جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
پیش بینی زنجیره ای

۰ تا ۱۰۰ آموزش پیش بینی زنجیره ای

 افراد علاقه‌مند به دنیای پیش‌بینی مسابقات ورزشی همه‌روزه به دنبال راهکارها و روش‌هایی می‌گردند که بتوانند به وسیله آنها شانس برد خود را افزایش و درصد خطای خود را کاهش دهند. ما هم در همین راستا در این مطلب بت فوروارد قصد داریم به آموزش پیش‌بینی زنجیره‌ای با نام انگلیسی Chain bet و روش محاسباتی آن بپردازیم تا شما عزیزان هر چه بیشتر روش‌های مختلف را بیاموزید.

پیش‌بینی زنجیره‌ای Chain bet چیست؟

پیش‌بینی زنجیره‌ای تعریف ساده‌ای دارد که این تعریف به نام همین روش باز می‌گردد. پیش‌بینی زنجیره‌ای به این معنی است که اگر شما به صورت زنجیروار چند شرط را با هم ترکیب کنید و البته هر یک از این شرط‌ها به صورت مستقل به ثبت برسانید، می‌توانید سود و زیان این روش را از طریق پیش‌بینی زنجیره‌ای محاسبه نمایید که به این مدل از پیش‌بینی‌کردن زنجیره‌ای گویند که به‌نوعی شرط‌ها را علی‌رغم جدا بودن از یکدیگر به هم متصل می‌کند. به عبارت دیگر تمامی شرط‌های شما به صورت تکی و جدا به ثبت می‌رسد ولی در عین حال برای محاسبات برد و باخت به یکدیگر وصل می‌شوند.

لازمه پیاده سازی پیش‌بینی زنجیره‌ای

در ابتدا باید بگوییم برای این که بتوانید پیش‌بینی زنجیره‌ای و محاسبات آن را در شرط‌های خود پیاده سازی کنید نیاز است تا شرط اول شما با نتیجه صحیح به ثبت برسد که بعد از آن بتوانید با انجام محاسبات به زنجیره شرط‌های خود ادامه دهید. در صورتی که شرط اول شما ببازد شما نمی‌توانید از این روش محاسباتی کمک بگیرید زیرا سرمایه اولیه باید برای شما تأمین شده باشد که این روش کارایی داشته باشد و بتوانید محاسبات را برای شرط‌های بعدی انجام دهید تا متوجه این موضوع شوید که شرط‌های انتخابی برای شما منجر به سوددهی خواهد شد یا خیر!

آموزش پیش بینی زنجیره ای

طریقه و آموزش پیش‌بینی زنجیره‌ای

پیش‌بینی زنجیره‌ای به این صورت است که شما باید چند شرط با ضرایب متفاوت را به طریقه دلخواه انتخاب نمایید.

یک حساب باید برای قرار دادن مبلغ شرط‌ها و یک حساب را برای ذخیره پول خود به حالت صندوق قرار دهید.

یک سرمایه اولیه را برای قرار دادن روی شرط اول انتخاب کرده و همان طور که گفتیم یک صندوق حساب برای پیش‌بینی زنجیره‌ای خود در نظر بگیرید.

در صورتی که پیش‌بینی شرط اول شما صحیح باشد، شما می‌توانید زنجیره شرط‌های بعدی خود را ادامه دهید و با استفاده از مبلغ برد شرط اول مبلغ شرط‌های بعدی را نیز تعیین کنید.

در صورت پیروزی در شرط اول، سرمایه اولیه را از مبلغ برد کسر می‌کنیم و سود را برای مبلغ شرط دوم قرار می‌دهیم.

این کار را تا جایی ادامه می‌دهیم که داخل صندوق خود پول داشته باشیم.

در صورتی که در هر کجا این پول به اتمام برسد و ما به انتهای شرط‌ها نرسیده بودیم بازنده خواهیم بود زیرا عملاً سودی را به دست نیاورده‌ایم.

