جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
استراتژی پیش بینی فوتبال

۱۰ استراتژی پیش بینی فوتبال که باید بدانید

اکثریت شرط‌بندان فوتبال همواره علاقه دارند تا استراتژی‌های مختلفی را برای گزینه‌های پیش‌بینی فوتبال امتحان کنند تا در نهایت با استفاده از این استراتژی‌ها که تعداد آن‌ها نیز کم نیست، به یک استراتژی با شانس موفقیت بالا در پیش‌بینی دست پیدا کنند. به همین منظور ما در این مطلب بت فوروارد برای آگاهی هر چه بیشتر شما عزیزان تصمیم گرفتیم تا به ۱۰ استراتژی پیش‌بینی فوتبال بپردازیم. به همین خاطر به شما پیشنهاد می‌کنیم که تا انتهای مطلب برای یادگیری بهتر همراه ما باشید.

استراتژی مارتینگل

یکی از معروف‌ترین استراتژی‌هایی که در سال‌های اخیر برای پیش‌بینی مسابقات ورزشی یا حتی بازی‌های کازینویی استفاده می‌گردد، استراتژی مارتینگل است که یک دنباله معروف دنیای ریاضیات است. این استراتژی میزان قراردادن شرط‌های شما را کنترل می‌کند و به‌نوعی با به‌کارگیری این استراتژی در شرط‌های خود می‌توانید ضررهای مالی خود را جبران نمایید.

روش کار به این صورت است که شما در دور اول یک مبلغ ثابت را برای پیش‌بینی در نظر می‌گیرید. درصورتی‌که پیش‌بینی شما ناموفق بود، در دور بعدی مبلغ شرط خود را دوبرابر می‌کنید. اگر مجدد با باخت مواجه شدید باز هم مبلغ شرط خود را دوبرابر دور قبل به ثبت می‌رسانید و این روند را تا جایی ادامه می‌دهید که یکی از شروط شما در این زنجیره با برد همراه شود که در این صورت تمامی باخت‌های ناشی از دورهای قبل جبران خواهد شد. نکته‌ای که وجود دارد این است که حتماً باید میزان سرمایه مناسبی را برای استفاده از این روش در نظر بگیرید که در میانه راه پول کم نیاورید و بتوانید به دنباله این زنجیره پایبند بمانید.

  • استراتژی فیبوناچی

استراتژی فیبوناچی

دیگر دنباله معروف ریاضی که چند سالی است راه خود را در میان شرط‌بندان مختلف پیدا کرده استراتژی فیبوناچی است که این روش نیز همانند روش مارتینگل به‌نوعی محاسبه می‌شود که در نهایت می‌تواند باخت‌های شما در دورهای قبل را جبران نماید.

استراتژی فیبوناچی به این صورت است که شما یک مبلغ را برای شرط خود قرار می‌دهید. در صورت پیش‌بینی اشتباه و باخت شرط، برای دور بعدی مبلغ شرط را با دور قبلی جمع می‌کنید. در صورت پیش‌بینی اشتباه باز هم دو مبلغ آخر را با یکدیگر جمع و برای شرط جدید قرار می‌دهید و این روند را تا جایی ادامه می‌دهید که یکی از شروط شما برنده شوند. مثلاً اگر مبلغ شرط شما در دست‌اول ۵۰ هزار تومان باشد، مبلغ برای دور بعد ۰+۵۰ می‌شود، برای دور بعدی ۵۰+۵۰، برای دور بعدی ۱۰۰+۵۰، برای دور بعدی ۱۵۰+۱۰۰ و به همین صورت مبلغ شرط برای هر دست جدید از جمع دو مبلغ قبلی حاصل می‌گردد.

  • استراتژی شوربت یا آربیتراژ

این استراتژی در سایت‌ها یا در میان کاربران با دو نام شوربت یا آربیتراژ شناخته می‌شود و برخی کاربران به‌وفور از این استراتژی برای پیش‌بینی‌های فوتبالی خود استفاده می‌کنند.

