جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
اینتر میلان اتلتیکو مادرید

راهنمای پیش‌بینی بازی اینتر میلان و اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا

اینتر میلان و اتلتیکو مادرید سه‌شنبه، اول اسفند در چارچوب بازی‌های مرحله یک‌هشتم نهایی فصل ۲۰۲۳-۲۴ لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی اینتر میلان و اتلتیکو مادرید، این بازی را می‌توانید با بالاترین ضرایب در بت فوروارد پیش‌بینی کنید.

اطلاعات بازی اینتر میلان و اتلتیکو مادرید

تاریخ و ساعت برگزاری: ۲۰ فوریه ۲۰۲۴، ساعت ۲۳:۳۰

رقابت: مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

مکان برگزاری: استادیوم جوزپه مه آتزا

بررسی وضعیت تیم‌های اینتر میلان و اتلتیکو مادرید

شاید اینتر میلان در بهترین فرمش برای این بازی باشد. آن‌ها جمعه گذشته در سری آ سالرنیتانا را با نتیجه ۴-۰ شکست دادند و هشتمین برد متوالی خود در تمامی رقابت‌ها را رقم زدند. در واقع، آن‌ها تنها یک‌بار در ۲۶ بازی اخیر خود در همه رقابت‌ها شکست‌خورده‌اند. نراتزوری با قرارگرفتن در رتبه دوم در گروه D پس از رئال سوسیداد به این مرحله راه یافت. هر دو تیم با سه برد و یک تساوی به مرحله بعد رسیدند و تنها تفاضل گل دو تیم را از هم جدا کرد. این شامل دو برد و یک تساوی از سه بازی خانگی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بود. فرم خانگی آن‌ها در این رقابت‌ها حتی چشمگیرتر است؛ زیرا اینتر در ۹ بازی از ۱۱ بازی قبلی خانگی خود در تمام رقابت‌ها پیروز شده است و تنها یک‌بار شکست‌ خورده است. این شکست در کوپا ایتالیا اتفاق افتاد، زمانی که بولونیا آن‌ها را در وقت اضافه شکست داد.

اتلتیکو در هفته آخر لالیگا با نتیجه ۵-۰ مقابل لاس پالماس پیروز شد. آن پیروزی به یک دوره ناموفق آن­‌ها در تمام مسابقات پایان داد، جایی که آن‌ها دوشکست و یک تساوی به ثبت رساندند. قبل از این سکانس پنج برد متوالی در همه رقابت‌ها برای آن­­­ها وجود داشت. نقطه شروع می‌تواند نگاهی به عملکرد آن‌ها در مرحله گروهی باشد، جایی که اتلتیکو در این فصل در صدر گروه E قرار گرفت. آن‌ها کار خود را با چهار برد و دو تساوی به پایان رساندند. بااین‌حال، آن‌ها دربازی‌های خارج از خانه عملکرد مناسبی نداشتند. در واقع، اتلتیکو اخیراً در بازی‌های خود با مشکل مواجه شده است و همین امر شانس آن‌ها را در اینجا کم‌رنگ کرده است. آن‌ها در ۵ بازی از ۸ بازی اخیر خارج از خانه خود در تمامی رقابت ها شکست خورده اند و فقط دو بار پیروز شده اند.

 بررسی ترکیب و مصدومیت‌های دو تیم اینتر میلان و اتلتیکو مادرید

ممکن است اینتر میلان در این دیدار فرانچسکو آچربی و داوید فراتسی را در اختیار نداشته باشد. آن‌ها در بازی مقابل رم آسیب دیدند و در آخرین بازی خود مقابل سالرنیتانا هیچ‌کدام حضور نداشتند. خوان کوادرادو از هفته ششم بازی نکرده است و از ترکیب لیگ قهرمانان اروپا حذف شده است. خوزه ماریا خیمنز در آخر هفته برای اتلتیکو مادرید به میدان رفت و باید در این بازی در دسترس باشد. پائولیستا اما بازی آخر هفته را از دست داد و ممکن است در این بازی نیز غایب باشد. سزار آزپیلیکوئتا و توماس لمار غایبان طولانی‌مدت اتلتیکو مادرید هستند و به‌احتمال زیاد برای این دیدار از رقابت خارج خواهند شد.

 نکات مهم بازی اینتر میلان و اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا

اینتر میلان در ۷ بازی از ۸ بازی اخیر خانگی خود در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرده است.

۳ بازی از ۶ بازی اخیر اینتر در لیگ قهرمانان اروپا در این فصل شاهد گلزنی هر دو تیم بوده است.

اتلتیکو مادرید در ۴ بازی از ۶ بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا شاهد گلزنی هر دو تیم بوده است.

 اسپانیایی‌ها در ۸ بازی متوالی اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرده‌اند.

 ۴ بازی اخیر خارج از خانه اتلتیکو در لیگ قهرمانان اروپا شاهد گلزنی هر دو تیم بوده است.

پیش‌بینی ما از بازی اینتر میلان و اتلتیکو مادرید

اینتر میلان و اتلتیکو مادرید در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان اروپا شکست نخورده‌اند که مرحله یک‌هشتم نهایی آن‌ها را بسیار جذاب کرده است. هر دو تیم نیز نتایج خوبی کسب کرده‌اند، بنابراین انتخاب بین آن‌ها بسیار سخت است. با این اوصاف، اینتر رکورد خانگی بسیار خوبی دارد و تلاش خواهد کرد تا پیش از بازی برگشت، در مجموع به برتری برسد. درهرصورت، هر دو تیم برای گلزنی در این دیدار شرایط خوبی دارند. پیش‌بینی ما برای بازی اینتر میلان و اتلتیکو مادرید این است که هر دو تیم گل بزنند.

دیدگاه خود را بنویسید

شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار سایت بت فوروارد می توانید عضو خبرنامه ما شوید