جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
بایرن مونیخ لاتزیو

راهنمای پیش‌بینی بازی بایرن مونیخ و لاتزیو در لیگ قهرمانان اروپا

دو تیم بایرن مونیخ و لاتزیو سه‌شنبه پانزدهم اسفند در چارچوب بازی‌های مرحله یک‌هشتم نهایی فصل ۲۰۲۳-۲۴  لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی بایرن مونیخ و لاتزیو. این بازی را می‌توانید با بالاترین ضرایب در بت فوروارد پیش‌بینی کنید.

اطلاعات بازی بایرن مونیخ و لاتزیو

تاریخ و ساعت برگزاری: ۵ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۲۳:۳۰

رقابت: دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

مکان برگزاری: ورزشگاه آلیانز آرنا

بررسی وضعیت تیم‌های بایرن مونیخ و لاتزیو

شکست ۱-۰ بایرن مونیخ مقابل لاتزیو در رم، بازی دوم از سه باخت متوالی برای باواریایی‌ها و مطمئناً شبی فراموش‌نشدنی برای تیم توماس توخل بود. آن‌ها در ورزشگاه المپیاکو حتی موفق به ثبت یک شوت به سمت دروازه هم نشدند و فرم آن‌ها از آن زمان بهبود چندانی نداشته است.

بااین‌حال آن‌ها در آلیانز آرنا بسیار بی‌رحم هستند و باید بتوانند در این بازی به‌راحتی گلزنی کنند و امیدهای خود را برای صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی زنده نگه دارند. بایرن در ۱۵ بازی خانگی خود در این فصل ۴۵ گل به ثمر رسانده است.

تیم ایتالیایی در ۶ بازی از ۷ بازی اخیر خود گلزنی کرده است و هر دو تیم در ۶ بازی از ۷ بازی اخیر خارج از خانه خود در لیگ قهرمانان موفق به گلزنی شده‌اند.

بازی اول لحظات هیجان‌انگیز بسیار کمی داشت، اما در این مرحله در آلیانز داستان فرق می‌کند. بایرن اگر بخواهد فصل ناامیدکننده‌اش را به‌خوبی به پایان برساند، باید پیروز شود.

بررسی مصدومیت‌ها و ترکیب دو تیم

دایوت اوپامکانو پس از دریافت کارت قرمز در بازی رفت، برای بایرن مونیخ غایب است. ماتیاس د لیخت، مدافع این تیم پس از گذراندن محرومیتش در این بازی بازمی‌گردد. مزرویی، کینگزلی کومان، بونا سار و ساشا بوی به دلیل مصدومیت از میادین دور هستند. لاتزیو نسبت به بایرن نگرانی کمتری در مورد مصدومیت بازیکنانش دارد. نیکولو روولا و پاتریک این مسابقه را از دست می‌دهند، زیرا هر دو به دلیل مصدومیت غایب هستند. ماتیا زاکانی پس از غیبت در بازی رفت به ترکیب بازگشته است.

 نکات مهم بازی بایرن مونیخ و لاتزیو در لیگ قهرمانان اروپا

بایرن در شش بازی از هفت بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها، بیش از ۲.۵ گل زده است.

بایرن در ۱۳ بازی قبلی خانگی خود در لیگ قهرمانان اروپا شکست نخورده است و ۱۰ بازی را برده است.

در ۹ بازی از ۱۵ بازی اخیر بایرن در لیگ قهرمانان اروپا در خانه حداقل سه گل زده شده است.

لاتزیو از ۱۰ بازی اخیر خارج از خانه خود در لیگ قهرمانان اروپا فقط یک برد داشته است (۶ شکست و ۳ تساوی)

لاتزیو در سه بازی از چهار بازی اخیر خارج از خانه خود در لیگ قهرمانان حداقل سه گل زده است.

 پیش‌بینی ما از بازی بایرن مونیخ و لاتزیو

هیچ شکی وجود ندارد که هم بایرن و لاتزیو در حال حاضر مشکل دارند. در فرم اخیر آن‌ها چیز مثبت زیادی وجود ندارد که به ما بگوید این مسابقه به کدام سمت می‌تواند پیش برود. بایرن در بوندس‌لیگا ناامید شده است، درحالی‌که لاتزیو در سری آ مشکلات خاص خود را داشته است. این روند می‌تواند در اینجا نیز ادامه یابد. پیش‌بینی ما برای بازی بایرن مونیخ و لاتزیو این است که بیش از ۲.۵ گل زده شود.

دیدگاه خود را بنویسید

شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار سایت بت فوروارد می توانید عضو خبرنامه ما شوید