پیش‌بینی بازی منچستر سیتی – آرسنال در لیگ برتر انگلیس

راهنمای پیش‌بینی بازی منچستر سیتی – آرسنال در لیگ برتر انگلیس ۲۰۲۴

نبردی تاریخی در انتظار ماست! منچستر سیتی و آرسنال، دو غول فوتبال انگلیس، در یک بازی پر از هیجان و جذابیت در روز یکشنبه اول مهر ماه ساعت ۱۹:۰۰ در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم می‌روند. گواردیولا و آرتتا، دو مربی تاکتیک‌دان، با طرح‌های هوشمندانه خود به دنبال غلبه بر یکدیگر هستند. هالند و ساکا، دو ستاره درخشان، نیز در این بازی نقش کلیدی خواهند داشت. آیا سیتی می‌تواند با قدرت هجومی خود، دروازه آرسنال را باز کند یا آرسنال با دفاع مستحکم خود، مانع از گلزنی حریف می‌شود؟ برای پاسخ به این سوالات و تحلیل دقیق این بازی، به مجله بت فوروارد مراجعه کنید.

پیش‌بینی بازی منچستر سیتی آرسنال: آیا آبی‌ها به سلطه خود ادامه می‌دهند؟

پیش‌بینی بازی منچستر سیتی – آرسنال در لیگ برتر انگلیس

منچستر سیتی با نتایج اخیر امیدوارکننده‌اش، به مصاف آرسنال خواهد رفت. شاگردان گواردیولا در آخرین بازی خود در لیگ قهرمانان، مقابل اینتر میلان به تساوی بدون گل دست یافتند. اگرچه سیتی در این دیدار ۵۹ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت و ۲۰ بار به سمت دروازه حریف شوت زد، اما نتوانست دروازه حریف را باز کند.

خط دفاعی سیتی در بازی‌های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته است و تنها ۴ گل در ۶ بازی اخیر دریافت کرده است. این آمار نشان می‌دهد که خط دفاعی این تیم به خوبی تقویت شده است.

با این حال، یک نکته قابل توجه وجود دارد: سیتی در ۲ بازی اخیر خود در لیگ برتر نتوانسته آرسنال را شکست دهد. البته، سیتی در ۳۲ بازی خانگی اخیر خود در لیگ شکست نخورده است که آماری بسیار قابل توجه است.

با توجه به این آمار و تحلیل، به نظر می‌رسد که بازی بسیار نزدیک و هیجان‌انگیزی در انتظارمان باشد. آیا سیتی می‌تواند به روند بی‌شکست خود در خانه ادامه دهد یا آرسنال می‌تواند به این روند پایان دهد؟

توپچی‌ها به دنبال انتقام هستند!

پیش‌بینی بازی منچستر سیتی – آرسنال در لیگ برتر انگلیس

آرسنال با پیروزی پرگل ۱-۰ مقابل تاتنهام، به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت. در این دیدار، آرسنال ۳۶ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت و ۷ شوت به سمت دروازه حریف زد که ۴ شوت آن در چارچوب بود. تک گل آرسنال را گابریل ماگالائش در دقیقه ۶۴ به ثمر رساند.

در ۵ بازی اخیر آرسنال، شاهد تعداد کمی گل بوده‌ایم. به طور متوسط، در این بازی‌ها کمتر از ۲ گل به ثمر رسیده است. اما آیا این روند در بازی مقابل سیتی نیز ادامه خواهد داشت؟

آنالیز بازی‌های گذشته نشان می‌دهد که آرسنال در ۹ بازی خارج از خانه اخیر خود نتوانسته منچسترسیتی را شکست دهد. اما نکته امیدوارکننده این است که توپچی‌ها در ۱۱ بازی خارج از خانه اخیر خود شکست نخورده‌اند.

