جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
استقلال - الغرافه

راهنمای پیش‌بینی بازی استقلال – الغرافه در لیگ نخبگان آسیا

تیم استقلال در هفته اول رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا میزبان تیم الغرافه قطر خواهد بود.این بازی در روز دوشنبه ۲۶ شهریور ماه، ساعت ۲۱:۳۰ برگزار خواهد شد. برای تحلیل دقیق این بازی، پیش‌بینی ترکیب احتمالی دو تیم، آمار و ارقام بازی‌های گذشته با ما در  مجله بت فوروارد همراه باشید.

فرمت جدید لیگ قهرمانان آسیا

لیگ نخبگان آسیا، فرمت جدید لیگ قهرمانان آسیا است که از امسال اجرا خواهد شد. بهترین تیم‌های آسیا در قالب ۲ گروه ۱۲ تیمی که یگ گروه شامل تیم های شرق آسیا و یک گروه شامل تیم‌های غرب آسیا هستند، به رقابت میپردازند.

در مرحله گروهی، تیم‌ها ۸ بازی انجام خواهند داد که در ۴ بازی میزبان و در ۴ بازی دیگر میهمان خواهند بود.پس از اتمام دور گروهی ۸ تیم برتر هر گروه به صورت رفت ‌و ‌برگشت با یکدیگر بازی خواهند کرد تا ۴ تیم برتر مشخص شوند.همچنین تیم‌های یک کشور در دور گروهی با یکدیگر بازی نخواهند کرد.

وضعیت دو تیم پیش از بازی

تیم استقلال در ۳ بازی اول در لیگ برتر یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست در کارنامه خود دارد که چندان باب میل هواداران این تیم نیست.اما قبلا هم شاهد عملکرد متفاوت یک تیم در دو رویداد مختلف بوده ایم و هوادارن انتظار دارند که تیم محبوبشان از امتیاز میزبانی استفاده کند و اولین بازی خود در فرمت جدید این مسابقات را با پیروزی پشت سر بگذارد.

در طرف دیگر تیم الغرافه نیز شرایطی مشابه استقلال دارد و در ۴ بازی ابتدایی لیگ داخلی تنها موفق به کسب یک برد شده است.با توجه به این موضوع، تیم الغرافه هم به دنبال این است که روند ضعیف خود را تغییر دهد و با گرفتن امتیاز این بازی را به پایان برساند.

عملکرد استقلال و الغرافه در بازی های اخیر

تیم استقلال در ۱۵ بازی اخیر، فقط در یک بازی بازنده بوده که آن هم بازی آخر آن‌ها مقابل استقلال خوزستان، در لیگ برتر بوده است. اما آماری که در مورد استقلال جالب توجه است شکست ناپذیری آن‌ها در خانه است.آبی‌های پایتخت در ۳۵ بازی اخیر که میزبان بوده‌اند، شکستی در در کارنامه خود ندارند.

تیم الغرافه در بازی‌های اخیر خود روند سینوسی و متنوعی داشته است. آن‌ها در بازی‌های اخیر سه نتیجه برد، باخت و تساوی را به طور متوالی تجربه کرده‌اند.همچنین در ۳ بازی اخیر که تیم الغرافه میهمان بوده، موفق به کسب پیروزی نشده است.

تقابل‌های اخیر استقلال و الغرافه

دو تیم در گذشته ۲ بار مقابل یکدیگر قرار گرفته اند که یک بازی مساوی شده و بازی دیگر با نتیجه ۳ بر ۰ به سود تیم استقلال به پایان رسیده است.از آنجایی که این دو تقابل در ۱۴ سال قبل اتفاق افتاده است، بهتر است برای پیش‌بینی این بازی به این دو نتیجه توجه زیادی نشود.برای اینکه پیش‌بینی نردیکی برای این بازی داشته باشیم بهتر است به مواردی همچون، بازی‌های اخیر دو تیم در لیگ‌های داخلی، نتایج دو تیم در دوره یا دوره‌های قبلی این رقایت‌ها و همچنین شرایط ورزشگاه محل برگزاری، توجه کنیم.

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه شهر قدس

جالب است بدانید ستاره تیم الغرافه که شماره ۹ این تیم را بر تن می‌کند، مدتی قبل با پیراهن تیم رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است. خوسلو یکی از بازیکنانی است که نقش مثبتی در این قهرمانی برای کهکشانی‌ها داشت.اما این بازیکن مدتی بعد از قهرمانی در این رویداد بزرگ باید در ورزشگاه شهرقدس تهران پا به توپ شود.

پیش‌بینی ما از بازی استقلال – الغرافه

از آنجایی که هر دوتیم بر روی کاغذ آمار پر نوسانی را دارند نمی‌توان از نتیجه‌های قبلی آن‌ها به نکته خاص و مفیدی رسید.اما با توجه به نامناسب بودن وضعیت زمین چمن بازی و حساسیت‌های همیشگی بازی اول در مسابقات، می‌توان پیش‌بینی کرد که بازی پر گلی را شاهد نخواهیم بود.اما واضح است که آبی‌پوشان برای پیروزی و کسب ۳ امتیاز وارد زمین خواهند شد.


پیش‌بینی در بت فوروارد

شما می‌توانید همین حالا رقابت جذاب
استقلال – الغرافه
را با بالاترین ضرایب در بت فوروارد پیش‌بینی کنید!

 

همین حالا پیش‌بینی کنید

دیدگاه خود را بنویسید