نکته: همان طور که گفتیم لازمه پیاده سازی پیش‌بینی زنجیره‌ای موفقیت شرط اول است پس اگر از همان ابتدا پیش‌بینی شرط اول شما صحیح نباشد، صندوق شما بدون پول می‌شود و عملاً پیش‌بینی زنجیره‌ای کارایی نخواهد داشت.

مثالی از آموزش پیش‌بینی زنجیره‌ای

مبلغ اولیه شرط: ۳۰۰ هزار تومان

فرض کنید ۵ شرط با ضرایب زیر را انتخاب کردید و فرض بر این است که شرط اول شما برنده می‌شود.

  • شرط اول با ضریب ۲
  • شرط دوم با ضریب ۲
  • شرط سوم با ضریب ۱٫۵
  • شرط چهارم با ضریب ۳
  • شرط پنجم با ضریب ۲٫۵

بدین ترتیب با قرار دادن مبلغ ۳۰۰ هزار تومان برای شرط اول و ضریب ۲، مبلغ ۶۰۰ هزار تومان مبلغ برد شما خواهد شد.

مبلغ سرمایه اولیه را از مبلغ برد کسر می‌کنیم و برای شرط بعدی قرار می‌دهیم. مابقی پول به صندوق ذخیره زنجیره‌ای منتقل می‌شود.

بدین ترتیب مبلغ برای شرط دوم: ۳۰۰ هزار تومان

مبلغ ذخیره شده در صندوق: ۳۰۰ هزار تومان

اگر شرط دوم شما بازنده شود، مجبور هستید از مبلغ ذخیره برای شرط سوم استفاده کنید و در صورت باخت شرط سوم ذخیره شما به اتمام می‌رسد و زنجیره متوقف می‌شود. ولی اگر شرط دوم شما برنده شد، زنجیره ادامه می‌یابد که به شکل زیر خواهد بود:

نتیجه شرط دوم: موفق که با احتساب ضریب ۲ مبلغ ۳۰۰ هزار تومان برای شرط سوم قرار می‌دهیم و ۳۰۰ هزار تومان دیگر به صندوق ذخیره اضافه می‌کنیم.

مبلغ ذخیره شده در صندوق تا به این لحظه: ۶۰۰ هزار تومان

نتیجه شرط سوم: ناموفق // بدین ترتیب شما ۳۰۰ هزار تومان اختصاص یافته به این شرط را از دست می‌دهید و مجبور هستید برای شرط چهارم از مبلغ موجود در صندوق کمک بگیرید. به همین خاطر برای شرط چهارم ۳۰۰ هزار تومان از صندوق برمی‌دارید و ۳۰۰ هزار تومان در صندوق باقی می‌ماند.

نتیجه شرط چهارم: ناموفق

اگر شرط چهارم شما ناموفق باشد برای شرط پنجم باید ۳۰۰ هزار تومان آخر صندوق را بردارید.

نتیجه شرط چهارم: موفق

اگر شرط چهارم شما با موفقیت به ثبت برسد با احتساب ضریب ۳، مبلغ ۹۰۰ هزار تومان برنده می‌شوید. ۳۰۰ هزار تومان برای شرط پنجم بر می‌دارید و ۶۰۰ هزار تومان به صندوق واریز می‌کنید که این مبلغ با ۳۰۰ هزار تومان قبلی جمع می‌شود.

مبلغ ذخیره شده در صندوق بعد از موفقیت در شرط چهارم: ۹۰۰ هزار تومان

حال برای شرط پنجم ۳۰۰ هزار تومان و مبلغ ذخیره شده ۹۰۰ هزار تومان در اختیار دارید.

حال در هر صورت شما ۹۰۰ هزار تومان را به صورت قطعی برنده هستید زیرا در صندوق شما این مبلغ ذخیره شده، باقی‌مانده است.

