فوتبال مردان در المپیک ۲۰۲۴ پاریس

فوتبال مردان در المپیک تابستانی ۲۰۲۴ پاریس

فوتبال مردان در المپیک تابستانی ۲۰۲۴ پاریس از ۳ مرداد تا ۱۹ مرداد  برگزار می‌شود. ۱۶ تیم از سراسر جهان برای کسب مدال طلا به رقابت خواهند پرداخت. می توانید جزئیات مربوط به فوتبال در المپیک ۲۰۲۴ را در مجله بت فوروارد مطالعه کنید.

فوتبال مردان در المپیک ۲۰۲۴ پاریس: نکات کلیدی و تماشای مسابقات

رقابت‌های فوتبال مردان در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس از ۳ مرداد تا ۱۹ مرداد برگزار می‌شود. در این دوره، ۱۶ تیم برتر جوانان جهان با حضور ستاره‌های باتجربه ( ۳ بازیکن بالای ۲۳ سال ) تقویت شده‌اند و نویدبخش تورنمنتی غیرقابل پیش‌بینی و هیجان‌انگیز را می‌دهد.

تیم‌های المپیک مردان باید بازیکنانی زیر ۲۳ سال داشته باشند. با این حال، به هر تیم اجازه داده می‌شود سه بازیکن بالای این سن را به فهرست نهایی ۱۸ نفره خود اضافه کنند.

برزیل، قهرمان دو دوره گذشته، نتوانست جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کند. تیم‌های قدرتمندی مانند آرژانتین، اسپانیا و میزبان مسابقات، فرانسه، در این دوره عملکرد درخشانی خواهند داشت.

در ادامه، نکات کلیدی در مورد فوتبال مردان در المپیک ۲۰۲۴ پاریس، بازیکنان سرشناسی که انتخاب شده‌اند و نحوه تماشای مسابقات را با هم بررسی می کنیم.

 

فوتبال مردان در المپیک ۲۰۲۴ پاریس

فوتبال المپیک ۲۰۲۴ پاریس: نبرد غول‌ها در سرزمین ناپلئون!

۱۶ تیم قدرتمند از سراسر جهان خود را آماده نبردی حماسی در سرزمین ناپلئون می‌کنند. المپیک ۲۰۲۴ پاریس، شاهد رقابت نفس‌گیر ستاره‌های فوتبال در چهار گروه جذاب خواهد بود. هر گروه متشکل از چهار تیم است و در نهایت دو تیم برتر هر گروه به مرحله حذفی راه پیدا می‌کنند تا شانس خود را برای کسب مدال طلا امتحان کنند.

گروه A:

  • فرانسه – ایالات متحده آمریکا – گینه – نیوزیلند

گروه B:

  • آرژانتین – مراکش – عراق – اوکراین

گروه C:

  • ازبکستان – اسپانیا – مصر – جمهوری دومینیکن

گروه D:

  • ژاپن – پاراگوئه – مالی – اسرائیل

فوتبال مردان در المپیک ۲۰۲۴ پاریس

مرحله گروهی، سکوی پرتاب مدعیان

در مرحله گروهی، هر تیم تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا با کسب امتیازات لازم، جواز حضور در مرحله حذفی را به دست آورد. بدون شک، شاهد بازی‌های جذاب و نفس‌گیری در این مرحله خواهیم بود و تیم‌هایی که از نظر تاکتیکی و فنی منسجم‌تر باشند، شانس بیشتری برای صعود به مرحله بعد خواهند داشت.

ستارگان فوتبال مردان در المپیک ۲۰۲۴ پاریس: درخشش کاپیتان‌ها و قهرمانان جام جهانی

در المپیک ۲۰۲۴ پاریس شاهد حضور ستارگان بزرگی در رشته فوتبال مردان خواهیم بود. در این میان، کاپیتان‌های باتجربه و قهرمانان جام جهانی نقش کلیدی در هدایت تیم‌های خود به سوی موفقیت ایفا خواهند کرد.

کاپیتان‌های باتجربه:

  • الکساندر لاکازت (فرانسه): مهاجم سابق آرسنال که اکنون به باشگاه دوران کودکی خود المپیک لیون بازگشته است، با تجربه و رهبری خود، هدایت تیم میزبان را بر عهده خواهد داشت.
  • نابی کیتا (گینه): هافبک باتجربه لیورپول که سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را در کارنامه دارد، با کاپیتانی تیم ملی گینه به دنبال درخشش در این تورنمنت خواهد بود.

