جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
آرسنال اورتون

راهنمای پیش‌بینی بازی آرسنال و اورتون در لیگ برتر انگلیس

دو تیم آرسنال و اورتون یکشنبه، سی‌ام اردیبهشت در چارچوب بازی‌های هفته سی و هشتم فصل ۲۰۲۳-۲۴ لیگ برتر انگلیس به مصاف هم می‌روند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی آرسنال و اورتون. این بازی را می‌توانید با بالاترین ضرایب در بت فوروارد پیش‌بینی کنید.

اطلاعات بازی آرسنال و اورتون

تاریخ و ساعت برگزاری: ۱۹ می ۲۰۲۴، ساعت ۱۶:۳۰

رقابت: هفته سی و هشتم لیگ برتر انگلیس

مکان برگزاری: ورزشگاه امارات

بررسی وضعیت تیم‌های آرسنال و اورتون

آرسنال آخر هفته گذشته با پیروزی ۱-۰ در اولدترافورد رقابت برای قهرمانی لیگ برتر را به روز پایانی فصل برد و انتظار می‌رود تا در روز یکشنبه در دیدار با اورتون، تمام تلاش خود را برای بازگرداندن عنوان قهرمانی به لندن انجام دهند.

تیم میکل آرتتا علاوه بر نیاز به پیروزی مقابل تافی ها، به منچسترسیتی نیز نیاز دارد تا در دیدار با وستهام امتیاز از دست بدهد، اما تنها کاری که توپچی ها می توانند انجام دهند این است که حداکثر امتیاز را در روز یکشنبه کسب کنند.

میزبان پنج بازی پیاپی لیگ را با پیروزی پشت سر گذاشته و سه بار دروازه خود را بسته نگه داشته است. آن ها بهترین رکورد دفاعی را در این فصل لیگ برتر دارند و تنها ۲۸ گل دریافت کرده‌اند و تقریبا در نیمی از بازی های خود دروازه خود را بسته نگه داشته اند.

اورتون اخیراً فرم بسیار خوبی داشته است تا خود را از سقوط نجات دهد، اما تنها شفیلد یونایتد گل کمتری نسبت به تیم شان دایچ به ثمر رسانده است.

میهمان در سفرهای خود در این فصل تنها ۱۷ گل به ثمر رسانده است. باتوجه‌به اینکه آرسنال نیاز مبرمی به برد دارد و مقاومت دفاعی بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد، حمایت از میزبان برای پیروزی بدون گل خورده گزینه جذابی است.

آرسنال در پنج بازی اخیر خود به طور میانگین ۲.۶ گل در هر بازی به ثمر رسانده است و اورتون در یکی از ۱۰ بازی اخیر خود فقط بیش از دو گل دریافت کرده است، بنابراین پیش‌بینی درست ۲-۰ گزینه خوبی به نظر می‌رسد.

بررسی ترکیب و مصدومیت دو تیم آرسنال و اورتون

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال فاش کرد که بوکایو ساکا در پیروزی مقابل منچستریونایتد مصدوم شد، اما او باید برای بازی آخر هفته با اورتون آماده باشد. تنها ستاره دیگر توپچی‌ها که مصدوم شده، یورین تیمبر است که کل فصل را به دلیل مصدومیت ACL در پیش فصل ازدست‌داده است. هلندی به بازگشت نزدیک است؛ اما به‌احتمال زیاد روی نیمکت حضور خواهد داشت. لئاندرو تروسارد اخیراً در فرم خوبی برای توپچی‌ها بوده است که برای اورتون نگران‌کننده خواهد بود؛ زیرا ستاره بلژیکی در اوایل این فصل در گودیسون پارک گل پیروزی‌بخش آرسنال را به ثمر رساند.

شان دایچ، سرمربی اورتون، تعدادی از بازیکنانش را برای بازی آخر هفته در دسترس ندارد. ناتان پترسون، مدافع جوان از آوریل دور بوده و تا فصل آینده به تیم اصلی بازنخواند گشت و همین امر در مورد دله آلی، ویتالی میکولنکو و جک هریسون قرضی نیز صدق می‌کند. اخبار مثبتی در مورد آندره گومز، هافبک پرتغالی وجود دارد.

نکات مهم نکات مهم بازی آرسنال و اورتون

آرسنال در ۱۶ بازی از ۱۸ بازی اخیر خود در لیگ برتر اولین گل را به ثمر رسانده است.

اورتون در هیچ یک از ده بازی اخیر خارج از خانه خود پیروز نشده است.

آرسنال در پنج بازی از هفت بازی اخیر خود در هر دو نیمه اول و دوم گلزنی کرده است.

اورتون در سه بازی از چهار بازی اخیر خارج از خانه خود در نیمه اول گل خورده است.

آرسنال زمانی که در ماه سپتامبر در گودیسون پارک به مصاف اورتون رفت، ۱-۰ برنده شد.

پیش‌بینی ما از بازی آرسنال و اورتون

در حالی که امید کمی وجود دارد، هواداران آرسنال باید باور داشته باشند که تیم آن ها می‌تواند قهرمان لیگ شود، اما آن ها باید روی بازی خود در اتحاد تمرکز کنند. اورتون اخیراً ثابت کرده است که در خانه شکست می‌خورد، اما خارج از خانه اینطور نیست. پیش‌بینی ما از بازی آرسنال و اورتون این است که آرسنال در هر دو نیمه این بازی پیروز شود.

دیدگاه خود را بنویسید

شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار سایت بت فوروارد می توانید عضو خبرنامه ما شوید