نتیجه شرط پنجم: موفق // پایان زنجیره

اگر نتیجه شرط پنجم با موفقیت به اتمام برسد با احتساب ضریب ۲٫۵، مبلغ ۷۰۰ هزار تومان دیگر به صندوق اضافه که در نهایت موجودی صندوق به عدد ۱.۶۰۰.۰۰۰ تومان می‌رسد که سود و برد نهایی شما را تشکیل می‌دهد.

نتیجه شرط پنجم: ناموفق // پایان زنجیره

اگر نتیجه شرط پنجم ناموفق شود، مبلغی به صندوق اضافه نمی‌شود و مبلغ ذخیره شده برای شما در صندوق مقدار سودتان خواهد بود که ۹۰۰ هزار تومان است.

به این ترتیب شما با انجام محاسبات با توجه به نتایج و ضرایب شرط‌ها می‌توانید متوجه شوید که میزان سود یا زیان با استفاده از این روش چقدر خواهد شد.

آموزش پیش بینی زنجیره ای

در چه صورت پیش‌بینی به صورت زنجیره‌ای متوقف خواهد شد؟

در هر کجای زنجیره شرط‌ها، اگر به جایی برسید که برای قرار دادن شرط بعدی مبلغی در صندوق ذخیره باقی نمانده باشد و موجودی صفر باشد، پیش‌بینی زنجیره‌ای متوقف خواهد شد و دیگر نمی‌توانید به این کار ادامه دهید مگر این که به هنگام شرط پنجم طبق مثال بالا و اختصاص مبلغ به شرط بعدی این اتفاق رخ دهد. به عبارت دیگر اگر شما برای شرط آخر خود پول را قرار دهید و موجودی صندوق صفر شود، مشکلی پیش نمی‌آید و میزان برد و باخت شما کاملاً به نتیجه شرط آخرتان بستگی خواهد داشت. اگر نتیجه شرط آخر شما موفق شود، مبلغ سود یا بردتان مقداری است که از شرط پنجم به دست آمده و اگر نتیجه شرط آخر نیز ناموفق شود، طبیعتاً شما بازنده هستید.

پیش‌بینی زنجیره‌ای در کدام رشته‌های ورزشی کاربرد دارد؟

شما برای همه رشته‌های ورزشی می‌توانید از پیش‌بینی زنجیره‌ای استفاده کنید و محدودیتی برای این کار وجود ندارد. شما می‌توانید زنجیره شرط‌های خود را از رشته‌های مختلف ورزشی انتخاب نمایید ولی توجه داشته باشید که در هر رشته ورزشی باید اطلاعات و دانش مربوط به آن مسابقه یا بازیکنان را دارا باشید تا نتایج شما با شانس موفقیت بالا پیش‌بینی شود.

شما نمی‌توانید بدون داشتن آگاهی کافی به سراغ برخی رشته‌های ورزشی رفته و انتظار معجزه برای سوددهی خود از طریق پیش‌بینی زنجیره‌ای را داشته باشید زیرا لازمه موفقیت در تمامی رشته‌های ورزشی با استفاده از هر روش، داشتن اطلاعات و دانش کافی برای آن ورزش است. به همین خاطر شما باید شرط‌های خود را بر اساس نکات آماری به ثبت برسانید تا بتوانید از این روش پیش‌بینی استفاده نمایید و به زنجیره شرط‌ها نیز با توجه به موفقیتتان پایبند بمانید و به درآمدزایی دست پیدا کنید.

درصد خطای کاربران در پیش‌بینی زنجیره‌ای چقدر است؟

درصد خطای کاربران با استفاده از پیش‌بینی زنجیره‌ای به خود آنها بستگی دارد که شرط‌های خود را به چه صورت با چه احتمال و اطلاعاتی به ثبت رسانده‌اند ولی برای آن دسته از کاربرانی که سعی داشتند پیش‌بینی‌های معقولی را به ثبت برسانند این درصد خطا می‌تواند حالات مختلفی را در بر گیرد که این موضوع به میزان ضرایب اختصاص یافته به گزینه‌های انتخابی و موفق یا ناموفق بودن شرط‌ها بستگی دارد.

