هلند - ترکیه یورو ۲۰۲۴

راهنمای پیش‌بینی بازی هلند– ترکیه در یورو ۲۰۲۴

هلند در برابر ترکیه: جدال در برلین برای رسیدن به نیمه نهایی یورو ۲۰۲۴

هلند در آخرین مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ ساعت ۲۲:۳۰ در روز شنبه ۱۶ تیر ماه در ورزشگاه المپیک برلین به مصاف ترکیه می رود ، تیم‌های ملی هلند و ترکیه در شبی خاطره‌انگیز در برلین به مصاف هم می‌روند. در این پیش‌بینی از بازی هلند و ترکیه بررسی می‌کنیم که آیا شاهد شادمانی هلندی‌ها در پایتخت آلمان خواهیم بود یا شگفتی دیگری در یورو ۲۰۲۴ رقم می‌خورد؟در ادامه می‌توانید جزئیات مربوط به تحلیل و پیش‌بینی این رقابت را در مجله بت فوروارد مطالعه کنید.

 

آمار کلیدی:

  • تیم رونالد کومان در هفت بازی از نه بازی اخیر خود حداقل دو گل به ثمر رسانده است.
  • تنها تیم‌های ملی اسپانیا و آلمان با آمار هفت گل زده در یورو ۲۰۲۴، از هلند و ترکیه بهتر عمل کرده‌اند.

 

پیش بینی نتیجه نهایی: هلند ۲ – ۱ ترکیه

هر دو تیم در این تورنمنت میل زیادی به حمله نشان داده‌اند، اما در خط دفاع هم نقاط ضعفی از خود به جا گذاشته‌اند که نشان می‌دهد در ۹۰ دقیقه حتما شاهد گل خواهیم بود. هلندی‌ها در دور قبل با ۲۳ شوت به سمت دروازه و مالکیت ۶۶ درصد توپ در پیروزی ۳-۰ مقابل رومانی، به نظر می‌رسد که اکنون به یک مدعی اصلی در نیمه ضعیف‌تر جدول تبدیل شده‌اند.

احتمال برد بر اساس پیش بینی قبل از بازی: هلند، گزینه مورد علاقه فوتبالی‌ها برای رسیدن به نیمه نهایی

  • هلند: ۸/۱۳ (۱.۶۲) – احتمال برد ۶۱.۹%
  • تساوی: ۲۹/۱۰ (۳.۹۰) – احتمال برد ۲۵.۶%
  • ترکیه: ۱۷/۴ (۵.۲۵) – احتمال برد ۱۹.۰%

 

هلند در برابر ترکیه: نبردی برای اولین رویارویی در تورنمنت بزرگ

پیش بینی ما برای بازی هلند و ترکیه، با توجه به عدم رویارویی قبلی در تورنمنت‌های بزرگ، به پیروزی هلندی‌ها اشاره دارد. دیدارهای اخیرشان در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ هر دو پرگل بودند، ابتدا با پیروزی ۴-۲ ترکیه در استانبول و سپس با برتری قاطع ۶-۱ هلند در آمستردام.

 

پیش بینی ترکیب هلند: مالن خواهان حضور در ترکیب اصلی

بعد از درخشش با دو گل در دور قبل، دونیل مالن برای حضور در ترکیب اصلی در جناح راست تلاش می‌کند. رونالد کومان امیدوار است بازیکنانش بدون مصدومیت در اختیار او باشند.

ترکیب پیش بینی شده: وربروگن (دروازه بان)، آکه، فان دایک، دی فرای، دامفرایس، رایندرس، اسخوتن، سیمونز، گاکپو، دیپای و مالن

 

پیش بینی ترکیب ترکیه: مشکلات انتخاب بازیکن برای تیم کماقبال

ترکیه با محرومیت اورکون کوکچو و اسماعیل یوک‌سک حداقل دو بازیکن کلیدی خود را در اختیار ندارد. آنها همچنین درمورد مصدومیت احتمالی سامت آکایین تردید دارند.

ترکیب پیش بینی شده: گونوک (دروازه بان)، قادیر اوغلو، دمیرال، برداکی، مولدور، ایهان، اوزجان، ییلدیز، چالهان‌اوغلو، گولر و ییلماز

 

کلیدیترین نبردها

  • ناتان آکه در مقابل آردا گولر:

آردا گولر با گلی تماشایی در مرحله گروهی، درخشش خود در این تورنمنت را به رخ رقیبان کشید. این بازیکن جوان رئال مادرید به احتمال زیاد یکی از مهم‌ترین تهدیدهای هجومی ترکیه در این دیدار خواهد بود. او ممکن است در جناح راست به کار گرفته شود که در این صورت با ناتان آکه روبرو خواهد شد، بازیکنی که در یورو ۲۰۲۴ به طور میانگین ۲.۸ دفع توپ و ۱.۸ تکل در هر بازی داشته است.

  • گزاوی سیمونز در مقابل کان آیهان:

هلند استعداد جوان و نابغه‌ای به نام گزاوی سیمونز دارد که تاکنون سه پاس گل در این تورنمنت ثبت کرده است، که بیشتر از هر بازیکن دیگری است. کان آیهان که سومین بازیکن با بیشترین دقایق بازی برای ترکیه در یورو ۲۰۲۴ است، ممکن است وظیفه مهار او را بر عهده داشته باشد.

  • ممفیس دیپای در مقابل عبدالکریم برداکی:

ممفیس دیپای یکی از هشت بازیکن هلندی است که در تمامی بازی‌های این تیم در آلمان، از ابتدا در ترکیب اصلی قرار گرفته است و به احتمال زیاد در این دیدار نیز خط حمله را رهبری خواهد کرد. با این حال، عبدالکریم برداکی امیدوار است بتواند او را مهار کند. این مدافع میانی ۲۹ ساله در این تورنمنت به طور میانگین ۵.۰ دفع توپ و ۱.۰ دفع شوت (بلاک) در هر بازی داشته است.

 

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاه خود را بنویسید