جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
آموزش ریتم خوانی بازی انفجار

آموزش ریتم خوانی بازی انفجار به ۵ روش + محاسبه سود

بازی انفجار به دلیل سبک و سیاقی که برای بازی کردن دارد، همواره نیاز به ترفندها و راهکارهایی دارد که بتوانید با استفاده از آنها شانس برد خود را بالاتر ببرید. یکی از ترفندها ریتم خوانی بازی انفجار است که در این مطلب سایت بت فوروارد به درخواست مکرر شما عزیزان قصد داریم حالت های مختلف آن را بررسی و شرح دهیم. به همین خاطر پیشنهاد می کنیم تا پایان مطلب بت فوروارد را همراهی بفرمایید.

ریتم خوانی بازی انفجار چیست؟

شاید این سوال شما نیز باشد که ریتم خوانی بازی انفجار چیست؟ نتیجه بازی انفجار همواره توسط یک نمودار و ضریب مشخص می گردد که آنها بر اساس روند یا ریتمی نامشخص حرکت می کنند. برای این که بتوانید طریقه برنده شدن در بازی انفجار را پیدا کنید باید ترفندهای مختلفی را به کار گیرید تا یک یا چند مورد از آنها برای استراتژی شما کارساز باشد. ریتم خوانی بازی انفجار نیز همواره بر تشخیص روند حرکتی نمودار به صورت حدودی دلالت دارد که بتوانید به کشف این موضوع بپردازید که نمودار با چه ریتمی حرکت می کند.

آموزش انواع ریتم خوانی بازی انفجار

ریتم خوانی بازی انفجار به طرایق مختلفی انجام می گردد که شما می توانید از روند حرکتی نمودار به صورت حدودی آگاه شوید تا بر آن اساس تصمیم بگیرید که می خواهید چه مقدار شرط را دورهای مختلف با توجه به حرکت نمودار قرار دهید. البته باید بدانید که این ترفند روش تضمینی برای موفقیت شما نیست زیرا نمودار بازی انفجار کاملا به صورت سیستمی و بر اساس برنامه نویسی بازی حرکت می کند و شاید این ریتم خوانی در ساعاتی از بازی به کارتان بیاید ولی در برخی مواقع دیگر برای شما کارساز نباشد.

کد md5

ریتم خوانی بازی انفجار با کد MD5

شاید با خواندن این عنوان تصور کنید که شما به عنوان یک کاربر می توانید با کد MD5 که برنامه نویسی بازی انفجار با آن نوشته شده است، ریتم خوانی بازی انفجار را انجام دهید که همین حالا به شما می گوییم که چنین چیزی امکان پذیر نیست. برنامه نویسی بازی انفجار توسط فرشید امیر شقاقی ملقب به مونتیگو توسط همین کد به صورت فوق پیشرفته در غالب کدهای ۱۶ رقمی هش نوشته شده که امکان پیش بینی ظاهر شدن این کدها به هیچ عنوان وجود ندارد.

حتی بعد از مشخص شدن نتیجه یک دور که این کد هش رمزگشایی می شود و به قسمت تاریخچه بازی انفجار می رود که می توانید کد را به صورت رمز گشایی شده مشاهده نمایید نیز با استفاده از کد، شما به عنوان یک فرد عادی و غیر متخصص نمی توانید به نتیجه ای برای ریتم خوانی بازی انفجار دست پیدا کنید. به همین خاطر اگر اشخاصی صرفا به منظور تبلیغات ازین مورد استفاده می کنند، بدانید چنین چیزی برای کاربران عادی وجود ندارد و این روش را برای ریتم خوانی کنار بگذارید.

ریتم خوانی بازی انفجار با ربات

در همین ابتدا باید بدانید ربات ریتم خوانی بازی انفجار با ربات بازی انفجار فرق دارد زیرا اولی توسط یک برنامه به صورت حدودی روند حرکتی نمودار را برایتان مشخص می کند ولی دومی ادعا دارد که می تواند به ضرایب دقیق دسترسی داشته باشد تا شما بر آن اساس شرط های خود را قرار دهید. برای حالت دوم همان طور که بارها برای این موضوع تاکید داشتیم این است که ربات بازی انفجار به هیچ عنوان حقیقت ندارد و صرفا فروشندگان برای درآمدزایی خود برنامه هایی دروغین را به شما ارائه می کنند تا جیب شما را خالی و جیب خود را پر کنند.

