جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
پرسپولیس - فولاد

راهنمای پیش‌بینی بازی پرسپولیس – فولاد در لیگ برتر خلیج فار‍س

هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، روز جمعه سوم شهریور ماه، تیم پرسپولیس میزبان فولاد خواهد بود. این بازی همانند بازی هفته قبل تیم استقلال ساعت ۱۹:۳۰ در شهر قزوین برگزار خواهد شد. جزئیات مربوط به تحلیل و پیش‌بینی این رقابت را در مجله بت فوروارد مطالعه کنید.

وضعیت دو تیم پیش از بازی

تیم پرسپولیس دو بازی آغازین خود را در این فصل مساوی کرده و شرایط مناسبی در جدول ندارد و هواداران انتظار دارند که پیروز این بازی باشند.در صورتی که پرسپولیس نتواند در این بازی پیروز شود، طبیعتا با مشکلات و فشار‌های بیشتری مواجه خواهد شد.

سروش رفیعی، بازیکن کلیدی و طراح این تیم به دلیل اخراج شدن در بازی قبل در این دیدار حضور نخواهد داشت و باید دید که کادر فنی چه بازیکنی را جایگزین او خواهند کرد. آن‌ها پس از آنکه در بازی قبل در دقایق پایانی موفق شدند با یک بازیکن کمتر از شکست فرار کنند آیا می‌توانند با پیروزی در این بازی از ورود به بحران جلوگیری کنند؟

در مقابل تیم فولاد که همواره از تیم‌های آماده و هجومی فوتبال ایران بوده، بر خلاف فصل قبل که برای سقوط نکردن تلاش میکرد، این فصل را خوب شروع کرده و یک پیروزی و یک تساوی کسب کرده است.هواداران فولاد امیدوار هستند که یحیی گل‌محمدی، سرمربی جدید فولاد، بتواند این تیم در بالای جدول نگه دارد.

عملکرد پرسپولیس و فولاد در بازی های اخیر

تیم پرسپولیس در ۱۸ بازی اخیر خود شکست نخورده است و ۱۳ بازی را با پیروزی به پایان رسانده است و تنها در ۲ بازی از مجموع این ۱۸ بازی موفق نشده گلی به ثمر برساند. همچنین در ۱۳ بازی آخر که میزبان بوده، شکست نخورده است .

تیم فولاد در ۵ بازی اخیر خود شکست نخورده و توانسته روند ضعیف فصل گذشته را تغییر دهد. فولادی‌ها در ۳ بازی اخیر خود گلی دریافت نکرده‌اند و ۶ بازی آخر این تیم در حالتی که میهمان بوده‌، کمتر از ۳ گل داشته است.

تقابل‌های اخیر پرسپولیس و فولاد

۳ بازی اخیر دو تیم مقابل یکدیگر مساوی نشده و بازی برنده داشته است. در ۱۵ تقابل اخیر دو تیم ۹ برد سهم پرسپولیس، ۳ تساوی و ۳ برد سهم تیم فولاد بوده است.از آخرین باری که تیم فولاد موفق شد به عنوان تیم میهمان پرسپولیس را شکست دهد، ۱۰ سال می‌گذرد.

رویارویی‌های جذاب

یحیی گل‌محمدی که در حال حاضر سرمربی تیم فولاد است، ماجراجویی‌های زیادی، هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان سرمربی در تیم پرسپولیس داشته است. او توانست پرسپولیس را به فینال لیگ قهرمانان آسیا برساند و همچنین این تیم را در لیگ برتر، جام حذفی و سوپر جام قهرمان کند. به همین جهت این مربی نزد هواداران پرسپولیس بسیار محبوب است و این امر باعث می‌شود در روز جمعه رویارویی دراماتیک و جذابی را شاهد باشیم.

همچنین حضور بازیکنانی همچون علی نعمتی، ساسان انصاری و احسان پهلوان در تیم فولاد، که سابقه حضور در پرسپولیس را دارند، میتواند این جذابیت را دو چندان کند.

تقابل‌های پرسپولیس و فولاد معمولا جذاب و مهیج بوده و با توجه به شرایط دو تیم و  مواردی که گفته شد، روز جمعه شاهد یک بازی حساس خواهیم بود.

باید ببینیم آیا گل‌محمدی موفق می‌شود تیم سابق خود را متوقف کند و یا گاریدو، سرمربی جدید پرسپولیس می‌تواند پرافتخارترین مربی ایران را شکست دهد؟


پیش‌بینی در بت فوروارد

شما می‌توانید همین حالا رقابت جذاب
پرسپولیس – فولاد
را با بالاترین ضرایب در بت فوروارد پیش‌بینی کنید!

همین حالا پیش‌بینی کنید

دیدگاه خود را بنویسید