هدایای خوش آمدگویی

هدایای خوش آمدگویی و ولکام بونوس بت فوروارد برای کاربران جدید

مجموعه بت فوروارد برای تمام کاربران جدید خود هدایای خوش آمدگویی یا همان ولکام بونوس در نظر گرفته است، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این هدایا می‌توانید به صفحه طرح‌های تشویقی وب‌سایت بت فوروارد مراجعه کنید. در این مطلب از مجله بت فوروارد به بررسی این طرح‌های تشویقی و هدایای آن‌ها خواهیم پرداخت.

ولکام بونوس و هدیه خوش آمدگویی ورزشی – تا سقف ۵۰ میلیون ریال

تمام کاربران جدیدی که از تاریخ چهارم مرداد ماه ۱۴۰۳ به بعد در بت فوروارد ثبت نام کرده‌اند می‌توانند بر روی اولین پیش‌بینی ورزشی خود، تا سقف ۵۰ میلیون ریال اعتبار پیش‌بینی رایگان دریافت کنند.

هدایای خوش آمدگویی بت فورواردنحوه دریافت هدیه خوش آمدگویی ورزشی

در اولین مرحله کافی‌ست اولین واریز خود را در بت فوروارد انجام دهید (به مبلغ حداقل ۵ میلیون ریال و یا ۵ دلار)، شما با استفاده از روش‌های ریالی و دلاری مختلفی می‌توانید حساب کاربری خود را شارژ نمایید، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه شارژ حساب و روش‌های موجود آن می‌توانید به پایگاه دانش بت فوروارد مراجعه کنید.

در مرحله دوم لازم است دقیقا هم‌اندازه با مبلغ شارژ حساب مطابق با شرایط و قوانین یک پیش‌بینی ورزشی ثبت کنید، لازم به ذکر است که تمام طرح‌های تشویقی در سایت‌های پیش‌بینی شرایط و قوانین مختص خود را دارند، در نتیجه لازم است پیش از استفاده از هر طرح تمام این شرایط و قوانین را به طور کامل مطالعه کنید.

در این طرح تشویقی جهت دریافت هدیه، کاربر می‌بایست با تمام مبلغ شارژ شده در اولین پیش‌بینی ورزشی خود یک پیش‌بینی با حداقل ۳ انتخاب، که ضریب هر گزینه انتخابی آن حداقل ۱٫۶۵ است بر روی رقابت‌های ورزشی (به جز مارکت کرنرها، کارت‌ها، اوت‌های دستی و آفساید) ثبت کند.

در مرحله سوم پس شارژ حساب کاربری و ثبت واجد شرایط ۲ حالت به وجود می‌آید، یا پیش‌بینی کاربر موفق خواهد بود و مبلغ برد مستقیما به حساب کاربر تعلق خواهد گرفت، و یا اینکه در صورت ناموفق بودن پیش‌بینی بت فوروارد پیش‌بینی کاربر را معادل ۱۰۰ درصد مبلغ پیش‌بینی و تا سقف ۵۰ میلیون ریال بیمه خواهد کرد.

به طور مثال اگر ۱۰ میلیون ریال حساب خود را شارژ کنید و پیش‌بینی خود را مطابق با شرایط و قوانین ثبت کنید، در صورت ناموفق بودن آن ظرف ۲۴ ساعت ۱۰ میلیون ریال اعتبار پیش‌بینی رایگان ورزشی به حساب شما تعلق خواهد گرفت؛ همچنین دقت داشته باشید که پس از دریافت هدیه برای استفاده از آن نیز می‌بایست شرایط و قوانین خاصی را رعایت کنید که در صفحه طرح‌های تشویقی قابل مشاهده است.

حتما پیش از استفاده از هر طرح تشویقی تمام شرایط و قوانین مربوط به آن را به صورت کامل مطالعه نمایید!

ولکام بونوس خوش آمدگویی ماشین اسلات – ۴۵۰ درصد  بونوس + ۱۰۰ چرخش رایگان

هدیه دیگری که برای کاربران جدید بت فوروارد در نظر گرفته شده بونوس ویژه بازی‌های ماشین اسلات است، تمام کاربرانی که از تاریخ چهارم مرداد ماه به بعد در بت فوروارد ثبت نام کرده‌اند می‌توانند بر روی اولین تا چهارمین شارژ حساب خود تا ۴۵۰ درصد بونوس ماشین اسلات و ۱۰۰ چرخش رایگان دریافت کنند. در ادامه به توضیح دقیق‌تر این طرح تشویقی خواهیم پرداخت.

هدایای خوش آمدگویی بت فورواردنحوه دریافت بونوس خوش آمدگویی ماشین اسلات

این طرح تشویقی به چهار مرحله تقسیم شده است:

  • مرحله اول – ٪۱۵۰ درصد بونوس ماشین اسلات + ۲۵ چرخش رایگان
  • مرحله دوم – ٪۱۲۵ درصد بونوس ماشین اسلات + ۲۵ چرخش رایگان
  • مرحله سوم – ٪۱۰۰ درصد بونوس ماشین اسلات + ۲۵ چرخش رایگان
  • مرحله چهارم – ٪۷۵ درصد بونوس ماشین اسلات + ۲۵ چرخش رایگان

برای دریافت این هدایا، پیش از انجام هر کاری و در اولین قدم لازم است که در هر مرحله بونوس خوش آمدگویی ماشین اسلات را در پروفایل حساب کاربری خود فعال کنید (دقت داشته باشید در صورتی که این کار را انجام ندهید هدیه به شما تعلق نخواهد گرفت).

پس از فعال‌سازی بونوس، کافی‌ست حساب خود را حداقل ۵ میلیون ریال و یا ۱۰ دلار شارژ نمایید، پس از شارژ حساب کاربری واجد شرایط هدایا بلافاصله به حساب شما اختصاص داده خواهند شد! همانطور که در ابتدا ذکر کردیم، این بونوس به ۴ مرحله تقسیم شده است. به طور مثال در اولین مرحله در صورتی که حساب خود را ۱۰ میلیون شارژ کنید، به صورت آنی ۱۵ میلیون ریال بونوس ویژه بازی‌های ماشین اسلات و ۲۵ چرخش رایگان به شما تعلق خواهد گرفت.

در مراحل بعدی نیز لازم است که این بونوس را بر روی حساب کاربری خود فعال نمایید و سپس اقدام به شارژ آن کنید تا سایر هدایا را دریافت کنید، لازم به ذکر است که این بونوس هیچ تاثیری بر روی موجودی اصلی شارژ شده توسط شما نخواهد داشت و هدیه به صورت کاملا جداگانه به حساب شما اختصاص داده می‌شود.

همانند اعتبار پیش‌بینی رایگان ورزشی، برای استفاده از این هدایا نیز شرایط و قوانین خاصی در نظر گرفته شده است که می‌توانید در صفحه طرح تشویقی ولکام بونوس خوش آمدگویی ماشین اسلات بت فوروارد آن‌ها را مطالعه کنید.

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاه خود را بنویسید