جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بازی انفجار با شارژ ۱۰ هزار تومان چیست؟

اگر جزو طرفداران بازی انفجار هستید و سرمایه کمی را در اختیار دارید، به شما می‌گوییم که جای نگرانی نیست چرا که انجام بازی انفجار با شارژ ۱۰ هزار تومان نیز در بسیاری سایت‌های معتبر همچون بت فوروارد نیز امکان‌پذیر است. در این مطلب همراه ما باشید تا مواردی در این باره را برای شما شرح دهیم.

طریقه بازی انفجار چگونه است؟

پیش از آن که به موضوع مورد بحثمان برسیم در ابتدا نیاز است تا با طریقه بازی انفجار به‌صورت کلی آشنا شوید. بازی انفجار تشکیل شده از یک نمودار و یک ضریب عددی که در کنار آن نمایش داده می‌شود. در واقع کل نتیجه بازی را این نمودار که به‌صورت صعودی در حرکت و ضریب عددی که از عدد صفر شروع به حرکت می‌کند مشخص می‌کند که آیا شخص برنده خواهد بود یا بازنده!

روند بازی به این صورت است که پس از شروع بازی، یک نمودار همراه با ضریب عددی که در کنار آن قرار دارد، شروع به حرکت کردن به صورت صعودی می‌کند و در نهایت به صورت کاملا تصادفی و سیستمی نمودار از حرکت باز می‌ایستد و یک ضریب برای شما نمایش داده می‌شود. آن ضریب در واقع نقطه انتهایی بازی است که کاربر می‌بایست در لحظاتی که نمودار در حال حرکت است اقدام به زدن دکمه توقف کند تا ضریبی را پیش از توقف نمودار برای خود به ثبت برساند.

در واقع دکمه‌ای به نام توقف یا کش اوت در طول زمان بازی وجود دارد که کاربر می‌بایست در طول حرکت نمودار آن را بفشارد تا مبلغ برد خود را باتوجه‌به ضریب نمایش‌داده‌شده تعیین کند. به‌عبارت‌دیگر تا زمانی که نمودار در حال حرکت است کاربر این فرصت را دارد تا دکمه توقف را بزند و مبلغی را به‌عنوان برد دریافت کند؛ ولی درصورتی‌که نمودار از حرکت بایستد و کاربر دکمه توقف را نزده باشد، در آن دور از بازی بازنده خواهد بود.

بازی انفجار با شارژ ۱۰ هزار تومان چیست؟

همان‌طور که گفتیم اگر به بازی انفجار علاقه دارید ولی نمی‌توانید مبلغ زیادی را در آن سرمایه‌گذاری کنید جای هیچ نگرانی نیست چرا که بازی انفجار با شارژ ۱۰ هزار تومان در سایت‌های زیادی از جمله بت فوروارد در دسترس است که کاربران می‌توانند با شارژ حساب خود به مبلغ ۱۰ هزار تومان، انفجار بازی کنند.

این جمله در واقع به این معنی است که در یک سایت شما می‌توانید با شارژ ۱۰ هزارتومانی حساب خود، بازی انفجار را انجام دهید و نیاز به مبلغ بیشتری برای سرمایه‌گذاری نیست و با همان ۱۰ هزار تومان می‌توانید بازی خود را آغاز نمایید.

بسیاری از سایت‌ها وجود دارند که یک مبلغ حداقل برای شارژ حساب کاربری تعیین می‌کنند؛ مثلاً ۵۰ هزار تومان یا ۱۰۰ هزار تومان و … که این موضوع برای برخی کاربران امکان‌پذیر نیست چرا که آن‌ها تمایل دارند باتوجه‌به بودجه خود، هر چندکم شارژ حساب کاربری خود را انجام دهند و به بازی‌کردن یا پیش‌بینی مسابقات ورزشی مشغول شوند.

به همین خاطر وجود سایت‌هایی که می‌پذیرند که حداقل شارژ حساب می‌تواند ۱۰ هزار تومان یا حتی کمتر باشد، ارزشمند و برای کاربران خوشایند است تا با هر مبلغ بودجه‌ای که در اختیار دارند به تفریح یا درآمدزایی بپردازند. در همین راستا درصورتی‌که شرایط و قوانین مالی سایت به این صورت باشد شما می‌توانید حساب خود را ۱۰ هزار تومان شارژ کنید و با همان پول بازی انفجار را انجام دهید.

سایت بازی انفجار با شارژ ۱۰ هزار تومان

همان‌طور که گفتیم برخی سایت‌ها هستند که امکان شارژ حداقل ۱۰ هزار تومان را به کاربران می‌دهند که اصولاً این موضوع در میان سایت‌های معتبر بیشتر دیده می‌شود. این موضوع برای بازی انفجار نیز اهمیت زیادی دارد چرا که حداقل مبلغ شرط‌ها در این بازی بسیار کم است و شما با همین ۱۰ هزار تومان نیز می‌توانید چند دور بازی کنید و برنده شوید و پول خود را افزایش دهید.