این استراتژی به این صورت است که شما اول تمام گزینه‌های موجود برای پیش‌بینی خود را بررسی و باتوجه‌به ضرایب موجود هر دو حالت بردوباخت که در یک مسابقه فوتبال احتمال رخ‌دادن آن وجود داشته باشد را بررسی و آن مسابقه را برای شرط خود در نظر می‌گیرید. بعدازاین مرحله شما دو یا چند سایت را برای پیش‌بینی خود انتخاب می‌کنید که آن مسابقه را ارائه داده باشند.

بعد از آن دو سایت را برای خود انتخاب و در هر سایت مبلغ ثابتی مثلاً ۲۰۰ هزار تومان حساب خود را شارژ می‌کنید. در یک سایت شما باید بر روی برد یک تیم و در سایتی دیگر بر روی برد تیم دیگر پیش‌بینی خود را به ثبت برسانید. توجه داشته باشید که ضرایب انتخاب این دو گزینه در دو سایت تقریباً نزدیک به یکدیگر و به‌نوعی باشند که بتوانند در مجموع مبلغ ۴۰۰ هزار تومان که در هر دو سایت شارژ کردید را برای شما جبران نمایند.

به این صورت شما در یک سایت برد یک تیم و در سایت دوم برد تیم دیگر را انتخاب کردید که درهرصورت اگر یکی از این دو تیم برنده شوند شما در یک سایت به‌نوعی صاحب پیروزی خواهید شد که می‌تواند مبلغ شارژ سایت دیگر را نیز جبران نماید. به این نوع شرط‌بندی شوربت یا آربیتراژ می‌گویند که میزان سرمایه‌گذاری، انتخاب گزینه‌ای مناسب با ضرایبی نزدیک به هم انتخاب دو سایت با بهترین ضریب اهمیت زیادی خواهد داشت.

  • استراتژی پیش‌بینی با مبلغ ثابت

شرط‌بندی با مبلغ ثابت یک روش پیش‌بینی است که در آن شما  همیشه یک مبلغ ثابتی را برای این کار در نظر می‌گیرید و نباید به این موضوع کاری داشته باشید که در شرط‌ها برنده هستید یا بازنده. به‌عنوان‌مثال، ممکن است شما بخواهید با یک مبلغ ثابت مثلاً ۱۰۰ هزار تومان بر روی برد یک تیم در یک بازی خاص شرط خود را قرار دهید. در این استراتژی مبلغ برد شما به‌ازای هر مبلغ که قرار دادید باتوجه‌به ضریب انتخابی شما متغیر است؛ ولی نباید به مبلغ ثابت خود برای همه شرط‌ها دست بزنید.

این روش برای کسانی که تمایلی به ریسک بالا ندارند و می‌خواهند مبلغ شرط‌های خود را محدود کنند، مناسب است. اما باید به یادداشت که در این روش باتوجه‌به وجود یک مبلغ ثابت و همچنین انتخاب گزینه‌های با ریسک کم، سوددهی برای شما کمتر خواهد بود و به دلیل ثابت‌بودن مبلغ شرط شما نمی‌توانید به‌سرعت پول بیشتری به دست آورید.

  • استراتژی توزیع پواسون Poisson distribution

این استراتژی یک استراتژی ریاضی است که احتمالات را برای گزینه پیش‌بینی شما بررسی و بهترین بازدهی را مشخص می‌کند. به عبارتی دیگر با استفاده از توزیع پواسون شما باید تمامی احتمالات را برای گزینه موردنظرتان در نظر بگیرید و باتوجه‌به احتمال رخ‌دادن گزینه‌های مختلف، به یک گزینه واحد دست پیدا کنید.