این بازی، یک نبرد جذاب بین دو تیم مدعی قهرمانی خواهد بود. آرسنال با انگیزه بالایی به دنبال شکست دادن سیتی و انتقام شکست‌های گذشته است. اما سیتی نیز با توجه به عملکرد خوب خود در خانه، به دنبال کسب پیروزی خواهد بود.

پیش‌بینی بازی منچستر سیتی – آرسنال: نگاهی به تاریخچه تقابل دو تیم

اگر به تقابل‌های گذشته این دو تیم از ۲۷ ژانویه ۲۰۲۳ نگاهی بیندازیم، می‌بینیم که منچسترسیتی در ۳ بازی، آرسنال در ۱ بازی پیروز شده و ۲ بازی نیز مساوی شده است. در مجموع، در این بازی‌ها ۱۳ گل به ثمر رسیده که سهم شهروندان ۹ گل و سهم توپچی‌ها ۴ گل بوده است. به طور متوسط، در هر بازی این دو تیم ۲.۱۷ گل به ثمر رسیده است.

آخرین رویارویی این دو تیم در لیگ برتر، در هفته سی‌ام فصل گذشته و با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. در آن بازی، سیتی ۷۲ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت و ۱۲ شوت به سمت دروازه حریف زد که تنها یک شوت آن در چارچوب بود. آرسنال نیز ۶ شوت به سمت دروازه سیتی زد که ۲ شوت آن در چارچوب بود. آن دیدار را آنتونی تیلور قضاوت کرد.

این آمارها نشان می‌دهند که بازی‌های این دو تیم معمولاً نزدیک و پر از هیجان است. سیتی با توجه به مالکیت توپ بیشتر، معمولا بازی را کنترل می‌کند، اما آرسنال نیز با ضدحمله‌های سریع می‌تواند به حریف خود آسیب برساند.

پیش‌بینی بازی منچستر سیتی – آرسنال در لیگ برتر انگلیس

با توجه به تاریخچه تقابل این دو تیم، انتظار می‌رود که بازی آینده نیز بسیار نزدیک و دیدنی باشد.

ترکیب احتمالی منچستر سیتی و غایبان در مقابل آرسنال

پپ گواردیولا، سرمربی منچستر سیتی، خوشبختانه با یک تیم تقریبا کامل به مصاف آرسنال خواهد رفت و تنها نگرانی او مصدومیت اسکار باب است که به دلیل شکستگی پا قادر به همراهی تیم نخواهد بود.

پیش‌بینی ما این است که سیتی با سیستم ۳-۲-۴-۱ به میدان برود و ترکیب اصلی آن‌ها به شرح زیر باشد:

  • دروازه‌بان: ادرسون
  • مدافعان: کایل واکر، جان استونز، مانوئل آکانجی، ریکو لوئیس
  • هافبک‌های دفاعی: متئو کواچیچ، ساویو
  • هافبک‌های هجومی: ایلکای گوندوغان، کوین دی بروینه، جک گریلیش
  • مهاجم: ارلینگ هالند

با توجه به ترکیب احتمالی سیتی، انتظار می‌رود که آنها با بازی هجومی و مالکیت توپ بالا به میدان بیایند. هالند به عنوان گلزن قهار سیتی، تهدید اصلی برای دروازه آرسنال خواهد بود. همچنین، حضور دی بروینه در خط هافبک می‌تواند بازیسازی سیتی را بهبود بخشد.

غایبان متعدد اردوی توپچی‌ها در مقابل منچستر سیتی

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، برای این دیدار با چالش بزرگی روبرو است؛ غیبت چندین بازیکن کلیدی. تومیاسو (مصدومیت زانو)، زینچنکو (مصدومیت ساق پا)، کالافیوری(مشکلات ساق پا)، تیرنی (مصدومیت همسترینگ)، اودگارد (پیچ خوردگی مچ پا) و مرینو (مصدومیت شانه) بازیکنانی هستند که در این دیدار غایب خواهند بود.

