جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
اتلتیکو مادرید دورتموند

راهنمای پیش‌بینی بازی اتلتیکو مادرید و دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا

دو تیم اتلتیکو مادرید و دورتموند چهارشنبه، بیست و دوم فروردین در چارچوب بازی‌های مرحله یک‌چهارم‌نهایی فصل ۲۰۲۳-۲۴ لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی اتلتیکو مادرید و دورتموند. این بازی را می‌توانید با بالاترین ضرایب در بت فوروارد پیش‌بینی کنید.

اطلاعات بازی اتلتیکو مادرید و دورتموند

تاریخ و ساعت برگزاری: ۱۰ آوریل ۲۰۲۴، ساعت ۲۲:۳۰

رقابت: مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا

مکان برگزاری: ورزشگاه متروپولیتانو

 بررسی وضعیت تیم‌های اتلتیکو مادرید و دورتموند

اتلتیکو مادرید در آخرین دور مقابل اینتر شکست خورد، اما آن‌ها در خانه در لیگ قهرمانان اروپا بسیار سرسخت هستند، آن‌ها در ۱۶ بازی حذفی خانگی در این رقابت‌ها تحت هدایت دیگو سیمئونه شکست نخورده‌اند و در ۱۲مورد از آن‌ها دروازه خود را بسته نگه داشته‌اند. در واقع آن‌ها تنها ۴ بار در خانه خود در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا زیر نظر این مربی گل خورده‌اند و امیدوارند که در این بازی هم این روند ادامه داشته باشد.

میهمان تیم غیر قابل پیش بینی در این فصل بوده است. آن‌ها بسیار خوش شانس بودند که در دور آخر پی‌اس‌وی آیندهوون را مغلوب کردند. دورتموند در هشت بازی از ده بازی اخیر خارج از خانه خود در مرحله حذفی این رقابت‌ها شکست خورده است، بنابراین ارزش حمایت از تیم میزبان برای کسب پیروزی بالا می‌باشد.

توانایی اتلتیکو برای فشرده نگه داشتن بازی در خانه در این رقابت‌ها باید به آن‌ها کمک کند و ممکن است بازی کم گلی داشته باشیم، به خصوص که تنها در یکی از هشت بازی دورتموند در این رقابت‌ها در این فصل، بیش از ۲.۵ گل به ثمر رسیده است.

 بررسی ترکیب و مصدومیت‌های دو تیم اتلتیکو مادرید و دورتموند

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید در بازی با دورتموند بدون چهار بازیکن کلیدی‌اش خواهد بود. ویتولو و توماس لمار از میادین دور هستند در حالی که خوزه ماریا خیمینز هنوز آماده بازگشت از مصدومیت نیست. همین امر را می توان در مورد دیگر مدافع میانی ماریو هرموسو نیز گفت. اتلتیکو همچنین ۵ بازیکن دارد که در صورت دریافت کارت زرد در بازی برگشت با خطر محرومیت مواجه می‌شوند. ساموئل لینو، آلوارو موراتا، کوکه، استفان ساویچ و ماریو هرموسو در صورت دریافت کارت زرد بازی برگشت را از دست می ‌دهند. آنتوان گریزمان ستاره اتلتیکو مادرید در این فصل بوده است.

ادین ترزیچ، سرمربی بروسیا دورتموند، تنها یک بازیکن با خطر محرومیت از بازی بعدی دارد که مدافع میانی کهنه کار آن‌ها، متس هوملز است. انتظار نمی‌رود که رامی بن سبعینی تا فصل آینده بازگردد. جیدون سانچو بهترین فرم خود را از زمان انتقال قرضی خود از منچستریونایتد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی آغاز کرده است.

 نکات مهم بازی اتلتیکو مادرید و دورتموند

اتلتیکومادرید در این فصل در بازی های خانگی خود در لیگ قهرمانان اروپا، ۱۳ گل به ثمر رسانده و ۳ گل دریافت کرده است.

دورتموند در این فصل از چهار بازی خارج از خانه خود در لیگ قهرمانان اروپا، دو برد، یک تساوی و یک شکست کسب کرده است که تنها شکست آن‌ها در خارج از خانه برابر پاری سن ژرمن بود. آن‌ها ۵ گل زدند و چهار گل دریافت کردند.

از نظر آمار داخلی، دورتموند در تمام فصل فقط یک بازی خارج از خانه را باخته است (در اشتوتگارت) و در ۹ بازی اخیر خارج از خانه خود در بوندسلیگا شکست نخورده است.

هر دو تیم در ۱۰ بازی از ۱۵ بازی خانگی اتلتیکومادرید در لالیگا و در دو بازی از چهار بازی خانگی خود در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرده‌اند. برای دورتموند، هر دو تیم در ۸ بازی از ۱۴ بازی خارج از خانه در بوندسلیگا و در ۲ بازی از ۴ بازی خارج از خانه در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کردند.

 پیش‌بینی ما از بازی اتلتیکو مادرید و دورتموند

در این مسابقه لیگ قهرمانان اروپا بین اتلتیکو مادرید و بروسیا دورتموند، تیمی با فرم خانگی عالی در مقابل تیمی با فرم خارج از خانه مستحکم قرار می‌گیرد. با این حال، پس از شکست اینتر در آخرین دور، اتلتیکو منتظر یک نمایش خانگی خوب دیگر در اینجا خواهد بود. دورتموند در خارج از خانه خوب است، بنابراین بازی نزدیکی خواهد بود، اما پیش بینی ما این است که اتلتلکومادرید در رقابتی نزدیک و جذاب پیروز شود.

دیدگاه خود را بنویسید

شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار سایت بت فوروارد می توانید عضو خبرنامه ما شوید