به‌عنوان‌مثال اگر بخواهیم به‌صورت ساده این موضوع را بیان کنیم این است که فرض کنید شما می‌خواهید تعداد گل یک تیم را پیش‌بینی کنید. برای این که پیش‌بینی شما با بالاترین درصد موفقیت به ثبت برسد، می‌بایست تمامی مواردی که تعداد گل یک تیم وابسته هستند را مورد بررسی قرار دهید که مثلاً شامل تعداد شوت در چارچوب، خارج از چارچوب و نرخ تبدیل شوت‌ها به گل و شوت‌ها از چه ناحیه از زمین بوده که منجر به گل شده، تعداد سیوهای دروازه‌بان تیم حریف، برترین گلزن تیم و آماری که به گلزنی او مربوط می‌شود و … را برای پیش‌بینی تعداد گل بررسی نماییم تا باتوجه‌به همه این آمار بتوانیم تعداد گل را یا به‌صورت دقیق یا حدودی با شانس موفقیت بالا پیش‌بینی کنیم.

  • استراتژی پیش‌بینی درصدی از سرمایه

این استراتژی به این صورت است که شما برای هر شرط خود درصدی مناسب باتوجه‌به احتمال برنده‌شدن خود قرار می‌دهید که این موضوع درصد ثابت و رویه خاصی را دنبال نمی‌کند. به‌عبارت‌دیگر شما می‌توانید در یک مسابقه ۱۰ درصد از مبلغ سرمایه خود را قرار دهید، در مسابقه با شانس برنده‌شدن بیشتر این درصد را به ٪۶۰ برسانید و به همین صورت برای هر گزینه‌ای که قصد پیش‌بینی آن را دارید باتوجه‌به بررسی نکات آماری و میزانی که احتمال می‌دهید برنده هستید، درصدی از سرمایه خود را بر روی گزینه‌های متفاوت با درصدهای متفاوت قرار دهید و به اصطلاحی همه سرمایه خود را برای یک شرط قرار ندهید.

این استراتژی برای افرادی که تمایل به انتخاب گزینه‌ها با شانس متفاوت دارند مناسب است که البته این دسته از افراد برای انتخاب گزینه‌ها ریسک زیادی را نمی‌کنند و گزینه‌هایی با شانس موفقیت بالا را انتخاب می‌نمایند که درهرصورت با اختصاص درصدی از مبلغ، بتوانند با مبالغ مختلف برنده باشند.

  • استراتژی پیش‌بینی با کل مبلغ سرمایه All In Betting

این استراتژی برعکس حالت بالاست زیرا برخی کاربران علاقه دارند تا کل مبلغ خود را به اصطلاحی در شرط آل – این کنند تا در صورت پیروزی، مبلغ بیشتری را برنده شود. انتخاب هر یک از این حالت‌ها از جمله قراردادن کل سرمایه بر روی یک شرط به میزان آگاهی کاربران برای یک مسابقه، روش پیش‌بینی وی، میزان سرمایه‌گذاری، هدف درآمدزایی و به‌دست‌آوردن سود و غیره بستگی دارد که مشخص است برای هر کاربر با دیگری این آیتم‌ها متفاوت هستند.

توجه داشته باشید استفاده از این استراتژی ریسک بالایی دارد چرا که یک‌شبه ممکن است شما میلیونر شوید و از سوی دیگر جزو مال‌باختگان پیش‌بینی قرار بگیرید. زیرا پیش‌بینی‌ها حتی با استفاده از نکات آماری دقیق و آگاهانه تا حدودی موفقیت شما را تضمین می‌کنند و این که چه اتفاقی ممکن است در طول برگزاری یک مسابقه رخ دهد، از دستان شما خارج است و بارها دیده شده که در مسابقات فوتبال نتایج دور از انتظار و عجیبی رقم خورده است.

  • استراتژی استفاده از تیپسترهای پیش‌بینی

استراتژی استفاده از تیپسرهای پیش بینی

شاید شما هم با اصطلاح تیپستر آشنا باشید که برای پیش‌بینی به کار برده می‌شود. استفاده از این استراتژی برای افراد شاغل که درگیری زیادی دارند و وقت رسیدگی به نکات آماری مسابقات را نداشته یا آن دسته از افرادی که در خصوص مسابقات اطلاعات کافی را ندارند مناسب است که تیپسرها بتوانند بهترین حالت را برای شرط شما ارائه کنند. البته این که شما این استراتژی را برای پیش‌بینی فوتبال خود در نظر بگیرید یا خیر به میزان بازدهی این روش برای شما بستگی دارد.

