جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
رئال مادرید - آتالانتا

راهنمای پیش‌بینی بازی رئال مادرید و آتالانتا در سوپر جام اروپا ۲۰۲۴

در یک بازی بسیار حساس و مهم، رئال مادرید و آتالانتا در فینال سوپر جام اروپا به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار که در ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ و در استادیوم ملی ورشو برگزار خواهد شد، نوید یک بازی جذاب و دیدنی را می‌دهد. رئال مادرید به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این رقابت‌ها، با انگیزه‌ای بسیار بالا وارد میدان خواهد شد. آتالانتا نیز که در فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی در سری آ داشت، امیدوار است بتواند اولین جام اروپایی خود را به دست آورد. در ادامه می‌توانید جزئیات مربوط به تحلیل و پیش‌بینی این رقابت را در مجله بت فوروارد مطالعه کنید.

دو تیم تشنه جام: آتالانتا و رئال مادرید در فینال سوپر جام اروپا

آتالانتا روز چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ در ورزشگاه ملی ورشو  در ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران به مصاف رئال مادرید می‌رود تا در سوپر جام یوفا به رقابت بپردازد.

رئال مادرید در آخرین دیدار خود با آتالانتا پیروز شد و اکنون نیز بر اساس نظر کارشناسان پیش بینی، احتمال پیروزی دوباره میزبان در روز چهارشنبه قریب به یقین است.

رئال مادرید در شش بازی گذشته خود به طور متوسط ۲.۱ گل به ثمر رساند و ۱۳ بار دروازه حریف را باز کرده. آن‌ها ۹ گل دریافت کردند که به طور متوسط ۱.۵ گل در هر بازی می‌شود و در دو بازی دروازه خود را بسته نگه داشتند.

آخرین رویارویی رئال مادرید و آتالانتا در ۱۶ مارس ۲۰۲۱ در ورزشگاه آلفردو دی استفانو برگزار شد که رئال مادرید با نتیجه ۳-۱ به پیروزی رسید.

پیش‌بینی بازی رئال مادرید مقابل آتالانتا

  • رئال مادرید

رئال مادرید در سه بازی اخیر خود شکست نخورده است، اما با تساوی ۴-۴ مقابل ویارئال شروع کرد. سپس در بازی با رئال بتیس نیز با نتیجه ۰-۰ متوقف شد، قبل از اینکه بوروسیا دورتموند را با نتیجه ۰-۲ شکست دهد. رئال مادرید در ورزشگاه ملی ورشو عملکرد بسیار خوبی داشته و از شش بازی گذشته سوپر جام اروپا، پنج برد کسب کرده است. آن‌ها همچنین ۱۴ گل به ثمر رساندند و در حالی که یک بار شکست خوردند، ۸ گل نیز دریافت کردند.

  • آتالانتا

با وجود شکست در آخرین بازی، نتایج آتالانتا در سه بازی اخیر در مجموع قابل قبول بوده است. آن‌ها ابتدا بایر لورکوزن را با نتیجه ۳-۰ شکست دادند و سپس تورینو را با همین نتیجه مغلوب کردند. این روند پیروزی با شکست ۲-۳ مقابل فیورنتینا پایان یافت.

به نظر می‌رسد رئال مادرید در موقعیت خوبی برای ادامه روند موفقیت‌آمیز خود مقابل آتالانتا قرار دارد. انتظار می‌رود آن‌ها در بازی آینده خود در ورزشگاه ملی ورشو به پیروزی برسند.

ترکیب تیم‌های رئال مادرید و آتالانتا

ترکیب رئال مادرید:

آنچلوتی ترکیب اصلی تیمش را برای بازی مقابل آتالانتا از بین بازیکنان زیر انتخاب خواهد کرد:

آندری لونین، تیبو کورتوا، آنتونیو رودیگر، دنی کارواخال، داوید آلابا، ادر میلیتائو، فرلاند مندی، فرانسیسکو گارسیا، خسوس وایخو، لوکاس وازکز، اردا گولر، اورلین شوامنی، دنی سبایوس، ادواردو کاماویگا، فدریکو والورده، جود بلینگام، لوکا مودریچ، نیکو پاز، رینیر، براهیم دیاز، اندریک، خوانمی لاتاسا، کیلیان امباپه، رودریگو، وینیسیوس جونیور.

