جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
تراکتور - پرسپولیس

راهنمای پیش‌بینی بازی تراکتور – پرسپولیس در لیگ برتر خلیج فارس

روز پنج‌شنبه اول شهریور ماه در یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ برتر خلیج فارس مدافع عنوان قهرمانی، پرسپولیس به مصاف تیم تراکتور خواهد رفت. این بازی که از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد و می‌تواند به یکی از جذاب‌ترین و پرحاشیه‌ترین بازی‌های این فصل تبدیل شود، در ادامه این مطلب از مجله بت فوروارد به تحلیل شرایط این رقابت خواهیم پرداخت.

خرید‌های جدید و پر حاشیه تیم تراکتور

تراکتور و پرسپولیس جزو تیم‌هایی هستند که در زمان نقل و انتقالات خیلی پر تب و تاب و نزدیک به هم بودند. نکته جالب اینجاست که تبریزی‌ها ۵ بازیکن پرسپولیس را پیش از شروع بازی‌ها به خدمت گرفتند.
مهدی ترابی، علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی عبدی از بازیکنان مهم و تاثیرگذار باشگاه پرسپولیس بودند که حال باید در این دیدار مقابل تیم سابق خود به میدان بروند.

علیرضا بیرانوند و پرسپولیس

دروازه‌ بان ملی‌پوش حال حاضر تیم تراکتور که سال‌ها درون دروازه تیم پرسپولیس بود اکنون هم باید در زمین مقابل این تیم بجنگد و هم در بیرون زمین. این بازیکن در حال حاضر با باشگاه پرسپولیس وارد درگیری شده و پرونده حقوقی باز دارد.
با توجه به اخبار و شایعه‌ها رای این پرونده صادر شده است اما دست‌های پشت پرده مانع از اعلام رای پیش از شروع این بازی شده‌اند. گفته می‌شود رای این پرونده علیه بیرانوند همراه با جریمه و محرومیت خواهد بود، با این حال باید دید در روز‌های آینده چه خواهد شد .

وضعیت تیم‌های تراکتور و پرسپولیس پیش از بازی

تیم پرسپولیس با از دست دادن چند بازیکن کلیدی خود که به تیم تراکتور پیوستند، و همچنین جدایی سرمربی فصل گذشته این تیم با چالش‌هایی روبه رو است. این تیم به اعتقاد بسیاری از هوادارنش در فصل نقل و انتقالات ضعیف عمل کرده و هنوز هم در چند پست در زمین مشکل بازیکن دارد.
باید ببینیم گاریدو، سرمربی جدید پرسپولیس و بازیکانش با توجه به نمایش نه چندان جالب در هفته اول، و تساوی مقابل تیم ذوب‌آهن در این بازی چه خواهند کرد.
اما در طرف دیگر تیم تراکتور با سرمربی سابق تیم ملی ایران، دراگان اسکوچیچ و همچنین جذب بازیکنان خوب و کلیدی، به عنوان یک مدعی مهم قهرمانی فصل را شروع کرده و در بازی اول خود با ۳ گل حریف را شکست داده و اکنون با توجه به میزبانی در این بازی به دنبال کسب ۳ امتیاز این بازی حساس است.

عملکرد دو تیم در بازی‌های اخیر

تیم پرسپولیس در ۱۷ بازی اخیر خود شکست نخورده است و ۱۳ بازی را با پیروزی به پایان رسانده است و تنها در ۲ بازی از مجموع این ۱۷ بازی موفق نشده گلی به ثمر برساند. همچنین در ۳ بازی آخر که میهمان بوده بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

در نقطه مقابل تیم تراکتور ۳ بازی اخیر خود را برده است و در ۹ بازی گذشته شکست نخورده است، این تیم در ۸ بازی قبلی خود تنها یک گل خورده که آمار خیره‌کننده‌ای محسوب می‌شود.

رویارویی‌های اخیر تراکتور و پرسپولیس

در ۱۰ تقابل اخیر دو تیم ۹ برد سهم پرسپولیس و یک برد سهم تراکتور بوده که این آمار کفه‌ی ترازو را به سمت پرسپولیس سنگین خواهد کرد. همچنین می‌توان نتیجه گرفت که معمولا رویارویی این دو تیم بازی‌های جذابی بوده که در پایان برنده داشته است.
نکته جالب اینجاست که در آخرین بازی این دو تیم مهدی ترابی ستاره حال حاضر تراکتور موفق شد برای پرسپولیس گلزنی کند و دروازه تیم فعلی خود را باز کند.
اما با توجه به مواردی که بالاتر گفته شد این بازی کاملا متفاوت تر، جذاب‌تر و پرحاشیه‌تر از بازی‌های قبلی خواهد بود. از سوی دیگرهمین حساسیت و اهمیت بالا ممکن هست بر کیفیت بازی تاثیر بگذارد و شاهد یک بازی کم گل باشیم‌.
باید دید این دو مربی بزرگ و شناخته شده در ابتدای کار خود در این چالش بزرگ چه عملکردی خواهند داشت و کدام یک موفق خواهند بود.


پیش‌بینی در بت فوروارد

شما می‌توانید همین حالا رقابت جذاب
تراکتور – پرسپولیس
را با بالاترین ضرایب در بت فوروارد پیش‌بینی کنید!

دیدگاه خود را بنویسید