تیپسترها برنامه یا افرادی حرفه‌ای هستند که باتوجه‌به رویدادهای مختلف فوتبال، مسابقات مختلف، بازیکنان تیم‌ها و … تمامی اطلاعات و نکات آماری مربوط به مسابقه موردنظر شما به‌صورت کامل بررسی و بهترین نتیجه را در اختیار شما قرار می‌دهند که شما از این طریق یک شرط معقولانه بر اساس نکات آماری با شانس موفقیت بالا را به ثبت برسانید.

دو نکته‌ای که باید برای استفاده از تیپسترها مدنظر قرار دهید این است که اولاً تیپسرها به دو روش رایگان و پولی این اطلاعات را در اختیار شما قرار می‌دهند که مشخص است نوع پولی آن چه برای برنامه چه افرادی که به‌عنوان تیپستر فعالیت می‌کنند دقیق‌تر هستند و بازده بیشتری دارند، به همین خاطر در صورت علاقه به تیپسترها باید این مبلغ جدا که باید برای تیپستر بپردازید را نیز در نظر بگیرید. نکته دوم این است که استراتژی استفاده از تیپسترها هیچ تضمینی برای موفقیت دائمی شما نمی‌دهند و همانند استفاده از روش‌های دیگر عمل می‌کنند که شما باتوجه‌به نکات آماری خود یا این تیپسرها شرط‌ها را بر اساس نکات آماری و آنالیز اطلاعات به ثبت رساندید و باید منتظر برگزاری مسابقه و شانس خود بمانید.

  • استراتژی ریسک کم یا متوسط

استراتژی کم‌ریسک یا متوسط به‌وفور میان شرط‌بندان استفاده می‌شود که با استفاده از این روش حاشیه امنی را برای برد و باخت‌های خود ایجاد می‌کنند. این که شما همیشه به سراغ گزینه‌هایی بروید که ضرایب کم با شانس موفقیت بالایی دارند می‌تواند در گذر زمان این موضوع را برای شما به همراه داشته باشد که سودآوری شما قطعی ولی به مقدار کم است.

برای آن دسته از افرادی که می‌خواهند به پیش‌بینی فوتبال به چشم منبع درآمد نگاه کنند پیش‌بینی ازین طریق هم مزایا و هم معایبی برای او دارد. مزیت این استراتژی این است که احتمالاً شما همیشه برنده هستید؛ ولی عیب آن این است که میزان سوددهی و درآمدزایی شما پایین است و این شما هستید که باید به بررسی این موضوع بپردازید که آیا چنین درآمدزایی با سودهای کم می‌تواند برای شما و هدفی که در سر دارید، بازدهی لازم را داشته باشد؟!

  • استراتژی‌های پر ریسک

برخی دیگر از کاربران هستند که اصل استراتژی خود را بر روی پیش‌بینی‌های پرخطر یا همان پر ریسک قرار می‌دهند. این گونه افراد عقیده دارند درست است که انتخاب گزینه‌ها با ضرایب بالا و پر ریسک شاید شانس کمی را برای موفقیت داشته باشد؛ ولی در صورت پیش‌بینی صحیح منجر به سودآوری و درآمدزایی بزرگی می‌شود که حتی می‌تواند تمامی باخت‌های شما را با استراتژی پر ریسک جبران نماید.