عموماً این درصد خطا می‌تواند تا جایی ادامه داشته باشد که پولی در صندوق ذخیره باقی بماند که این موضوع نیز به مقدار ضرایب و مبالغ بردتان بستگی دارد. مثلاً اگر ضریب شرط اولتان آن‌قدر بالا باشد که مبلغ برد خوبی را به شما بدهد، حتی اگر برای تمامی پیش‌بینی‌های بعدی خود خطا کنید و شرط‌های شما ناموفق باشد، باز هم به سوددهی دست پیدا خواهید کرد ولی اگر به اصطلاحی لب‌به‌لب مبلغ شرط‌های بعدی خود را قرار دهید امکان لغزش و خالی‌شدن موجودی صندوق در هر لحظه وجود دارد. اصولاً اگر شرط اول و دوم با موفقیت به ثبت برسد، درصد خطای مناسبی برای شرط‌های سوم و چهارم باقی می‌ماند که شرط بندان بتوانند با استفاده از مبلغ ذخیره شده صندوق مبلغ شرط‌های سوم و چهارم را تأمین کنند.

سود و زیان از طریق پیش‌بینی زنجیره‌ای

اگر به مثال بالا که برایتان به صورت مفصل شرح دادیم نگاهی بیندازید متوجه خواهید شد که در هر مرحله از شرط‌های اول تا پنجم چه حالاتی ممکن است رقم بخورد که میزان سود یا زیان شما را متفاوت کند. در هر صورت اگر شما بر اساس نکات آماری و تحلیل‌کردن مسابقات شرط‌های خود را با شانس موفقیت بالا به ثبت برسانید، سود شما تضمین شده خواهد بود زیرا با آوردن یک مبلغ اولیه داخل زنجیره شرط‌ها می‌توانید شانس خود را به دفعات داخل شرط‌های مختلف امتحان نمایید و درصد خطا نیز برای شما لحاظ شده است. یعنی شما با استفاده از پیش‌بینی زنجیره‌ای هم می‌توانید در پیش‌بینی شرط‌های خود خطا داشته باشید و هم می‌توانید به سود و موفقیت برسید به شرط آن که شرط‌های خود را با شانس موفقیت بالا به ثبت برسانید در این صورت می‌توانید مطمئن باشید که سود و درآمدزایی خوبی را به دست خواهید آورد.

اهمیت ضرایب گزینه‌ها با استفاده از سیستم پیش‌بینی زنجیره‌ای

این که شما برای شرط‌های خود با استفاده از پیش‌بینی زنجیره‌ای بهتر است چه گزینه‌ای را انتخاب کنید اهمیت زیادی دارد زیرا میزان سود شما و مبلغی که در صندوق ذخیره می‌کنید مستقیماً به ضرایب وابسته هستند. اصولاً ضرایب یا اعداد بالاتری را به خود اختصاص می‌دهند که نشان از شانس موفقیت کمتری دارند یا ضرایب پایین‌تری هستند که شانس برد شما در آنها بالاتر است و به همین خاطر این شما هستید که تصمیم‌گیرنده هستید که با توجه به ریسکی که در نظر دارید، کدام‌یک مفیدتر خواهد بود. مثلاً فرض کنید شما پیش‌بینی خود را بر روی مسابقه‌ای قرار می‌دهید که امکان برد و باخت بازیکنان یا دو تیم به صورت مساوی امکان‌پذیر است یعنی قدرت دو تیم یا بازیکنان نزدیک به یکدیگر است و برای هر یک شانس مساوی وجود دارد که در این حالت ضرایب به یکدیگر نزدیک هستند و برای شما تقریباً فرقی نخواهد کرد که کدام‌یکی از این دو شرط برنده می‌شوند زیرا ضرایب با شانس تقریباً مساوی، نزدیک به یکدیگر هستند.

