جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
لیگ برتر انگلیس

راهنمای پیش بینی لیگ برتر انگلیس فصل ۲۵-۲۰۲۴

فصل جدید لیگ برتر انگلیس در راه است و همه نگاه‌ها به این سوال است که کدام تیم‌ها به موفقیت خواهند رسید. در مجله بت فوروارد، به بررسی دقیق پیش‌بینی‌ مسابقات لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۵-۲۰۲۴ می‌پردازیم.

همه چیز برای آغاز لیگ برتر انگلیس آماده است

لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۵-۲۰۲۴ با دیدار منچستر یونایتد و فولهام در الد ترافورد در تاریخ ۴ شهریور ۱۴۰۳ آغاز می‌شود. لیگ برتر یکی از پرطرفدارترین لیگ‌های اروپا است و همه نگاه‌ها به فصل جدید دوخته شده است.

چه کسی قهرمان فصل ۲۵-۲۰۲۴ می‌شود؟

منچستر سیتی، آرسنال و لیورپول تا پایان فصل گذشته رقابت بسیار نزدیکی داشتند که در نهایت با قهرمانی شاگردان پپ گواردیولا به پایان رسید. آرسنال با اختلاف دو امتیاز نسبت به سیتیزن‌ها در جایگاه دوم ایستاد و این دومین فصل پیاپی بود که این دو تیم در دو جایگاه بالای جدول قرار می‌گرفتند.
پیش‌بینی مسابقات لیگ برتر انگلیس بسیار سخت است اما باز هم همه نگاه‌ها به این دو تیم، آرسنال و منچستر سیتی دوخته شده است. چراکه در حال حاضر تنها تیم‌هایی هستند که به نظر رقابتی می‌آیند. سیتی روی کاغذ همچنان مدعی اصلی قهرمانی است اما آرسنال تنها با یک خرید خوب می‌تواند به یک تیم کامل برای فصل جدید تبدیل شود.
این فرصت آرسنال است تا به خشکسالی قهرمانی در لیگ برتر پایان دهد و برای سومین بار پیاپی جام قهرمانی را بالای سر ببرد.
بر اساس نظر شرکت‌های پیش‌بینی، احتمال قهرمانی آرسنال در این فصل با ضریب ۳.۲۵ ارزیابی شده است.
پیش‌بینی مسابقات لیگ برتر انگلیس

چه تیمی به جمع چهار تیم برتر می‌رسد؟

چهار تیم برای رسیدن به چهار تیم برتر لیگ تلاش خواهند کرد که سه تیم به لیگ قهرمانان اروپا صعود می‌کنند و تیم چهارم به مرحله پلی‌آف می‌رود. بدون شک، سیتی و آرسنال همه چیز برای کسب دو جایگاه اول را دارند، اما سوال اینجاست که چه تیمی به آن‌ها ملحق خواهد شد.

با وجود تغییر کادر فنی، انتظار می‌رود لیورپول عملکرد قدرتمندی در لیگ برتر داشته باشد و به مقام سوم برسد. از سوی دیگر، چلسی که در پایان فصل گذشته نشانه‌هایی از تبدیل شدن به یک تیم کامل را نشان داد، پیش‌بینی می‌شود در رتبه چهارم جدول قرار گیرد.

طبق شانس‌هایی که توسط شرکت های پیش بینی ارائه شده است، منچستر سیتی برای قرار گرفتن در چهار تیم برتر لیگ برتر با ضریب ۱.۰۸ بسیار مورد توجه قرار گرفته است. آرسنال نیز با ضریب ۱.۲۵ شانس بالایی دارد که نشان‌دهنده احتمال بالای کسب جایگاه چهارم است. لیورپول با وجود تغییرات اخیر در کادر فنی، با ضریب ۱.۵ شانس خوبی برای داشتن یک عملکرد خوب در این فصل دارد. چلسی که در پایان فصل گذشته پیشرفت چشمگیری داشت، با ضریب ۲.۴ شانس خوبی برای قرار گرفتن در چهار تیم برتر دارد.

  • منچستر سیتی: ۱.۰۸
  • آرسنال: ۱.۲۵
  • لیورپول: ۱.۵
  • چلسی: ۲.۴

پیش‌بینی مسابقات لیگ برتر انگلیس

چه تیم‌های کاندید سقوط هستند؟

لستر سیتی، ایپسوییچ تاون و ساوت‌همپتون در پایان فصل گذشته به لیگ برتر صعود کردند. همانطور که در فصل گذشته اتفاق افتاد، تمام تیم‌هایی که صعود کردند در نهایت به چمپیونشیپ بازگشتند.

طبق شانس‌های ارائه شده توسط شرکت های پیش بینی، لستر سیتی با ضریب ۱.۴، ایپسویچ تاون با ضریب ۱.۷۲۷ و ساوت‌همپتون با ضریب ۲.۳۷۵، محتمل‌ترین تیم‌هایی هستند که در سه جایگاه پایین جدول لیگ برتر این فصل قرار خواهند گرفت و در رتبه‌های ۱۸ تا ۲۰ قرار می‌گیرند. این ضرایب نشان‌دهنده این باور قوی است که این تیم‌ها در طول فصل با مشکل مواجه خواهند شد و با چالش سقوط روبرو خواهند شد که آن‌ها را به کاندیدای اصلی برای سقوط از سطح اول تبدیل می‌کند.

  • لستر سیتی: ۱.۴
  • ایپسوییچ تاون: ۱.۷۲۷
  • ساوت‌همپتون: ۲.۳۷۵

پیش‌بینی مسابقات لیگ برتر انگلیس: برنده کفش طلای فصل آینده کیست؟

فصل گذشته لیگ برتر انگلیس، ارلینگ هالند از منچستر سیتی با ۲۷ گل زده، عنوان بهترین گلزن لیگ را از آن خود کرد. کول‌ پالمر از چلسی با ۲۲ گل، دومین گلزن برتر بود و دومینیک سولانکه از بورنموث و الکساندر ایساک از نیوکاسل نیز با ۲۰ گل در جایگاه بعدی قرار گرفتند.

با توجه به خط حمله قدرتمند منچستر سیتی و خلاقیت کوین دی بروینه در پشت سر اِرلینگ هالند، بسیار محتمل است که هالند در این فصل نیز کفش طلای لیگ برتر را از آن خود کند.

توانایی گلزنی استثنایی او همراه با قدرت هجومی سیتی، او را به اصلی‌ترین گزینه برای تکرار عنوان بهترین گلزن لیگ تبدیل کرده است.

  • ارلینگ هالند: ۱.۶۵
  • محمد صلاح: ۱۱
  • الکساندر ایساک: ۱۷
  • اولی واتکینز: ۱۷
  • کول‌ پالمر: ۲۲

پیش‌بینی مسابقات لیگ برتر انگلیس

رقابت‌های تماشایی لیگ برتر انگلیس را در بت فوروارد پیش‌بینی کنید!

شروع پیش‌بینی

دیدگاه خود را بنویسید