جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
بروسیا دورتموند - پاری سن ژرمن لیگ قهرمانان

راهنمای پیش‌بینی بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا

دو تیم بروسیا دورتموند و پاری سن ژرمن چهارشنبه، دوازدهم اردیبهشت در چارچوب بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی فصل ۲۰۲۳-۲۴ لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی دورتموند و پاری سن ژرمن. این بازی را می‌توانید با بالاترین ضرایب در بت فوروارد پیش‌بینی کنید.

اطلاعات بازی بروسیا دورتموند و پاری سن ژرمن

تاریخ و ساعت برگزاری: ۱ می ۲۰۲۴، ساعت ۲۲:۳۰

رقابت: مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا

مکان برگزاری: ورزشگاه آلیانز آرنا

بررسی وضعیت تیم‌های دورتموند و پاری سن ژرمن

دورتموند و پاری سن ژرمن هر دو شکست مقابل حریف اسپانیایی را برای صعود از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را جبران کردند و جدال آن‌ها در نیمه‌نهایی در سیگنال ایدونا پارک نباید ناامیدکننده باشد.

دورتموند در بازی مرحله یک‌چهارم نهایی با اتلتیکومادرید با نتیجه ۲-۱ شکست خورد؛ اما در مقابل دیوار زرد خود با پیروزی ۴-۲ بر این تیم غلبه کرد و در بازی برگشت نهایت استفاده را کرد.

پاری سن ژرمن در اولین بازی مرحله یک‌چهارم نهایی خود در پارک دو پرنس با بارسلونا ۳-۲ مغلوب شد؛ اما در بازی برگشت با پیروزی ۴-۱ در کاتالونیا، به جام برگشت.

منصفانه است که بگوییم هر دو باشگاه می‌دانند هدفشان چیست و یک نیمه‌نهایی با گل‌های زیاد انتظار می‌رود.

پاری سن ژرمن در زمان مناسب فرم خوب خود را به دست آورده است؛ اما حتی با وجود تساوی ۳-۳ آن‌ها مقابل لو هاور در آخرین بازی، آن‌ها تمایلی به شکست در لیگ قهرمانان ندارند.

در همین حال، دورتموند در زمین خود تیم قدرتمندی است و می‌تواند هر کسی را در سیگنال ایدونا پارک شکست دهد.

و دو بازی از سه بازی اخیر دورتموند حداقل ۴ گل به ثمر رسیده است، از جمله آخرین بازی آن‌ها در لیگ قهرمانان در زمین خانگی که ۴-۲ مقابل اتلتیکومادرید پیروز شدند.

شاگردان لوئیز انریکه قبل از تساوی مقابل لو هاور سه پیروزی متوالی مقابل بارسلونا، لیون و لوریان کسب کردند و در مرحله گروهی این فصل مقابل دورتموند، چهار امتیاز کسب کردند.

امباپه، اعجوبه فرانسوی که قرار است در پایان فصل پاری سن ژرمن را ترک کند، برای رسیدن به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا قبل از جدایی تمام تلاشش را خواهد کرد.

بررسی ترکیب و مصدومیت دو تیم دورتموند و پاری سن ژرمن

ادن ترزیچ، سرمربی بروسیا دورتموند در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی بدون چهار بازیکن مهمش خواهد بود. عبدالله کامارا، مالن و سباستین هالر به دلیل مصدومیت غایب هستند و تاریخ بازگشتی برای هیچ یک از بازیکنان مشخص نشده است. رامی بنسباینی، دو بازی نیمه‌نهایی را از دست خواهد داد، اما در صورت رسیدن تیم آلمانی به فینال، می‌تواند برای حضور در فینال آماده باشد.

لوئیز انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن برای نیمه‌نهایی دو بازیکنش را در اختیار نخواهد داشت. سرخیو ریکو هنوز آماده بازی نیست و پرسنل کیمپمبه بیش از یک سال است که به دلیل آسیب‌دیدگی تاندون آشیل که هنوز به طور کامل بهبود نیافته است، از میادین دور بوده است. پاری سن ژرمن همچنین باید بسیار مراقب باشد؛ زیرا دوستاره تیم، کیلیان امباپه و وارن زایر امری، هر دو تنها یک کارت زرد تا ازدست‌دادن بازی برگشت فاصله دارند. امباپه در این فصل در ۴۴ بازی ۴۳ گل برای پاری سن ژرمن به ثمر رسانده و ۱۰ پاس گل نیز داده است.

نکات مهم نکات مهم بازی دورتموند و پاری سن ژرمن

بوروسیا دورتموند از ۶ بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها تنها دو برد کسب کرده است (یک تساوی، سه باخت).

پاری سن ژرمن در سه بازی اخیر خارج از خانه خود در لیگ قهرمانان شکست نخورده است و در آن بازی‌ها ۷ گل به ثمر رسانده و تنها ۳ گل دریافت کرده است.

دورتموند در ۶ بازی اخیر خود ۱۱ گل دریافت کرده است.

پاری سن ژرمن در ۱۵ بازی اخیر خارج از خانه خود در تمامی رقابت‌ها شکست نخورده است و ۱۲ برد و ۳ تساوی کسب کرده است.

پاری سن ژرمن زمانی که تیم‌ها در اوایل این فصل در مرحله گروهی به مصاف هم رفتند، در خانه و خارج از خانه گلزنی کرد. در خانه ۲-۰ پیروز شدند و خارج از خانه ۱-۱ مساوی کردند.

پیش‌بینی ما از بازی دورتموند و پاری سن ژرمن

دو بازی نیمه‌نهایی در لیگ قهرمانان اروپا در انتظار بوروسیا دورتموند و پاری سن ژرمن است که برای سومین و چهارمین بار به مصاف یکدیگر خواهند رفت. دورتموند در خانه خود فوق‌العاده بود و اتلتیکومادرید را در دور آخر شکست داد، اما پاریس سنت ژرمن وقتی بارسلونا را در خانه ۴-۱ شکست داد، کار استثنایی را انجام داد. این عملکردی بود که مطمئناً تیم‌ها را وادار به احترام‌گذاشتن به این دو تیم می‌کند. قهرمان فرانسه در دو بازی دو تیم در مرحله گروهی، برتر بود و همچنین در اواخر بازی، به‌خصوص در خارج از خانه فرم بهتری داشت؛ بنابراین پیش‌بینی ما برای بازی دورتموند و پاری سن ژرمن برای یک برد کم گل برای تیم میهمان است.

دیدگاه خود را بنویسید

شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار سایت بت فوروارد می توانید عضو خبرنامه ما شوید