جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

راهنمای پیش‌بینی بازی هلند – آلمان در لیگ‌ ملت‌های اروپا

نارنجی‌پوشان و عقاب‌ها در نبردی آتشین! هلند و آلمان، دو غول فوتبال اروپا، در دیداری حساس و تاریخی به مصاف هم می‌روند. تقابل ستاره‌های خط حمله هلند و دفاع مستحکم آلمان، جذابیت این بازی را دوچندان کرده است. آیا نارنجی‌پوشان می‌توانند در خانه خود به پیروزی برسند یا عقاب‌های آلمان با تجربه و تاکتیک‌های هوشمندانه خود، غافلگیرکننده ظاهر می‌شوند؟ این دیدار حساس روز سه‌شنبه در ورزشگاه یوهان کرایف آرنا در ساعت ۲۲:۱۵ برگزار خواهد شد. برای تحلیل دقیق این بازی و پیش‌بینی نتیجه، جزئیات مربوط را در مجله بت فوروارد مطالعه کنید.

هلند به دنبال پیروزی دیگر

هلندی‌ها پس از پیروزی پرگل ۵-۲ مقابل بوسنی در لیگ ملت‌ها، امیدوارند به روند پیروزی‌های خود ادامه دهند.

در آن بازی، هلند ۷۶ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت و ۲۸ شوت به سمت دروازه حریف زد که ۹ شوت در چارچوب بود. گل‌های هلند را جاشوا زیرکزی، تیجانی ریجندرس، کودی گاکپو، واوت وخهورست ژاوی سیمونز به ثمر رساندند. بوسنی نیز ۴ شوت به سمت دروازه هلند زد که ۳ شوت در چارچوب بود. ارمدین دمیروویچ و ادین ژکو برای بوسنی گلزنی کردند.

بازی‌های اخیر هلند معمولا پرگل بوده است. در شش بازی گذشته هلند، مجموعا ۲۱ گل به ثمر رسیده است (به طور متوسط ۳.۵ گل در هر بازی) که ۱۳ گل از این تعداد توسط خود هلند به ثمر رسیده است. باید دید آیا این روند در بازی آینده نیز ادامه خواهد داشت یا خیر.

آلمان با اقتدار به میدان می‌آید

تیم ملی آلمان با پیروزی پرگل ۵-۰ مقابل مجارستان در آخرین بازی خود در لیگ ملت‌ها، با روحیه‌ای بالا به این دیدار وارد خواهد شد.

در آن بازی، آلمان ۵۷ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت و ۲۳ شوت به سمت دروازه حریف زد که ۹ شوت در چارچوب بود. گل‌های آلمان را نیکلاس فولکروگ، جمال موسیالا، فلورین ویرتز، الکساندر پاولوویچ و کای هاورتز به ثمر رساندند. در مقابل، مجارستان تنها ۶ شوت به سمت دروازه آلمان زد که تنها یک شوت در چارچوب بود.

دفاع مستحکم آلمان در بازی‌های اخیر باعث شده است که این تیم در ۶ بازی گذشته تنها ۴ گل دریافت کند. در همین مدت، آلمان ۱۶ گل به ثمر رسانده است.

جدال بر سر صدر جدول: هلند و آلمان در تقابل مستقیم

اگر به بازی‌های قبلی این دو تیم از تاریخ ۲۱ مهر ۱۳۹۷ نگاهی بیندازیم، می‌بینیم که هر دو تیم نتایج یکسانی کسب کرده‌اند. هلند ۲ بازی، آلمان ۲ بازی را برده و ۲ بازی نیز مساوی شده است.

این بازی‌ها پرگل هم بوده‌اند. در مجموع ۲۳ گل در این بازی‌ها زده شده که به طور متوسط ۳.۸۳ گل در هر بازی می‌شود.

خبر خوب برای هلندی‌ها: هیچ مصدومی در تیم نیست!

رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند، با کمال خوشحالی اعلام کرده که تمام بازیکنان تیمش برای این بازی آماده هستند و هیچ مصدومی در ترکیب تیم وجود ندارد. این خبر قطعا به روحیه بالای هلندی‌ها برای کسب پیروزی کمک خواهد کرد.

خبر خوب برای هواداران آلمان: همه بازیکنان آماده‌اند!

یولیان ناگلزمان، سرمربی تیم ملی آلمان، با خبر خوشی برای هواداران آلمانی آمده است. او اعلام کرده که تمام بازیکنان تیمش برای این بازی آماده هستند و هیچ مصدومی در ترکیب تیم وجود ندارد. این یعنی ناگلزمان می‌تواند قوی‌ترین ترکیب ممکن را برای این دیدار حساس به میدان بفرستد.

پیش‌بینی: یک بازی نزدیک و پرگل

به نظر ما، آلمان و هلند در این بازی جذاب و نزدیک، هر دو به گل خواهند رسید.

با توجه به آنالیزهای انجام شده، انتظار داریم که این بازی با تساوی ۱-۱ به پایان برسد. به نظر می‌رسد هر دو تیم برای کسب پیروزی تلاش خواهند کرد، اما در نهایت نتیجه‌ای مساوی رقم خواهد خورد.

ضرایب شرط‌بندی چه چیزی را نشان می‌دهند؟

اگر به ضرایب شرط‌بندی بازی ۹۰ دقیقه‌ای نگاه کنیم، پیروزی هلند ضریبی برابر با ۲.۵ دارد. برای تساوی ضریب ۳.۵ تعیین شده و پیروزی آلمان ضریبی برابر با ۲.۶ ارائه می‌شود. این‌ها بهترین ضرایبی هستند که در حال حاضر در دسترس هستند.

کارشناسان ما پیش‌بینی می‌کنند که تعداد کل گل‌های این بازی کمتر از ۳.۵ خواهد بود.


پیش‌بینی در بت فوروارد

شما می‌توانید همین حالا رقابت جذاب
هلند – آلمان
را با بالاترین ضرایب در بت فوروارد پیش‌بینی کنید!

همین حالا پیش‌بینی کنید

دیدگاه خود را بنویسید