جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

راهنمای پیش بینی بازی بایرن مونیخ و هوفنهایم در بوندسلیگا آلمان

بایرن‌مونیخ و هوفنهایم جمعه بیست و دوم دی در چارچوب بازی‌های هفته شانزدهم فصل ۲۴-۲۰۲۳  بوندسلیگا آلمان به مصاف هم می‌روند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی بایرن‌مونیخ و هوفنهایم. این بازی را می‌توانید با بالاترین ضرایب در بت فوروارد پیش‌بینی کنید.

اطلاعات بازی بایرن‌مونیخ و هوفنهایم

تاریخ و ساعت برگزاری: ۱۲ ژانویه ۲۰۲۴، ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران

رقابت: بوندسلیگا آلمان

مکان برگزاری: آلیانز آرنا

بررسی وضعیت تیم‌های بایرن‌مونیخ و هوفنهایم

بایرن‌مونیخ با ازسرگیری رقابت‌های بوندسلیگا با بازی مقابل هوفنهایم، شکارچی‌های اروپایی، تعقیب و گریز خود را از سر خواهد گرفت. این دیدار روز جمعه در آلیانز آرنا برگزار می‌شود. میزبان با ۳۸ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد؛ اما یک بازی پیش رو دارد. تیم میهمان با ۲۴ امتیاز از ۱۶ بازی در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار دارد. بایرن در تعطیلات زمستانی با چهار امتیاز کمتر از لورکوزن صدرنشین قرار دارد، البته با یک بازی کمتر. ازآنجایی‌که آنها این دور را زودتر از لورکوزن آغاز می‌کنند، فرصتی برای کاهش امتیاز تنها به یک امتیاز به‌عنوان انگیزه‌ای فریبنده برای آن‌ها است. آنها با هفت برد از ۹ مسابقه اخیر خود، روند نسبتاً خوبی دارند. این در خانه بهتر می‌شود، جایی که آنها هفت برد و یک تساوی از هشت بازی آخر خود کسب کردند.

هوفنهایم با اختلاف سه‌امتیازی با پنج تیم اول نیم‌فصل را به پایان رساند. آنها می‌توانند این فاصله را با دورتموند کاهش دهند؛ زیرا این دور را زودتر شروع می‌کنند، اما پیروزی مقابل بایرن یک اتفاق محتمل نخواهد بود. میهمانان در هشت مسابقه اخیر خود فقط یک برد به دست آوردند و در طول راه چهار مسابقه را باختند. حتی در لیگ، آنها تنها یک‌بار در هفت بازی اخیر خود در لیگ پیروز شدند و سه بازی را مساوی و سه بازی را باختند.

 مصدومیت‌ها و ترکیب احتمالی تیم بایرن‌مونیخ

به نظر می‌رسد که بایرن احتمالاً از سیستم ۴-۲-۳-۱ با مانوئل نویر، دایوت اوپامکانو، ماتییس دی لیخت، مین جاعه کیم، آلفونسو دیویس، لئون گورتزکا، جاشوا کیمیچ، لروی سانه، توماس مولر، کینگزلی کومان و هری کین استفاده خواهد کرد.

مصدومیت‌ها و ترکیب احتمالی تیم هوفنهایم

پلگرینو ماتاراتزو، سرمربی هوفنهایم، باید با مصدومیت برخی از بازیکنان در این بازی کنار بیاید. بریشا، مارکو جان و دنیس گایگر قادر به بازی نیستند. اعتقاد ما بر این است که هوفنهایم به احتمال زیاد از ترکیب ۳-۱-۴-۲ استفاده می‌کند و بازی را با اولیور باومن، اوزان کاباک، جان آنتونی بروکس، کوین فوگت، تام بیشوف، پاول کادرابک، گریشا پرومل، اوموت توهومکو، ماریوس، بولتر، ایهلاس ببو و آندره کراماریچ آغاز می‌کند.

بازی‌های رودررو دو تیم بایرن‌مونیخ و هوفنهایم

نگاهی به دیدارهای رودرروی گذشته آنها که به تاریخ ۲۷/۰۹/۲۰۲۰ بازمی‌گردد، به ما می‌گوید که بایرن‌مونیخ در ۳ بازی و هوفنهایم در ۱ بازی پیروز شده‌اند و تعداد دیدار های مساوی نیز ۲ بازی پیروزی بوده است.

در مجموع ۲۰ گل در این دوره بین دو باشگاه رد و بدل شده است که ۱۳ گل برای بایرن و ۷ گل توسط هوفنهایم به ثمر رسیده است. میانگین گل در هر بازی ۳.۳۳ است.

جایگاه بایرن‌مونیخ و هوفنهایم در جدول بوندسلیگا آلمان

تیم برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل امتیاز رتبه
بایرن‌مونیخ ۱۲ ۲ ۱ ۴۹ ۱۵ ۳۴ ۳۸ ۲
هوفنهایم ۷ ۳ ۶ ۳۲ ۳۰ ۲ ۲۴ ۷

 

نکات مهم بازی بایرن‌مونیخ و هوفنهایم در بوندسلیگا

  • بایرن در ۳ بازی از ۵ بازی اخیر خود در لیگ شاهد گلزنی هر دو تیم بوده است.
  • در خانه، بایرن در ۲ بازی از ۴ بازی اخیر خود در تمامی رقابت ها گل خورده است.
  • هوفنهایم در ۱۱ بازی از ۱۲ بازی اخیر خود در لیگ که شامل ۷ بازی متوالی است، شاهد گلزنی هر دو تیم بوده است.
  • در هشت بازی از ده بازی اخیر خارج از خانه هوفنهایم در لیگ بوندسلیگا هر دو تیم موفق به گلزنی شده اند.
  • در ۸ بازی از ۱۱ بازی اخیر بوندسلیگا با حضور بایرن و هوفنهایم هر دو تیم گل زده اند.

پیش‌بینی ما از بازی بایرن‌مونیخ و هوفنهایم

بایرن نمی تواند با ازسرگیری مسابقات در بوندسلیگا امتیازات را از دست بدهد و چهار امتیاز فاصله آنها با لورکوزن صدرنشین است. اگرچه با یک بازی پیش رو، میزبان مشتاق خواهد بود که اجازه ندهد استراحت مانع از پیروزی آن‌ها شود، به‌خصوص هنگام بازی در خانه. هوفنهایم در این فصل در برخی از بازی‌های هیجان‌انگیز بوده است و گل‌های خوبی به ثمر رسانده است. در فرم فعلی، توقف بایرن ممکن است دور از دسترس آنها باشد. بااین‌حال، میهمانان می‌توانند انتظار داشته باشند که حداقل در جدول امتیازات قرار بگیرند. پیش‌بینی ما برای بایرن‌مونیخ و هوفنهایم این است که هر دو تیم گل بزنند.

دیدگاه خود را بنویسید

شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار سایت بت فوروارد می توانید عضو خبرنامه ما شوید