ولی برای ریتم خوانی با استفاده از ربات باید بدانید که این ربات ها همانند ربات های دروغین نیستند و صرفا نرم افزار یا برنامه هایی هستند که می توانند به صورت کاملا حدودی روند حرکتی و بالا پایین شدن ضرایب را برایتان مشخص کنند که هیچ تضمینی نیز برای این نتیجه وجود ندارد. حتی شاید همین ربات ها هم نتوانند پس از چند ساعت بررسی روند حدودی را مشخص کنند چون ضرایب به صورت کاملا نامشخص در حال تغییر کردن هستند. یا یک حالت دیگر نیز برای استفاده از ربات ریتم خوانی نیز وجود دارد این است که شاید این ربات برای ساعاتی به کار شما بیاید ولی دقایقی بعد نتیجه تغییر پیدا کند.

به همین خاطر حتی با استفاده از ربات ریتم خوانی نیز تضمینی برای ریتم خوانی وجود ندارد و شما شاید بتوانید از روند حدودی مطلع شوید یا این حالت نیز حتی رخ ندهد. توجه داشته باشید این ربات ها اصولا به صورت رایگان در اختیارتان قرار نمی دهد و شما باید سرمایه ای مضاعف را برای بازی انفجار خود تعیین کنید تا بتوانید ازین مورد استفاده نمایید. به همین خاطر برای محاسبه سود و زیان خود این هزینه را نیز درنظر داشته باشید.

ریتم خوانی بازی انفجار

ریتم خوانی با تاریخچه بازی

اگر با محیط بازی انفجار آشنا باشید قطعا قسمتی به نام تاریخچه بازی را مشاهده کردید. این تاریخچه به این صورت است که الگوریتم بازی انفجار پس از تولید ضریب، این عدد را در قسمت تاریخچه به صورت رمز می نشاند و نمودار موظف است تا آن عدد بالا برود و بعد متوقف شود. به همین خاطر پس از آن دور کد رمز گشایی شده در قسمت تاریخچه به همراه ضریب و اطلاعات دیگر قرار می گیرد که برای کاربران قابل مشاهده است.

کاربران نیز می توانند با مراجعه به تاریخچه بازی از روند حدودی حرکتی نمودار در دورهای مختلف مطلع شوند که این موضوع نمی تواند برای ۲۰ یا ۵۰ دور به نتیجه برسد. برای این که شما بتوانید از طریق تاریخچه بازی به ریتم خوانی دست پیدا کنید نیاز است تا ساعت ها دورهای مختلف را بررسی و مقایسه کنید تا به یک روند حدودی برسید به همین خاطر ریتم خوانی ازن طریق به زمان و دقت شما برای بررسی نیاز دارد تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

ریتم خوانی بازی انفجار با نمودار و فرمول

برخی برنامه ها یا نرم افزارها هستند که نمودار و چارت های دقیق را در اختیارتان قرار می دهند فقط کافی است داده هایی را به این برنامه ها وارد کنید که بتوانند نتیجه ای که می خواهید را برای شما پیدا کنند. برخی برنامه ها نیز با وارد کردن این داده ها فرمول هایی را به شما ارائه می کنند که با استفاده از هر دو این روش ها می توانید به صورت حدودی ریتم خوانی بازی انفجار را انجام دهید. توجه داشته باشید برای این کار باید کمی با مبحث ریاضی و محاسباتی آشنا باشید یا برنامه هایی را بیابید که بتوانند بدون نیاز به محاسبات شما صرفا با وارد کردن این داده ها به نمودار یا فرمول دست پیدا کنند.

ریتم خوانی بازی انفجار با ثبت مشاهدات

برخی از کاربران ترجیح می دهند ساعت ها وقت خود را صرف بررسی نمودار با استفاده از مشاهدات قرار دهند تا خود بتوانند با روند حرکتی به صورت حدودی دست پیدا کنند. توجه داشته باشید برای این کار باید چند کار را به صورت همزمان انجام دهید:

  • سایت ها به شما اجازه نمی دهند که ساعت های طولانی صرفا بیننده باشید و هیچ شرطی را قرار ندهید زیرا پس از مدت زمانی کوتاه سیستم شما را ربات و غیر واقعی تشخیص می دهد و همانند همه سایت ها از صفحه بازی شما را بیرون می اندازد، به همین خاطر برای برای ریتم خوانی بازی از طریق ثبت مشاهدات مبلغی را برای بازی کردن در این ساعت ها به صورت حداقلی لحاظ کنید تا در هر چند دور یکبار شرط خود قرار دهید تا از صفحه بازی بیرون انداخته نشوید.
  • این کار نیازمند بررسی دقیق و زمان زیادی از جانب شماست که بتوانید ساعت و روزها را به این کار اختصاص دهید تا بتوانید ریتم خوانی بازی انفجار را انجام دهید.
  • این کار شما می تواند در سایت های مختلف برای شما امکان پذیر باشد ولی باید هر دو مورد بالا را برای سایت های مختلف مدنظر قرار دهید زیرا ممکن است ثبت مشاهدات حتی با تلاش زیاد در یک سایت جوابگو نباشد و نیاز باشد تا سایتی دیگر را برای این کار انتخاب نمایید. به همین خاطر همواره برای ریتم خوانی ازین طریق این موارد را لحاظ کنید.

هک بازی انفجار

تفاوت ریتم خوانی با هک بازی انفجار

برای ریتم خوانی همان طور که از متن بالا متوجه شدید هیچ تضمینی برای برد شما و رسیدن به نتیجه قطعی وجود ندارد و همه ادعاهایی که برای ریتم خوانی بازی انفجار وجود دارد در واقع به نتیجه حدودی اشاره می کنند ولی داستان هک بازی انفجار که توسط اشخاص مختلفی مطرح می شود به این معنی است که آنها توانستند با دسترسی به کدهای بازی از روند دقیق حرکت نمودار و تولید ضرایب باخبر شوند که همین جا به شما می گوییم که چنین چیزی به هیچ عنوان حقیقت ندارد.

طریقه برنامه نویسی بازی انفجار که توسط کد MD5 انجام شده به صورت کاملا پیشرفته در قالب کدهای ۱۶ رقمی است که رمز نگاری قدرتمندی برای آن توسط برنامه نویس بازی تعریف شده است. نتایج بازی انفجار در ثانیه ای تغییر پیدا می کند و این بدین معنی است که این کدهای ۱۶ رقمی رمزنگاری شده در ثانیه در حال تغییر هستند و حتی اگر هکری ادعا کند که کد بازی را پس از ساعت ها تلاش هک کرده، مشخص است که آن کد در ساعت ها قبل منقضی شده و حتی به صورت رمزگشایی شده در دسترس قرار گرفته است. به همین خاطر عملا ادعای هک بازی انفجار دروغ است و سودجویان صرفا برای دریافت مبلغی برای انجام این کار که نتیجه ای نیز ندارد، این تبلیغ ها را انجام می دهند.

سوالات متداول کاربران

  • درآمدزایی با ریتم خوانی بازی انفجار ممکن است؟

بله اگر شما بتوانید از طریق ریتم خوانی به روند حدودی حرکتی نمودار بازی انفجار دست پیدا کنید، می توانید شرط های خود را با توجه به بالا و پایین بودن ضرایب قرار دهید و ازین طریق بتوانید در ضرایب بالا سوددهی بیشتری داشته باشید. توجه داشته باشید به کارگیری استراتژی مناسب نیز برای قرار دادن شرط های شما شانس سود شما را بیشتر می کند.

  • ضرایب بالا در بازی انفجار بهتر هستند یا ضرایب پایین؟

هیچ کس نمی تواند به صورت قطعی به شما بگویید که بهتر است در طول بازی انفجار دکمه برداشت را روی ضرایب بالا بزنید یا پایین و کدامیک می تواند برای شما بهتر باشد زیرا این دو مورد با یکدیگر تفاوت زیادی دارند و به استراتژی و میزان ریسک پذیری کاربران نیز وابسته است. برخی کاربران ترجیح می دهند همیشه برنده باشند حتی با مبالغ کم و به همین خاطر در ضرایب پایین پول خود را برداشت می کنند ولی برخی دیگر ریسک پذیری بیشتری دارند و معتقدند یک دست با مبلغ بالا بهتر از سوددهی با مبالغ اندک است. به همین خاطر تصمیم گیری برای این موضوع همواره بر عهده کاربران است.

دیدگاه خود را بنویسید

شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار سایت بت فوروارد می توانید عضو خبرنامه ما شوید