حال وقتی به گزینه‌ای می‌رسید که ضرایب گزینه‌ها با یکدیگر کاملاً متفاوت هستند این موضوع نشان‌دهنده این است که باید میزان ریسک‌پذیری خود را تعیین کنید که قصد دارید چه مقداری بر روی پیش‌بینی‌های خود ریسک کنید. به این صورت که ضریب برد یک تیم یا یک بازیکن بسیار بالا و ضریب دیگری بسیار پایین است که این ضرایب نشان‌دهنده این هستند که ضریب بالاتر شانس کمتری برای پیروزی دارد و ضریب پایین‌تر به احتمال زیاد برنده خواهد شد. به همین خاطر شما این ریسک را متحمل می‌شوید که با قرار دادن شرط بر روی هر دو گزینه شانس خود را امتحان می‌نمایید که یا مبلغ برد بزرگ‌تر یا کوچک‌تری را کسب می‌کنید. در هر حالتی به شما پیشنهاد می‌کنیم که همه جوانب، اطلاعات، میزان ریسک‌پذیری و استراتژی خود را به صورت کامل سنجیده و بعد گزینه‌ها را وارد چرخه پیش‌بینی زنجیره‌ای کنید.

آموزش پیش بینی زنجیره ای

در کدام سایت‌ها می‌توان پیش‌بینی زنجیره‌ای را پیاده سازی کرد؟

شما در همه سایت‌های معتبر نظیر بت فوروارد که اکثریت رشته‌های ورزشی را با بیشترین گزینه‌ها برای پیش‌بینی ارائه می‌دهند می‌توانید پیش‌بینی زنجیره‌ای را پیاده سازی کنید به شرط آن که بدانید چه کاری انجام می‌دهید و از این پیش‌بینی چه هدفی دارید. ضمن این که توجه داشته باشید برای پیش‌بینی زنجیره‌ای خود سایتی را انتخاب نمایید که رشته مورد نظر شما را پوشش دهد و گزینه‌های متنوعی را برای پیش‌بینی ارائه کند تا آپشن‌های شما با محدودیت مواجه نشوند. شما باید با توجه به اطلاعات و دانشی که دارید بتوانید بهترین گزینه‌ها را برای پیش‌بینی زنجیره‌ای خود انتخاب نمایید که با احتساب شانس خطا در هر مرحله (به جز مرحله شرط اول) بتوانید باز هم به سود و درآمدزایی دست پیدا کنید که این کار صرفاً در سایت‌های معتبر با بیشترین گزینه‌های پیش‌بینی و همچنین ضرایب منصفانه‌ای که ارائه می‌کنند، امکان‌پذیر خواهد بود.

سؤالات متداول کاربران

  • پیش‌بینی زنجیره‌ای حاشیه امن برد را برای ما ایجاد می‌کند؟

با توجه به تمام نکاتی که به صورت مفصل به آنها اشاره داشتیم می‌توان گفت بله! پیش‌بینی زنجیره‌ای در صورتی که شما شرط‌های خود را با شانس موفقیت بالا به ثبت برسانید که احتمال برنده شدنتان وجود داشته باشد، حاشیه امن را برای موفقیت شما ایجاد می‌کند زیرا به شما درصد خطا را نیز می‌دهد.

  • پیش‌بینی زنجیره‌ای بهتر است یا پیش‌بینی سیستمی؟

می‌توان گفت این دو روش کمی با یکدیگر مشابه هستند ولی همه این روش‌ها حاکی از این موضوع هستند که بهتر است شما قبل از ثبت شرط‌های خود دقایقی را به انجام محاسباتی اختصاص دهید که با توجه به برد و باخت گزینه‌های انتخابی چه مقدار سود و زیان عایدتان خواهد شد. پیش‌بینی سیستمی نیز به همین صورت به محاسبات نیاز دارد زیرا از آن جایی که برای شما احتمال خطا گذاشته شده است باید محاسبه کنید که آیا با توجه به ازدست‌دادن برخی گزینه‌ها، شرط ثبت‌ها ازین طریق به نفعتان خواهد بود یا خیر!