ترکیب آتالانتا:

در ادامه لیست کاملی از بازیکنان آتالانتا آمده است که جیان پیرو گاسپرینی از بین آن‌ها ترکیب تیمش را برای بازی انتخاب خواهد کرد:

آدمولا لوکمن، بن گادفری، برات دیمسیتی، براندون سوپی، چارلز دی کتلائره، داویده زاپاکوستا، ادرسون، البلال توره، فرانچسکو روسی، جیانلوکا اسکاماکا، جورجیو اسکالوینی، ابراهیم سلیمانا، ایساک هین، خوان موسو، مارکو کارنسکی، ماریو پاشالیچ، مارتن دی رون، متئو رتگی، ماتئو روگری، میچل باکر، نیکولو زانیولو، رافائل تولوی، ساد کولاشیناچ، تئون کوپمینرس، ویکتور کووالنکو.

اخبار تیم‌های رئال مادرید و آتالانتا

لیست مصدومان و غایبان رئال مادرید در آستانه بازی با آتالانتا طولانی است و احتمال غیبت پنج بازیکن وجود دارد. خوانمی لاتاسا و دنی کارواخال به دلیل محرومیت نمی‌توانند توسط سرمربی رئال مادرید فراخوانده شوند.

وینیسیوس جونیور، خسوس وایخو، داوید آلابا، ادر میلیتائو و تیبو کورتوا از ترکیب رئال مادرید در بازی روز چهارشنبه مقابل آتالانتا غایب خواهند بود.

آتالانتا تنها یک بازیکن مصدوم و غایب دارد و خود را برای بازی روز چهارشنبه آماده می‌کند. ایساک هین به دلیل محرومیت نمی‌تواند توسط آتالانتا فراخوانده شود.

تقابل‌های مستقیم رئال مادرید و آتالانتا

آخرین بار که رئال مادرید و آتالانتا به مصاف هم رفتند، رئال مادرید با نتیجه ۳-۱ در ورزشگاه آلفردو دی استفانو به پیروزی رسید. رئال مادرید با ۱۰۰ درصد پیروزی در دیدارهای اخیر خود وارد بازی مقابل آتالانتا می‌شود. آن‌ها در آخرین دیدارهای خود با حریف بعدی‌شان رکورد ۲-۰-۰ دارند. این رکوردی است که قبل از انتخاب گزینه بعدی خود برای پیش بینی ترکیبی، بسته به استراتژی پیش بینی، باید به خاطر داشته باشید.

نتایج بازی‌های رئال مادرید و آتالانتا

در دو بازی اخیر بین رئال مادرید و آتالانتا، هر دو تیم یک بار موفق به گلزنی شدند.

نکات پیش بینی برای بازی رئال مادرید مقابل آتالانتا

رئال مادرید در ۱۰ بازی خانگی قبلی خود در تمام رقابت‌ها، هفت برد، دو تساوی و یک شکست کسب کرد. آتالانتا در ۱۰ بازی خارج از خانه، چهار برد، دو تساوی و چهار شکست به دست آورد. رئال مادرید در پنج بازی خانگی قبلی خود موفق به بسته نگه داشتن دروازه شده است. از سوی دیگر، آتالانتا در دو بازی خارج از خانه اخیر خود موفق به بسته نگه داشتن دروازه شده است.

در دو دیدار اخیر بین رئال مادرید و آتالانتا، بیش از ۲.۵ گل یک بار به ثمر رسید و رئال مادرید به طور متوسط دو گل در هر بازی به ثمر رساند. آتالانتا به طور متوسط ۰.۵ گل در این بازی‌ها زد و هر دو تیم یک بار موفق به گلزنی شدند. در هفت بازی از ۱۰ بازی اخیر رئال مادرید در تمام رقابت‌ها، بیش از ۲.۵ گل به ثمر رسید و آن‌ها به طور متوسط ۲.۳ گل در این بازی‌ها زدند. در هشت بازی از ۱۰ بازی اخیر آتالانتا، بیش از ۲.۵ گل به ثمر رسید و آن‌ها به طور متوسط ۱.۸ گل در این بازی‌ها به ثمر رساندند.

نکات پیروزی رئال مادرید

رئال مادرید برای ادامه روند موفقیت‌آمیز خود آماده است و انتظار می‌رود در بازی آینده خود در ورزشگاه ملی ورشو مقابل آتالانتا به پیروزی برسد.


سوپر جام اروپا را در بت فوروارد پیش‌بینی کنید و هدیه بگیرید!

شما می‌توانید این رقابت جذاب را در بت فوروارد پیش‌بینی کنید
و ۱۰۰ درصد اعتبار پیش‌بینی رایگان هدیه بگیرید،
کافی‌ست از طریق لینک زیر وارد وب‌سایت شوید:

 

همین حالا پیش‌بینی کنید

 

دیدگاه خود را بنویسید