انتخاب این سایت‌های معتبر از چند جهت برای شما به‌صرفه و مهم است:

۱- امکان شارژ با هر مبلغی برای شما در بازی انفجار وجود دارد و بدین صورت از لحاظ مالی لطمه‌ای به شما وارد نمی‌شود.

۲- سایت‌های معتبر برای بازی انفجار الگوریتم منصفانه و بازی‌هایی با برترین ارائه‌دهندگان را برای شما قرار می‌دهند و بدین ترتیب خیالتان از نتایج بازی‌ها که به‌صورت سیستمی رقم می‌خورند راحت است.

۳- هیچ‌گاه نگران این موضوع نیستید که سایت‌ها همیشه قصد بازنده شدن شما را در بازی انفجار دارند و با انجام بازی‌ها در این سایت‌های معتبر متوجه می‌شوید که شما هم برنده خواهید بود.

۴-  از آن جایی که بتوانید در بازی انفجار با شارژ ۱۰ هزار تومان وارد شوید، با همین مبلغ می‌توانید چند دور در این بازی پیش‌بینی کنید و همین مبلغ خود را نیز چندبرابر کنید.

میزان سود در بازی انفجار با شارژ ۱۰ هزار تومان

شاید بپرسید که اگر در بازی انفجار با شارژ ۱۰ هزار تومان وارد شوید آیا سودی برای شما حاصل خواهد شد یا بازی با این مبلغ فایده‌ای خواهد داشت؟

در پاسخ باید بگوییم بله ۱۰۰ درصد! چرا که نتایج در این بازی به‌صورت شانسی و سیستمی رقم می‌خورند و بارها دیده شده کاربران با ثبت مبالغ بسیار کم‌بردهای میلیونی و بزرگی را کسب کردند. البته باز هم این موضوع تأکید شود که اگر می‌خواهید در بازی انفجار با ضرایب منصفانه و بدون دست‌کاری نیروی انسانی بازی کنید می‌بایست یک سایت معتبر را برای خود انتخاب کنید؛ زیرا در سایت‌های معتبر ضرایب بازی به نفع صاحبان سایت تغییر پیدا نمی‌کند تا کاربران همیشه بازنده باشند.

در واقع ۱۰ هزار تومان عدد بزرگی نیست و شاید فقط بتوانید با آن ۳ یا ۴ دور بازی انفجار را انجام دهید و شاید همه این پول را نیز از دست بدهید؛ ولی این که به چه صورت این ۱۰ هزار تومان را مدیریت کنید یا چه روشی را برای شرط‌های خود به کار گیرید به شما بستگی دارد.

بسیاری کاربران هستند که با همین ۱۰ هزار تومان به‌عنوان‌مثال ۴ دور بازی می‌کنند و هر بار با ریسک بسیار کم اقدام به زدن دکمه توقف می‌کنند و به مبالغ بسیار کم قانع هستند. به‌عبارت‌دیگر در ضرایب پایین دکمه توقف را می‌زنند که درهرصورت برنده باشند تا بتوانند دورهای بیشتری را بازی کنند و رفته‌رفته اگر مبلغ آن‌ها حتی چند هزار تومان افزایش پیدا کرد، کم‌کم ریسک خود را کمی بالاتر می‌برند و به عبارتی طریقه بازی و میزان شرط‌های خود را به بهترین شکل مدیریت می‌کنند.

ترفندهای برنده شدن در بازی انفجار با شارژ ۱۰ هزار تومان

در بازی انفجار همان‌طور که می‌دانید ترفندهای برنده‌شدن زیادی وجود دارد. فرقی نمی‌کند که شما با ۱ میلیون تومان وارد این بازی می‌شوید یا ۱۰ هزار تومان! با هر مبلغی اگر نتوانید روش صحیحی را برای بازی خود پیاده‌سازی کنید بازنده خواهید بود. به‌کارگیری ترفندها و استراتژی‌های صحیح می‌تواند همیشه ورق‌بازی را به نفع شما برگرداند؛ ولی اگر بدون فکر و بی‌محابا تصمیم‌گیری کنید نتایج آن برای شما مطلوب نخواهد بود.

در ادامه ما به برخی از مهم‌ترین ترفندهای برنده‌شدن در بازی انفجار با شارژ ۱۰ هزار تومان یا بیشتر می‌پردازیم:

  • ابتدایی‌ترین ترفند بازی انفجار؛ روش بازی را بلد باشید

حتی با وجود سادگی این بازی نیاز است تا شما با روش کلی بازی آشنا باشید تا سرمایه شما به دلیل عدم آگاهی از دست نرود. پیش‌ازاین که بازی را شروع کنید از مطالب موجود در اینترنت نظیر همین مقاله برای یادگیری کمک بگیرید و پس از ورود به بازی چندین بار با مشاهده بازی با محیط آن آشنا شوید.