به نظر ما، آرسنال با سیستم ۴-۳-۳ به میدان خواهد رفت و ترکیب احتمالی آن‌ها به شرح زیر است:

  • دروازه‌بان: داوید رایا
  • مدافعان: بن وایت، ویلیام سالبا، گابریل ماگالائش، یورین تیمبر
  • هافبک‌های دفاعی: دکلان رایس، توماس پارتی
  • هافبک هجومی: لئاندرو تروسارد
  • وینگرها: بوکایو ساکا، کای هاورتز
  • مهاجم: گابریل مارتینلی

غیبت بازیکنان کلیدی مانند اودگارد و تیرنی ضربه بزرگی به آرسنال وارد کرده است. این غیبت‌ها باعث شده است که آرتتا مجبور شود از ترکیب جایگزین استفاده کند.

پیش‌بینی بازی منچستر سیتی آرسنال: آبی‌ها به راحتی به پیروزی می‌رسند

در این دیدار، منچستر سیتی به راحتی می‌تواند چندین موقعیت گلزنی خلق کند و دروازه آرسنال را باز کند، در حالی که آرسنال ممکن است برای گلزنی به مشکل بخورد.

به همین دلیل، پیش‌بینی ما پیروزی ۲-۰ منچستر سیتی است.

دلایل این پیش‌بینی:

  • قدرت هجومی سیتی: سیتی با داشتن مهاجمانی مثل هالند، قدرت هجومی بسیار بالایی دارد و می‌تواند به راحتی دروازه حریف را باز کند.
  • مشکلات دفاعی آرسنال: غیبت چندین مدافع کلیدی آرسنال باعث شده است که خط دفاعی این تیم تضعیف شود و به راحتی قابل نفوذ باشد.
  • بخت با سیتی یار است: سیتی در بازی‌های اخیر خود عملکرد بسیار خوبی داشته است و به نظر می‌رسد که در فرم ایده‌آل قرار دارد.

البته فوتبال همیشه پر از شگفتی است و هیچ چیز قطعی نیست. اما با توجه به شرایط فعلی دو تیم، پیروزی سیتی محتمل‌تر به نظر می‌رسد.

پیش‌بینی بازی منچستر سیتی – آرسنال در لیگ برتر انگلیس

بهترین گزینه‌های پیش‌بینی رقابت منچستر سیتی – آرسنال

اگر به دنبال پیش بینی روی این بازی هستید، احتمالا کنجکاوید بدانید که بهترین ضرایب کدامند. با بررسی آخرین ضرایب بازار، اینطور به نظر می‌رسد که:

    • پیروزی منچستر سیتی: با ضریب ۱.۷۸ (بهترین شانس را برای بردن دارد)
    • مساوی شدن بازی: ضریب ۳.۶ دارد.
    • پیروزی آرسنال: ضریب ۴.۵ دارد.

به عبارت ساده‌تر، بر اساس این ضرایب، بیشتر کارشناسان معتقدند که سیتی شانس بیشتری برای بردن بازی دارد.

اما این تنها بخشی از ماجراست!

کارشناسان ما پیش‌بینی می‌کنند که تعداد کل گل‌های این بازی کمتر از ۳.۵ خواهد بود. یعنی به احتمال زیاد شاهد یک بازی نزدیک و کم‌گل خواهیم بود.

پس اگر فکر می‌کنید بازی با گل‌های زیاد همراه خواهد بود، پیش بینی روی گزینه «بیشتر از ۳.۵ گل» می‌تواند برایتان جذاب باشد. اما اگر به دنبال یک بازی محتاطانه و با گل‌های کم هستید، گزینه «کمتر از ۳.۵ گل» انتخاب بهتری است.


پیش‌بینی در بت فوروارد

شما می‌توانید همین حالا رقابت جذاب
منچستر سیتی– آرسنال
را با بالاترین ضرایب در بت فوروارد پیش‌بینی کنید!

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاه خود را بنویسید