این استراتژی برعکس مورد بالاست زیرا مثلاً در تقابل دو تیم قوی و ضعیف کاربری که قصد دارد گزینه‌ای با شانس موفقیت بالا را انتخاب کند شرط خود را بر روی تیم قوی با ضریب کم و شخصی که علاقه به گزینه‌های ریسکی دارد شرط خود را بر روی تیم ضعیف‌تر قرار می‌دهد که ضریب عددی آن بسیار بالاست. انتخاب این دو حالت کاملاً به سلیقه، میزان تسلط و استراتژی موردعلاقه کاربران برای پیش‌بینی فوتبال بستگی دارد و در واقع نمی‌توان گفت که کدام‌یک از دیگری بهتر است.

سؤالات متداول کاربران

  • آیا سایت‌های معتبر تمامی روش‌های پیش‌بینی برای به‌کارگیری استراتژی‌ها را قرار می‌دهند؟

سایت‌های معتبر موظف هستند برای رضایت کاربران با خواسته‌های متفاوت، روش‌های مختلفی را برای پیش‌بینی آنان قرار دهند تا هر کاربر متناسب با دانش خود شرط‌های خود را در سایت به ثبت برساند و ازین طریق شانس موفقیت خود را بالا ببرد.

  • درآمدزایی از کدام روش در پیش‌بینی فوتبال امکان‌پذیر است؟

شما برای پیش‌بینی فوتبال باید استراتژی و روش‌های مختلفی را باتوجه‌به اطلاعاتی که دارید پیاده‌سازی کنید تا در نهایت بتوانید آنی را انتخاب کنید که برای شما سوددهی بیشتری دارد که این موضوع برای هر کاربر با دیگری متفاوت است.

  • آیا برای پیش‌بینی فوتبالباید در سایت‌ها ثبت‌نام کنیم؟

بله! برای این که بتوانید حساب کاربری خود را شارژ و شرط‌های خود را از هر روشی به ثبت برسانید باید مراحل ثبت‌نام خود را در سایت‌های معتبر تکمیل کنید تا اجازه این کار به شما داده شود. اگر در سایتی حضور داشتید و مشاهده کردید هیچ ثبت نامی از شما برای این کار درخواست نمی‌شود، به اعتبار آن سایت شک کنید؛ زیرا برای فعالیت قانونی و استاندارد در سایت‌های پیش‌بینی کاربران باید با اطلاعات واقعی خود فعالیت خود را انجام دهند.

  • برای پیش‌بینی مسابقات فوتبال روش تکی بهتر است یا میکس؟

استراتژی‌های این دو روش کاملاً بر خلاف یکدیگر هستند؛ زیرا روش میکس به این صورت است که شما چند انتخاب را با یکدیگر ترکیب می‌کنید و ضرایب این گزینه‌ها با ضرب‌شدن در یکدیگر تشکیل ضریب بزرگی را می‌دهند. درصورتی‌که پیش‌بینی تمامی گزینه‌های انتخابی شما صحیح باشد شما مبلغ بزرگی را برنده می‌شوید و سود شرطتان بسیار بالاست ولی پیش‌بینی شما نیز ریسک بالایی دارد.

ولی این موضوع برای روش تکی برعکس است؛ زیرا شما صرفاً بر روی یک گزینه متمرکز هستید و ریسک موفقیتتان در این روش بالاتر و سودتان کمتر است. به همین خاطر این شما هستید که می‌بایست روش پیش‌بینی خود را باتوجه‌به استراتژی که در سر دارید انتخاب نمایید.

  • روش بیشتر و کمتر در پیش‌بینی فوتبالبرای تازه‌کاران کارایی دارد؟

بله این روش برای کسانی که تازه‌پا به دنیای متنوع پیش‌بینی گذاشتند می‌تواند مناسب باشد؛ زیرا شانس موفقیت با استفاده از این روش بالاتر می‌رود و به‌نوعی تا کاربران تازه‌وارد با این عرصه و چم‌وخم کار آن آشنا شوند، با استفاده از این روش می‌توانند سرمایه خود را تا حدودی حفظ و سودی را هر چقدر اندک به دست آورند.

دیدگاه خود را بنویسید

شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار سایت بت فوروارد می توانید عضو خبرنامه ما شوید