فیورنتینا - المپیاکوس

راهنمای پیش‌بینی بازی فیورنتینا و المپیاکوس در فینال لیگ کنفرانس اروپا

دو تیم فیورنتینا و المپیاکوس چهارشنبه نهم خرداد در فینال لیگ کنفرانس اروپا فصل ۲۴- ۲۰۲۳ به مصاف هم می‌روند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی فیورنتینا و المپیاکوس. این بازی را می‌توانید با بالاترین ضرایب در بت فوروارد پیش بینی کنید.

اطلاعات بازی فیورنتینا و المپیاکوس

تاریخ و ساعت برگزاری: ۹ خرداد، ساعت ۲۲:۳۰

رقابت: فینال لیگ کنفرانس اروپا

مکان برگزاری: ورزشگاه اوپی‌ای‌پی آرنا

بررسی وضعیت تیم‌های فیورنتینا و المپیاکوس

فیورنتینا با گلزنی هر دو تیم در هشت بازی آخر خود، وارد فینال می شود. تیم ایتالیایی شش بازی از هشت بازی اخیر خود در اروپا را با گلزنی هر دو تیم به پایان رسانده است.

المپیاکوس فصل داخلی خود را با تساوی ۲-۲ مقابل پاناتینایکوس به پایان رساند و باید برای گلزنی در آتن گزینه خوبی باشد. تیم یونانی در دیدار نیمه‌نهایی خود با استون ویلا ۶ گل به ثمر رساند، در حالی که از زمان خروج از لیگ اروپا در پاییز، ۱۶بار در این رقابت ها گلزنی کرده است.

فیورنتینا دوست دارد روی به جلو بازی کند، اما این باعث می‌شود در دفاع آسیب پذیر باشد. لاویولا در ۲۷ بازی اخیر خود تنها ۵کلین شیت داشته است. آن‌ها با تیمی دیدار می‌کنند که در ۱۱ بازی اخیر خود تنها دو بار کلین شیت داشته است. پس با نگرانی‌های دفاعی برای هر دو تیم، انتظار گلزنی در آتن را داشته باشید.

در حالی که هر دو طرف مشکلات دفاعی دارند، هر کدام گزینه‌های تهاجمی دارند که می‌توانند به موفقیت دست یابند. برای فیورنتینا، این می‌تواند نیکو گونزالس باشد. او تابستان گذشته توسط تیم‌های لیگ برتری تعقیب شد و این وینگر در این فصل چهار گل در این رقابت‌ها به ثمر رساند. با این حال، تیم ایتالیایی باید ایوب الکعبی مهاجم المپیاکوس را متوقف کند.

الکعبی در ۷ بازی از ۹ بازی اخیر خود در اروپا گلزنی کرده است و او در فینال روز چهارشنبه بهترین گزینه برای گلزنی است.

نکات مهم بازی فیورنتینا و المپیاکوس

ایوب الکعبی در ۸بازی المپیاکوس در لیگ کنفرانس ۱۰گل زده است.

ایوب الکعبی در این فصل ۱۵ گل در رقابت های اروپایی به ثمر رسانده است.

ایوب الکعبی از المپیاکوس در این فصل ۳۴ گل در تمامی رقابت ها به ثمر رسانده است.

در هفت بازی اخیر المپیاکوس، ایوب الکعبی شش بار گلزنی کرد.

فیورنتینا در ۸ بازی اخیر کلین شیت نداشته است.

پیش‌بینی ما از بازی فیورنتینا و المپیاکوس

این احساس وجود دارد که المپیاکوس به عنوان تیم ضعیف‌تر وارد این بازی می‌شود. با این حال، با قدرتی که آن‌ها در حمله دارند، این فرض می‌تواند دور از واقعیت باشد. تیم یونانی یکی از بهترین مهاجمان این رقابت‌ها را یعنی ایوب الکعبی را دارد. ۱۵ گل او در اروپا در این فصل گواه این است که مراکشی را نمی‌توان در این بازی نادیده گرفت. پنج گل او در این رقابت‌ها در نیمه‌نهایی به ثمر رسیده است. پیش‌بینی ما برای بازی المپیاکوس و فیورنتینا گلزنی ایوب الکعبی است.

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاه خود را بنویسید