قهرمانان جام جهانی:

  • آرژانتین: چهار بازیکن از تیم ملی آرژانتین که در جام جهانی ۲۰۲۲ به قهرمانی رسیدند، در المپیک ۲۰۲۴ پاریس نیز حضور خواهند داشت. خولیان آلوارز، ستاره جوان منچستر سیتی، نیکولاس اوتامندی، مدافع باتجربه و نام آشنای فوتبال، خرونیمو رولی، دروازه‌بان توانمند و فاکوندو مدینا، هافبک خلاق، یاران لئونل مسی با انگیزه تکرار موفقیت جام جهانی، به دنبال کسب مدال طلای المپیک نیز هستند.

حضور این ستارگان بزرگ در المپیک ۲۰۲۴ پاریس، نویدبخش رقابت‌های جذاب و تماشایی در این رشته ورزشی خواهد بود. بدون شک، تماشاگران شاهد درخشش و هنرنمایی این بازیکنان در میدان مسابقه خواهند بود.

فوتبال مردان در المپیک ۲۰۲۴ پاریس

ستارگان المپیک و مربیان سرشناس: درخشش در پاریس فراتر از زمین مسابقه

دو قهرمان جدید اروپا، فرمین لوپز و آلکس بالده، به دنبال کسب افتخاری بیشتر با همراهی تیم اسپانیا هستند. هدف آنها ارتقاء مدال نقره این کشور در المپیک توکیو ۲۰۲۰ (برگزار شده در ۲۰۲۱) است.

اشرف حکیمی مدافع کناری پاریس سن ژرمن، مصمم است مراکش را به دیدار نهایی المپیک که در ورزشگاه پارک دو پرنس، برگزار می‌شود، هدایت کند. در کنار لوپز و بالده، ماکسیم دولهبت از اوکراین نیز با وجود حضور پررنگ در یورو ۲۰۲۴، در المپیک ۲۰۲۴ پاریس به میدان خواهد رفت تا تابستانی تمام فوتبالی را پشت سر بگذارد.

حضور مربیان سرشناس نیز به جذابیت‌های این تورنمنت می‌افزاید. تیم ملی فرانسه تحت هدایت اسطوره فوتبال این کشور و مشعل‌دار المپیک، تیری آنری، قرار دارد. در سوی دیگر، خاویر ماسچرانو، قهرمان دو دوره المپیک با آرژانتین، به دنبال تبدیل شدن به اولین مردی است که به‌عنوان بازیکن و مربی، قهرمان المپیک در بخش مردان را تجربه می‌کند.

محل برگزاری مسابقات فوتبال در المپیک ۲۰۲۴ پاریس

مسابقات فوتبال مردان در هفت شهر فرانسه برگزار خواهد شد: پاریس، مارسی، لیون، بوردو، سنت‌اتین، نیس و نانت.

فینال این مسابقات در تاریخ ۱۹ مرداد در ورزشگاه پارک دو پرنس در پاریس برگزار می‌شود.

برنامه کامل مسابقات فوتبال در المپیک ۲۰۲۴ پاریس – بخش مردان

مسابقات فوتبال مردان در المپیک ۲۰۲۴ پاریس از ۳ مرداد تا ۱۹ مرداد برگزار می‌شود.

مراسم افتتاحیه مسابقات با دیدار تیم‌های اسپانیا (قهرمان جدید اروپا) و آرژانتین (قهرمان آمریکای جنوبی) در تاریخ ۳ مرداد آغاز خواهد شد. اسپانیا در پاریس به مصاف ازبکستان می‌رود، در حالی که آرژانتین در سنت‌اتین با مراکش روبرو خواهد شد.

تماشای زنده مسابقات فوتبال در المپیک ۲۰۲۴ پاریس

تماشای تمام لحظات هیجان‌انگیز المپیک ۲۰۲۴ پاریس از طریق رسانه‌های دارای حق پخش امکان‌پذیر خواهد بود.

برخی از این رسانه‌ها عبارتند از:

  • فرانسه: France Télévisions
  • ایالات متحده: NBC
  • نیوزیلند: SKY NZ
  • اروپا: Discovery Eurosport
  • ژاپن: Fuji TV/NHK/Nippon TV/TBS/TV Asahi/TV Tokyo
  • آلمان: ARD/ZDF
  • بریتانیا: BBC
  • آفریقای جنوبی: SuperSport
  • استرالیا: Nine

با دنبال کردن رسانه‌های دارای حق پخش در کشور خود، می‌توانید از تماشای زنده مسابقات فوتبال المپیک ۲۰۲۴ پاریس لذت ببرید.

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاه خود را بنویسید