  • معنی بونوس ٪۱۰۰ خوشامدگویی ورزشی چیست؟

بعد از این که کاربران در سایت ثبت نام می‌کنند، اصولاً سایت‌های معتبر به کاربران خود به عنوان خوشامدگویی با ذکر قوانین و رعایت کاربران بونوسی را اهدا می‌کنند. مثلاً می‌گویند به‌ازای اولین شارژی که در سایت انجام دهید ٪۱۰۰ مبلغ خود را به عنوان بونوس خوشامدگویی ورزشی دریافت خواهید کرد. به عنوان مثال شما پس از خواندن این قانون حساب خود را ۲۰۰ هزار تومان شارژ می‌کنید و ٪۱۰۰ این مبلغ که همان مبلغ ۲۰۰ هزار تومان می‌شود را به عنوان بونوس خوشامدگویی ورزشی دریافت می‌نمایید.

  • می‌توان گفت پیش‌بینی فوتبال یا بازی انفجار کدام‌یک سودآوری بیشتری دارند؟

پیش‌بینی در مسابقات فوتبال نیازمند این است که شما به دنیای فوتبال، لیگ‌های معتبر، تیم‌ها و بازیکنان علاقه داشته و برای ثبت یک پیش‌بینی بتوانید با استناد به اطلاعات خود و بررسی نکات آماری برای هر مسابقه شرط خود را به ثبت برسانید. از سوی دیگر بازی انفجار یک بازی شانسی است که نتایج آن توسط سیستم رقم می‌خورد و شما بر کنترل بر مبالغ شرط خود می‌توانید در این بازی به درآمدزایی دست پیدا کنید. حال تصمیم با شماست که با توجه به سبک متفاوت این دو نوع پیش‌بینی، علاقه، تخصص و دانشتان تصمیم بگیرید که کدام‌یک برای درآمدزایی شما بهتر است.

  • آیا بعد از ثبت نام در سایت بت فوروارد می‌توانیم از طریق درگاه بانکی حساب خود را شارژ کنیم؟

بله! در سایت بت فوروارد روش‌های مختلفی برای شارژ حساب کاربری وجود دارد که هر کاربر می‌تواند با توجه به امکاناتی که در هر کجای در اختیار دارد به شارژ حساب خود بپردازد. یکی از این روش‌ها که به وفور در میان ایرانیان استفاده می‌شود شارژ از طریق درگاه بانکی است که این درگاه در سایت بت فوروارد با بالاترین امنیت و سرعت برای کاربران قرار داده شده است.

  • به جز پیش‌بینی زنجیره‌ای، برای پیش‌بینی مسابقات ورزشی روش میکس بهتر است یا کمتر و بیشتر؟

استراتژی‌های این دو روش با یکدیگر فرق دارد زیرا روش کمتر و بیشتر به صورت حدودی با ریسک کمتر است ولی روش میکس به این صورت است که شما چند انتخاب را با یکدیگر ترکیب می‌کنید و ضرایب این گزینه‌ها با ضرب‌شدن در یکدیگر تشکیل ضریب بزرگی را می‌دهند. در صورتی که پیش‌بینی تمامی گزینه‌های انتخابی شما صحیح باشد شما مبلغ بزرگی را برنده می‌شوید و سود شرطتان بسیار بالاست ولی پیش‌بینی شما نیز ریسک بالایی دارد. ولی این موضوع برای روش کمتر و بیشتر کمی متفاوت و ریسک موفقیتتان در این روش بالا و سودتان کمتر است. به همین خاطر این شما هستید که می‌بایست روش پیش‌بینی خود را با توجه به استراتژی که در سر دارید انتخاب نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار سایت بت فوروارد می توانید عضو خبرنامه ما شوید