  • مدیریت سرمایه می‌تواند سرنوشت بازی را تغییر دهد

یکی از مهم‌ترین ترفند برد در بازی انفجار که باید مدنظر داشته باشید مدیریت سرمایه است که باید در طول بازی به بهترین شکل آن را سازمان‌دهی کنید. اگر به یکباره تمام مبلغ خود را در یک دور بازی بگذارید و در آن دست شانس با شما یار نباشد، دیگر مبلغی برای جبران پول ازدست‌رفته نخواهید داشت.

  • ضریب خودکار می‌تواند نجات‌دهنده شما باشد

در کنار یا قسمت زیرین دکمه توقف گزینه‌ای به نام ضریب خودکار وجود دارد که کار را برای بسیاری از کاربران راحت کرده است. قابلیت این دکمه به این صورت است که شما می‌توانید در کادر کنار این دکمه یک ضریب دلخواه را وارد نمایید و در هر دور هنگامی که ضریب به آن عدد رسید، بدون آن که دکمه توقف را فشار دهید به‌صورت خودکار پول شما برداشت شود.

مثلاً فرض کنید که شما قصد دارید ۲۰ دور بازی کنید و ضریب خودکار را روی عدد ۲.۱ تنظیم می‌کنید. در این ۲۰ دور هر بار که نمودار به این ضریب رسید پول شما به‌صورت اتوماتیک برداشت و اگر ضریب نمودار کمتر از ۲.۱ باشد طبیعتاً در آن دور بازی را باخته‌اید.

  • استفاده از استراتژی‌های مختلف از جمله مارتینگل را فراموش نکنید

یکی از روش‌های پرطرفدار برای بازی انفجار روش مارتینگل است که پیش‌ازاین اسم این روش را در دروس ریاضیات شنیده‌اید. کاربرد روش مارتینگل در بازی انفجار دقیقاً همان شکل ریاضی خود را داراست.

به این صورت که شما برای سرمایه‌گذاری اولیه مبلغی را در نظر می‌گیرید و برای دست بعدی مبلغ پیش‌بینی خود را دوبرابر می‌کنید تا اگر باختی را پیش‌ازاین متحمل شدید، با دوبرابر کردن مبلغ سرمایه‌گذاری، مبلغ بردتان را نیز بیشتر و باخت‌های قبلی جبران شوند.

علاوه بر این استراتژی چندین روش دیگر هم وجود دارد که نیاز است شما باتوجه‌به مبلغ سرمایه‌گذاری و تسلطی که بر این بازی دارید، مطابق با میل خود از آن‌ها استفاده نمایید تا در نهایت بهترین روش را برای خود بیابید. یافتن بهترین روش برای شرط‌های شما شانس شما را برای درآمدزایی بیشتر فراهم می‌کند.

  • راز موفقیت شما: به موقع فشردن دکمه توقف ضریب

برای زدن دکمه توقف نه عجله داشته باشید و نه آن قدر ریسک کنید که دور بازی برای شما از دست برود. درست است که بازی انفجار یک بازی کاملاً شانسی است؛ ولی این که در هر دست بازی بسیار دیر دکمه توقف را بزنید شانس موفقیت شما را کمتر خواهد کرد.

شما باید بافکر و ایده‌ای مناسب در هر دور بازی تصمیم لحظه‌ای صحیحی بگیرید و به‌موقع دکمه توقف یا کش اوت را فشار دهید. نه بسیار زود که هیچ سودی برایتان به دست نیاید و نه بسیار دیر که نمودار از حرکت بایستد و به کل بازنده شوید.

  • برای درآمدزایی بیشتر به موقع از بازی خارج شوید

اگر قصد درآمدزایی در بازی انفجار را دارید باید بتوانید امیال خود را کنترل کنید چرا که این بازی وسوسه‌برانگیز است که باید بتوانید در طول بازی و به‌خصوص به هنگام پیروزی خود را کنترل کنید. اگر توانستید در طول بازی چند بار پیروز شوید و پول خوبی نصیبتان شد، از بازی خارج شوید تا پولتان ذخیره شود.

برخی از افراد با تصمیم‌های لحظه‌ای و ناگهانی در این گونه موارد طمع می‌کنند و حتی به یکباره تمامی مبلغ خود را پس از چند پیروزی قرار می‌دهند که این موضوع برای افرادی که به درآمدزایی در این بازی فکر می‌کنند مناسب نیست.

دیدگاه خود را بنویسید

شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار سایت بت فوروارد می توانید عضو خبرنامه ما شوید