جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
آرسنال - بایرن مونیخ

راهنمای پیش‌بینی بازی آرسنال و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا

دو تیم آرسنال و بایرن مونیخ سه‌شنبه، بیست و یکم فروردین در چارچوب بازی‌های مرحله یک‌چهارم‌نهایی فصل ۲۰۲۳-۲۴ لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی آرسنال و بایرن مونیخ. این بازی را می‌توانید با بالاترین ضرایب در بت فوروارد پیش‌بینی کنید.

اطلاعات بازی آرسنال و بایرن مونیخ

تاریخ و ساعت برگزاری: ۹ آوریل ۲۰۲۴، ساعت ۲۲:۳۰

رقابت: مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا

مکان برگزاری: ورزشگاه امارات

بررسی وضعیت تیم‌های آرسنال و بایرن مونیخ

فصل بایرن مونیخ تا کنون فصل افتضاحی بوده است و آن‌ها به دنبال اولین فصل بدون جام از سال ۲۰۱۱/۲۰۱۲ هستند، مگر اینکه بتوانند شانس معادلات را تغییر دهند و قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوند.

بااین‌حال، باتوجه‌به فرم هولناک آن‌ها، این امر بسیار بعید به نظر می‌رسد. غول‌های آلمانی تنها چهار بازی از ده بازی اخیر خود را برده‌اند. فرم خارج از خانه آن‌ها یک دلیل واقعی برای نگرانی است؛ زیرا مردان توماس توخل تنها یک برد از ۶ سفر اخیر خود کسب کرده‌اند که خبر بدی در آستانه سفر آن‌ها به امارات است، جایی که آرسنال ۶ برد را در دور برگشت کسب کرده است.

توپچی‌ها در ۱۱ بازی از ۱۴ بازی خود در سال ۲۰۲۴ پیروز شده‌اند، به‌ویژه چهار برد با اختلاف پنج گل یا بیشتر و همچنین پیروزی قانع‌کننده ۳-۱ مقابل لیورپول، رقیب قهرمانی‌شان در لیگ برتر انگلیس. مردان میکل آرتتا می‌توانند نتایج دیدارهای اخیر با باواریایی‌ها را تغییر دهند.

در سه دیدار اخیر این دو تیم، بایرن با نتیجه ۵-۱ پیروز شده است که باید به میهمان در میان آمارهای بدی که دارد، اعتمادبه‌نفس بدهد، اگرچه این روزها تیم آرسنال بسیار متفاوت است و تصور چنین چیزی سخت است.

شانس آرسنال با بازگشت کامل گابریل فسوس و گابریل مارتینلی بسیار افزایش می‌یابد و خط حمله قدرتمند آن‌ها که ۱۷ گل در ۶ بازی خانگی اخیر به ثمر رسانده است باید از باواریایی‌ها پیشی بگیرد.

اگرچه بایرن تیم کاملی را در اختیار ندارد؛ اما هری کین، جمال موسیالا و سرژ گنابری همگی در فرم عالی هستند، بنابراین انتظار می‌رود یکی از آن‌ها به مونیخ کمک کند تا روز سه‌شنبه میزبان خود را شکست دهد.

بااین‌حال، بایرن احتمالاً بدون مانوئل نویر در دروازه خود به لندن خواهد رفت و این دلیل دیگری است که آرسنال در یک بازی هیجان‌انگیز در لیگ قهرمانان در امارات از حریف خود پیشی بگیرد.

بررسی ترکیب و مصدومیت دو تیم آرسنال و بایرن مونیخ

میکل آرتتا همه بازیکنان خود را برای انتخاب در دسترس خواهد داشت. تنها مصدوم این تیم، یورین تیمبر است که پس از پارگی ACL در تابستان، در آستانه بازگشت است. بوکایو ساکا پس از ۶۴ دقیقه مقابل برایتون در روز شنبه تعویض شد و این بازیکن ۲۲ساله اعتراف کرد که قبل از بازی با مصدومیت جزئی دست‌وپنجه نرم می‌کرد. در حالی که ساکا ممکن است ۱۰۰% در بهترین حالت خود نباشد، انتظار داشته باشید که او در موقعیت RW موردعلاقه خود برای این مسابقه عظیم قرار بگیرد. کای هاورتز یک گل و یک پاس گل در مقابل برایتون ثبت کرد و باید همچنان در خط حمله ثابت  باشد، در حالی که دو مدافع میانی گابریل و ویلیام سالیبا خط دفاع را تشکیل خواهند داد.

بایرن داستان بسیار متفاوتی دارد. آن‌ها با مصدومان زیادی به مصاف آرسنال در لندن می‌روند. در میان این اسامی می‌توان به مانوئل نویر، لروی سانه، الکساندر پاولوویچ، کینگزلی کومان و مزرویی اشاره کرد. پاولوویچ، به‌ویژه، ضربه بزرگی برای میهمان است. این بازیکن ۱۹ساله با توانایی خود در کنترل خط میانی قبل از مصدومیت، به یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان تیم تبدیل شده بود. همه نگاه‌ها به هری کین خواهد بود زیرا مرد سابق تاتنهام در مقابل رقیب سرسخت سابقش قرار می‌گیرد. کین رکورد گلزنی بسیار خوبی در مقابل آرسنال دارد و در ۱۹ بازی مقابل آنها ۱۴ گل (هشت گل از روی نقطه) به ثمر رسانده است.

نکات مهم بازی آرسنال و بایرن مونیخ

بایرن مونیخ در ۱۱ بازی از ۱۲ بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها گل خورده است.

باواریایی‌ها در فصل جاری بوندسلیگا + لیگ قهرمانان اروپا به طور متوسط ۲.۶۴ گل در هر بازی به ثمر رسانده است.

بایرن در ۸ بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا تاکنون ۷ گل زده و در ۵ بازی گلزنی هر دو تیم را دیده است.

آرسنال در این فصل به طور میانگین ۲.۳۶ گل در هر بازی در لیگ و لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده است.

میزبان شاهد گلزنی هر دو تیم در ۹ بازی از ۱۵ بازی خانگی خود در لیگ بوده است.

پیش‌بینی ما از بازی آرسنال و بایرن مونیخ

این بازی پتانسیل این را دارد که یک بازی هیجان‌انگیز در استادیوم امارات باشد و توپچی‌ها بسیار فرصت‌طلب باشند؛ زیرا حریف بسیار متزلزل است. بااین‌حال، خط حمله بایرن هرگز قابل‌پیش‌بینی نیست، به‌خصوص با وجود هری کین که خط حمله را رهبری می‌کند. خط دفاعی بایرن اخیراً بد شده است و این تیم هجومی آرسنال باید بتواند حداقل به یک یا دو گل دست یابد. پیش‌بینی ما از بازی آرسنال مقابل بایرن مونیخ این است که هر دو تیم گل بزنند.

دیدگاه خود را بنویسید

شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار سایت بت فوروارد می توانید عضو خبرنامه ما شوید