جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
اتلتیکو مادرید و اینتر میلان لیگ قهرمانان اروپا

راهنمای پیش‌بینی بازی اتلتیکو مادرید و اینتر میلان در لیگ قهرمانان اروپا

دو تیم اتلتیکو مادرید و اینتر میلان چهارشنبه، بیست و سوم اسفند در چارچوب بازی‌های دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی فصل ۲۰۲۳-۲۴ لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی اتلتیکو مادرید و اینتر میلان این بازی را می‌توانید با بالاترین ضرایب در بت فوروارد پیش‌بینی کنید.

اطلاعات بازی اتلتیکو مادرید و اینتر میلان

تاریخ و ساعت برگزاری: ۱۳ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۲۳:۳۰

رقابت: دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

مکان برگزاری: ورزشگاه متروپولیتانو

 بررسی وضعیت تیم‌های اتلتیکو مادرید و اینتر میلان

اینتر در این فصل در سری آ استثنایی بوده است و با ۱۶ امتیاز برتری در صدر قرار دارد، اما آن‌ها اجازه نداده‌اند که وظایف داخلی آن‌ها را از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا منحرف کند. همچنین اینتر در بازی رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با اتلتیکو مادرید با نتیجه ۱-۰ در سن سیرو پیروز شده است.

شاگردان سیمونه اینزاگی از ابتدای سال جاری بسیار هیجان‌انگیز بوده‌اند و در سال ۲۰۲۴ هر ۱۳ بازی خود را برده‌اند. به‌عنوان بخشی از این روند، آن‌ها تیم‌هایی مانند لاتزیو، ناپولی، فیورنتینا، یوونتوس، رم، آتالانتا و البته اتلتیکو مادرید را برده‌اند. آن‌ها بازیکنانی مانند لائوتارو مارتینز و مارکوس تورام دارند که در خط حمله هستند و باید برای رقیب لالیگایی خود بسیار خطرناک باشند.

تیم دیگو سیمئونه پس از شکست ۳-۰ مقابل اتلتیک بیلبائو از کوپا دل ری کنار گذاشته شد سپس بازی رفت را به اینتر باخت و روز شنبه در لالیگا بازی را به کادیز واگذار کرد. اتلتیکو مادرید اگر می‌خواهد فصل بعد سهمیه اروپایی خود را تضمین کند باید سریع به روند پیروزی برگردد زیرا ۷ شکست در لالیگا نشانه خوبی برای آن‌ها نیست.

 بررسی ترکیب و مصدومیت‌های دو تیم اتلتیکو مادرید و اینتر میلان

اتلتیکو مادرید آنتوان گریزمان را در این دیدار در اختیار نخواهد داشت. تیم میزبان همچنین توماس لمار، مارکوس پائولو و سزار آزپیلیکوئتا را در اختیار نخواهد داشت. اینتر برای این سفر چند مصدوم در اردوی خود دارد. خوان کوادرادو برای طولانی‌مدت غایب است. استفانو سنسی نیز در این دیدار حضور ندارد. تردیدهایی در مورد حضور کارلوس آگوستو و مارکو آرناوتوویچ وجود دارد و اتفاقاً این اتریشی تک گل بازی رفت را به ثمر رساند.

 نکات مهم بازی اتلتیکو مادرید و اینتر میلان در لیگ قهرمانان اروپا

اتلتیکو مادرید در ۷ بازی از ۹ بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها موفق به پیروزی نشده و ۵ بازی را باخته است.

در این زمان، اتلتیکو در ۳ بازی از ۴ بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها گل خورده است.

اتلتیکو مادرید در سه بازی اخیر خانگی خود در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا، دو تساوی و یک شکست کسب کرده است.

اتلتیکو مادرید در ۵ بازی از ۸ بازی اخیر خود در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا موفق به گل‌زنی نشده است.

اینتر در ۱۳ بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها پیروز شده است.

اینتر دربازی‌های خارج از خانه در این فصل هنوز شکست نخورده است.

پیش‌بینی ما از بازی اتلتیکو مادرید و اینتر میلان

اتلتیکو مادرید اخیراً به استانداردهای معمول خود عمل‌نکرده است و از فوریه تنها دو بازی را برده است. ۵ باخت در ۹ مسابقه در این دوره، توانایی آن‌ها برای جبران شکست بازی اول را زیر سؤال برده است. ایتالیایی‌ها با اعتماد به نفسی که از ۱۳ برد اخیرشان کسب کرده‌اند، به‌احتمال زیاد به دنبال یک پیروزی دیگر در اینجا هستند. پیش‌بینی ما برای بازی اتلتیکو مادرید و اینتر میلان، شانس دوبرابر اینتر میلان است.

دیدگاه خود را بنویسید

شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار سایت بت فوروارد می توانید عضو خبرنامه ما شوید