودتان با بررسی فاکتورهایی که سیستم قادر به تحلیل‌کردن آن نیست، انجام دهید زیرا این الگوریتم‌ها همانند یک ربات محاسباتی صرفاً از روی داده‌ها نتایج را به شما نشان می‌دهند و ممکن است فاکتورهای احساسی و حساسیت مسابقات و… را نادیده بگیرند.

  • آیا تمامی روش‌های پیش‌بینی در سایت‌ها موجود است؟

سایت‌های پیش‌بینی ورزشی به خصوص آنهایی که معتبر هستند، موظف هستند برای رضایت کاربران با اطلاعات متفاوت، روش‌های مختلفی را برای پیش‌بینی‌های آنان قرار می‌دهند تا هر کاربر متناسب با دانش خود شرط‌های خود را در سایت به ثبت برساند و از ین طریق شانس موفقیت خود را بالا ببرد.

  • درآمدزایی از کدام روش در پیش‌بینی فوتبال امکان پذیر است؟

شما برای پیش‌بینی فوتبال باید استراتژی و روش‌های مختلفی را با توجه به اطلاعاتی که دارید پیاده سازی کنید تا در نهایت بتوانید آنی را انتخاب کنید که برای شما سوددهی بیشتری دارد که این موضوع برای هر کاربر با دیگری متفاوت است.

  • آیا برای پیش‌بینی مسابقات ورزشی باید در سایت‌ها ثبت نام کنیم؟

بله! برای این که بتوانید حساب کاربری خود را شارژ و شرط‌های خود را از هر روشی به ثبت برسانید باید مراحل ثبت نام خود را در سایت‌های معتبر تکمیل کنید تا اجازه این کار به شما داده شود. اگر در سایتی حضور داشتید و مشاهده کردید هیچ ثبت نامی از شما برای این کار درخواست نمی‌شود، به اعتبار آن سایت شک کنید زیرا برای فعالیت قانونی و استاندارد در سایت‌های پیش‌بینی کاربران باید با اطلاعات واقعی خود فعالیت خود را انجام دهند.

  • روش بیشتر و کمتر در پیش‌بینی مسابقات ورزشی برای چه کاربرانی مناسب است؟

این روش برای کسانی که تازه پا به دنیای متنوع پیش‌بینی گذاشتند می‌تواند مناسب باشد زیرا شانس موفقیت با استفاده از این روش بالاتر می‌رود و به نوعی تا کاربران تازه وارد با این عرضه و چم و خم کار آن آشنا شوند، با استفاده از این روش می‌توانند سرمایه خود را تا حدودی حفظ و سودی را هر چقدر اندک به دست آورند.

دیدگاه خود را بنویسید

شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار سایت بت فوروارد می توانید عضو خبرنامه ما شوید