جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
آث میلان - لیورپول

راهنمای پیش‌بینی بازی آث میلان – لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴

۲۷ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۰، ورزشگاه سن سیرو میزبان یکی از جذاب‌ترین دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. دو غول تاریخ فوتبال اروپا، آث میلان و لیورپول، در یک نبرد نفس‌گیر به مصاف هم خواهند رفت. این بازی یادآور خاطرات خوش و بدی است که دو تیم در گذشته برای یکدیگر رقم زده‌اند. میلان که در فصل جاری عملکردی متفاوت از فصل‌های گذشته داشته است، به دنبال کسب یک پیروزی ارزشمند برای صعود به مراحل بعدی رقابت‌ها است. از سوی دیگر، لیورپول نیز با هدف کسب سه امتیاز و تثبیت جایگاه خود در جدول گروهی به میدان خواهد آمد. برای تحلیل دقیق این بازی، پیش‌بینی ترکیب احتمالی دو تیم، آمار و ارقام بازی‌های گذشته با ما در  مجله بت فوروارد همراه باشید.

میلان با نتایج نوسانی به مصاف لیورپول می‌رود

پیش‌بینی بازی آث میلان - لیورپول

آث میلان در آستانه بازی حساس با لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴، با نتایج متفاوتی در سری آ روبرو بوده است. روسونری‌ها در آخرین بازی خود مقابل لاتزیو به تساوی ۲-۲ دست یافتند.

در این دیدار، میلان ۵۰ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت و تنها یک شوت در چارچوب دروازه حریف زد که به گل تبدیل شد. استراهینیا پاولوویچ و رافائل لئائو گل‌های میلان را به ثمر رساندند. لاتزیو نیز ۳ شوت در چارچوب داشت که دو گل از آن حاصل شد. والنتین کاستلانوس و بولای دیا برای لاتزیو گلزنی کردند.

در ۶ بازی اخیر میلان، به طور متوسط بیش از ۳ گل در هر بازی به ثمر رسیده است. حریفان میلان در این بازی‌ها ۱۳ گل به ثمر رساندند و روسونری‌ها نیز ۱۴ گل وارد دروازه حریفان کردند.

لیورپول با فرم رو به رشد به مصاف میلان می‌رود

پیش‌بینی بازی آث میلان - لیورپول

لیورپول با کسب پیروزی قاطع ۳-۰ مقابل منچستریونایتد در آخرین بازی خود در لیگ برتر، با روحیه‌ای بالا به مصاف آث میلان در لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴ می‌رود.

در این دیدار، لیورپول ۴۷ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت و ۱۱ شوت به سمت دروازه حریف روانه کرد که ۳ شوت در چارچوب بود. لوئیز دیاز و محمد صلاح گل‌های لیورپول را به ثمر رساندند. منچستریونایتد نیز ۸ شوت به سمت دروازه لیورپول زد که ۳ شوت در چارچوب بود.

در ۶ بازی اخیر لیورپول، به طور متوسط ۳.۵ گل در هر بازی به ثمر رسیده است که نشان از بازی‌های پرگل این تیم دارد. حریفان لیورپول در این بازی‌ها ۵ گل به ثمر رساندند. با این حال، ممکن است این روند در بازی مقابل میلان ادامه پیدا نکند.

مقایسه عملکرد دو تیم در بازی قبلی

آخرین رویارویی این دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا، در هفته ششم مرحله گروهی فصل ۲۲-۲۰۲۱ و به تاریخ ۷ دسامبر ۲۰۲۱ برگزار شد که با نتیجه ۱-۲ به سود لیورپول به پایان رسید.

در آن دیدار، میلان ۴۹ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت و ۸ شوت به سمت دروازه حریف روانه کرد که ۳ شوت در چارچوب بود. تنها گل میلان توسط فیکایو توموری به ثمر رسید.

لیورپول ۲۲ شوت به سمت دروازه میلان زد که ۷ شوت در چارچوب بود. محمد صلاح و دیوگو اوریگی گل‌های لیورپول را به ثمر رساندند.

داور این مسابقه، دنی مک کلی بود.

اخبار تیم: آث میلان در لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴

پائولو فونسکا، سرمربی آث میلان، به دلیل مصدومیت مالیک تیاو (پیچ خوردگی مچ پا)، مارکو اسپورتیلو (مصدومیت دست)، اسماعیل بن ناصر (پارگی عضله ساق پا) و الساندرو فلورنزی (پارگی رباط صلیبی)، نمی‌تواند از آن‌ها در بازی مقابل لیورپول استفاده کند.

به احتمال زیاد، روسونری‌ها در این بازی از سیستم ۴-۲-۳-۱ استفاده خواهند کرد و ترکیب اصلی آن‌ها شامل مایک مینیان در دروازه، امرسون رویال، فیکایو توموری، استراهینیا پاولوویچ و فیلیپو تراچانو در خط دفاع، تیجانی ریندرز و یوسف فوفانا در خط هافبک و ساموئل چوکووئزه، روبن لوفتوس-چک، کریستین پولیشیچ و نوآ اوکافور در خط حمله خواهد بود.

اخبار تیم: لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴

آرنه اسلوت، سرمربی لیورپول، با توجه به وضعیت خوب اکثر بازیکنان تیم، تنها نگرانی‌اش مصدومیت کورتیس جونز (آسیب عضلانی) است که باعث غیبت او در این بازی خواهد شد.

احتمالاً لیورپول با سیستم ۴-۲-۳-۱ به میدان خواهد آمد و ترکیب احتمالی آن‌ها شامل الیسون بکر در دروازه، ترنت الکساندر-آرنولد، ابراهیم کوناته، ویرجیل فن دایک و اندرو رابرتسون در خط دفاع، رایان گراونبرخ و الکسیس مک آلیستر در خط هافبک و محمد صلاح، دومینیک سوبوسلای، لوئیز دیاز و دیگو ژوتا در خط حمله خواهد بود.

پیش‌بینی بازی

پیش‌بینی بازی آث میلان - لیورپول

با توجه به آنالیز عملکرد این دو تیم، معتقدیم آث میلان توانایی گلزنی مقابل لیورپول را دارد، اما یک گل برای جلوگیری از شکست ممکن است کافی نباشد.

پیش‌بینی بازی آث میلان – لیورپول، پیش‌بینی ما این است که بازی بسیار نزدیک و رقابتی خواهد بود و در نهایت لیورپول با نتیجه ۱-۲ به پیروزی خواهد رسید.

بهترین ضرایب برای این بازی کدامند؟

در بازار پیش بینی نتیجه نهایی ۹۰ دقیقه، ضریب پیروزی آث میلان ۳.۶، تساوی ۳.۷۵ و پیروزی لیورپول ۱.۹۱ اعلام شده است. در حال حاضر، این‌ها رقابتی‌ترین پیش بینی هایی  هستند که ارائه می‌شوند.

کارشناسان ما پیش‌بینی می‌کنند که تعداد کل گل‌های این بازی کمتر از ۳.۵ خواهد بود.


پیش‌بینی در بت فوروارد

شما می‌توانید همین حالا رقابت جذاب
آث میلان – لیورپول
را با بالاترین ضرایب در بت فوروارد پیش‌بینی کنید!

همین حالا پیش‌بینی کنید

دیدگاه خود را بنویسید