جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
پیش‌بینی سری آ ایتالیا

راهنمای پیش‌بینی مسابقات سری آ ایتالیا فصل ۲۵-۲۰۲۴

در دل ایتالیا، رقابتی دیرینه و آتشین بین غول‌های فوتبال، جریان دارد. در مجله بت فوروارد قصد داریم به پیش‌بینی مسابقات سری آ ایتالیا در فصل ۲۵-۲۰۲۴ بپردازیم. اگر از طرفداران سری آ هستید این مطلب را از دست ندهید.

همه چیز برای پیش‌بینی مسابقات سری آ ایتالیا فصل ۲۵-۲۰۲۴ آماده است

اینتر میلان،یوونتوس، ناپولی و آث میلان آماده‌اند که تا پایان فصل برای قهرمانی بجنگند.
اینتر میلان بیستمین عنوان قهرمانی خود را به دست آورد و به دومین تیم سری آ تبدیل شد که موفق به کسب این افتخار می‌شود. این تیم در فصل جدید یک ستاره دوم نیز روی پیراهن خود خواهد داشت.
بر اساس نظر شرکت‌های پیش‌بینی، احتمال قهرمانی اینتر میلان در سری آ ایتالیا با ضریب ۱.۷۰ ارزیابی شده است.

چه تیمی قهرمان فصل ۲۵-۲۰۲۴ مسابقات سری آ ایتالیا می‌شود؟

در یک فصل هیجان‌انگیز از سری آ، اینتر میلان با کسب ۹۵ امتیاز به قهرمانی لیگ دست یافت و با اختلاف ۱۹ امتیاز نسبت به رقیب همشهری خود، آث میلان، در جایگاه دوم قرار گرفت. ناپولی علیرغم شروع قدرتمند فصل، نتوانست روند خوب خود را حفظ کند و در نهایت در جایگاه دهم جدول قرار گرفت.
از سوی دیگر، یوونتوس تا قبل از کسر ۱۰ امتیاز به دلیل تخلفات مالی عملکرد خوبی داشت اما این اتفاق تاثیر زیادی بر جایگاه نهایی آن‌ها در لیگ گذاشت.
با نگاهی به فصل آینده، سایت‌های پیش‌بینی ضرایب زیر را برای قهرمانی ارائه کرده‌اند:

  • اینتر میلان: با ضریب ۱.۷ به عنوان مدعی اصلی قهرمانی شناخته می‌شود.
  • یوونتوس: با ضریب ۴.۸ در جایگاه دوم مدعیان قرار دارد.
  • آث میلان: ضریب ۷
  • ناپولی: ضریب ۸

جالب است بدانید ضریب قهرمان نشدن اینتر ۱.۹۸ تعیین شده که نشان‌دهنده باور قوی به توانایی آن‌ها در دفاع از عنوان قهرمانی است.
صحنه برای یک فصل هیجان‌انگیز دیگر از سری آ ایتالیا آماده است، جایی که اینتر میلان به دنبال بیست و یکمین عنوان قهرمانی خود است و رقبای آن امیدوارند تا این تیم را از پادشاهی خلع کنند.
پیش‌بینی مسابقات سری آ ایتالیا

چه تیمی در جمع چهار تیم برتر قرار می‌گیرد؟

اینتر میلان که به عنوان قهرمان احتمالی لیگ شناخته می‌شود، با ضریب ۱.۳۳ شانس بالایی برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر دارد. این نشان‌دهنده اعتماد بالا به توانایی این تیم برای باقی ماندن در جمع تیم‌های برتر سری آ است. یوونتوس نیز با وجود مشکلات گذشته، انتظار می‌رود به جمع چهار تیم برتر بازگردد و ضریب ۱.۵۶ برای این تیم در نظر گرفته شده است.
آث میلان و ناپولی هر دو ضریب ۲.۵ برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر دارند. این نشان‌دهنده رقابت نزدیک بین این دو باشگاه تاریخی است که هر کدام به دنبال تثبیت جایگاه خود در رقابت‌های اروپایی فصل آینده هستند. ضرایب نشان‌دهنده انتظار یک رقابت نزدیک برای کسب رتبه‌های برتر لیگ است.
در اینجا لیستی از تیم‌هایی که احتمالا در جمع چهار تیم برتر قرار می‌گیرند، آورده شده است:

  • اینتر میلان: ۱.۳۳
  • یوونتوس: ۱.۵۶
  • آث میلان: ۲.۵
  • ناپولی: ۲.۵

پیش‌بینی مسابقات سری آ ایتالیا

چه تیمی سقوط می‌کند؟

رقابت برای جلوگیری از سقوط همیشه شدید است و تیم‌ها برای کسب امتیازهای حیاتی تلاش می‌کنند. در این فصل، پارما پس از سه سال غیبت و کومو پس از ۲۱ سال به سری آ بازگشته‌اند. ونیزیا نیز پس از دو سال حضور در سری بی به این لیگ بازگشته است.
برای فصل آینده، کاندیداهای اصلی برای سقوط عبارتند از:

  • کومو
  • امپولی
  • ونتزیا

این تیم‌ها باید سخت تلاش کنند تا در پایان فصل از سقوط احتمالی جلوگیری کنند.

پیش‌بینی آقای گل سری آ فصل ۲۵-۲۰۲۴

لائوتارو مارتینز با ۲۴ گل زده در صدر جدول گلزنان قرار گرفت و خود را به عنوان یک نیروی برتر در لیگ معرفی کرد. با نزدیک شدن فصل جدید، مارتینز به عنوان برنده مجدد کفش طلا معرفی می‌شود و پایین‌ترین ضریب را با ۲ دارد. عملکرد ثابت، او را به محبوب‌ترین بازیکن در بین هواداران و کارشناسان تبدیل کرده است.
دوشان ولاهوویچ با ۱۶ گل در فصل گذشته، با ضریب ۵ در رده بعدی قرار دارد و حضور قدرتمندی در یوونتوس دارد. ویکتور اوسیمن و اولیویه ژیرو که هر دو ۱۵ گل به ثمر رساندند، ضریب ۶ دارند. آلبرت گودموندسون از جنوا که ۱۴ گل به ثمر رساند، با ضریب ۱۰ به عنوان یک بازیکن خارج از گود شناخته می‌شود. با چنین رقابت شدیدی، رقابت برای کسب عنوان آقای گل بار دیگر هیجان‌انگیز خواهد بود.
در اینجا لیستی از بازیکنانی که احتمالاً برنده کفش طلا می‌شوند، آورده شده است:

  • لائوتارو مارتینز (اینتر): ۲.۰۰
  • دوشان ولاهوویچ (یوونتوس): ۵.۰۰
  • ویکتور اوسیمن (ناپولی) : ۶.۰۰
  • اولیویه ژیرو (آث میلان) : ۶.۰۰

پیش‌بینی مسابقات سری آ ایتالیا

رقابت‌های جذاب سری آ ایتالیا را در بت فوروارد پیش‌بینی کنید!

شروع پیش‌بینی

دیدگاه خود را بنویسید