جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

راهنمای پیش‌بینی بازی منچستر یونایتد – لیورپول در لیگ برتر انگلیس

آماده شوید برای یک شب پر از هیجان و استرس! منچستر یونایتد و لیورپول در یک نبرد تمام‌عیار به مصاف هم خواهند رفت. دربی شمال غربی انگلستان که همیشه با شور و هیجان خاصی همراه بوده، این بار نیز نوید یک شب فراموش‌نشدنی را می‌دهد. این دیدار در ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ ساعت  ۱۸:۳۰ برگزار خواهد شد. جزئیات مربوط به تحلیل و پیش‌بینی این رقابت را در مجله بت فوروارد مطالعه کنید.

دربی آتشین الد ترافورد؛ منچستر یونایتد — لیورپول

همه چشم‌ها به الد ترافورد دوخته شده است، جایی که دو موفق‌ترین تیم انگلیس در بازی روز یکشنبه، فصل جدیدی از رقابت تاریخی خود را خواهند نوشت.

تقویم لیگ برتر انگلیس، زودتر از انتظار هواداران، یکی از بزرگ‌ترین دربی‌های فوتبال جهان را رقم زده است. در این هفته، منچستر یونایتد و لیورپول در الد ترافورد به مصاف هم خواهند رفت.

اریک تن هاخ، سرمربی شیاطین سرخ، تحت فشار است تا با پیروزی در این دیدار، به هواداران و هیئت مدیره نشان دهد که مسیر درستی را در پیش گرفته است. از سوی دیگر، آرنه اسلوت نیز با ایده‌های نوآورانه خود، روح تازه‌ای به تیم لیورپول دمیده است.

فصل گذشته، دو تیم در سه دیدار حساس به مصاف هم رفتند که هرکدام به دلایلی به یاد ماندنی بود. از جمله این دیدارها می‌توان به بازی‌های پرگل و سرنوشت‌ساز اشاره کرد که نشان از رقابت تنگاتنگ این دو تیم دارد.

در آخرین رویارویی این دو تیم در جام حذفی، شاهد یکی از هیجان‌انگیزترین بازی‌های سال‌های اخیر بودیم. بازی‌ای که با نتیجه مساوی در وقت‌های اضافه به پایان رسید و در نهایت، منچستر یونایتد با گل دقیقه نود و دوم آماد دیالو، به پیروزی رسید.

اکنون، با توجه به تاریخچه رقابت‌های این دو تیم و عملکرد آن‌ها در فصل جاری، انتظار می‌رود که دیدار آینده نیز پر از هیجان و رقابت باشد.

شیاطین سرخ در پی فراموش کردن تلخی شکست

منچستر یونایتد پس از شکست ۲-۱ در بازی قبلی خود مقابل برایتون اند هوو آلبیون در لیگ برتر، به دنبال بهبود عملکرد خود در این بازی خواهد بود.

در آن مسابقه، منچستر یونایتد ۵۲ درصد مالکیت توپ و ۱۱ شوت به سمت دروازه داشت که ۴ شوت از آن‌ها داخل چارچوب بود. تنها گلزن منچستر یونایتد، آماد دیالو بود. برایتون اند هوو آلبیون ۱۴ شوت به سمت دروازه داشت که ۵ شوت از آن‌ها داخل چارچوب بود. دنی ولبک و ژائو پدرو برای برایتون اند هوو آلبیون گلزنی کردند.

منچستر یونایتد در ۶ بازی اخیر خود، هر بار که به میدان رفته، گلزنی کرده و هیچ مشکلی در این زمینه نداشته است.

آن‌ها در این مدت ۱۰ گل زده‌اند و در مجموع ۶ گل خورده‌اند. با این حال، این الگو ممکن است در این بازی تکرار نشود.

با نگاهی به نتایج گذشته خود، منچستر یونایتد:

در ۲ بازی قبلی خود در لیگ، توسط لیورپول شکست نخورده است. در ۳ بازی قبلی خود در لیگ، لیورپول را شکست نداده است. در ۲ بازی اخیر خود در لیگ خانگی، شکست نخورده است.

قرمزها با روحیه پیروزی به الد ترافورد می‌آیند

لیورپول پس از پیروزی ۲-۰ در لیگ برتر مقابل برنتفورد در آخرین بازی خود، با روحیه‌ای بالا وارد این مسابقه خواهد شد.

در آن بازی، لیورپول ۶۳ درصد مالکیت توپ و ۱۹ شوت به سمت دروازه داشت که ۸ شوت از آن‌ها داخل چارچوب بود. گلزنان لیورپول، لوئیز دیاز و محمد صلاح بودند. در سوی دیگر، برنتفورد ۸ شوت به سمت دروازه داشت که ۲ شوت از آن‌ها داخل چارچوب بود.

با توجه به علاقه لیورپول به بازی‌های پرگل، در ۶ بازی قبلی این تیم، ۲۲ گل به ثمر رسیده است که به طور متوسط ۳.۶۷ گل در هر بازی می‌شود. تیم‌های حریف نیز ۷ گل از این تعداد را به ثمر رسانده‌اند.

با نگاهی به آمار پیش از بازی، لیورپول:

در ۲ بازی اخیر خود در لیگ، زمانی که در خانه منچستر یونایتد بازی کرده‌اند، بدون پیروزی از زمین خارج شده‌اند. در ۳ بازی اخیر خود در لیگ خارج از خانه، شکست‌ناپذیر هستند

جنگ گل‌ها در الد ترافورد؛ تکراری از بازی‌های پرهیجان

با نگاهی به آمار رویارویی‌های مستقیم این دو باشگاه از ۳۰ فروردین ۱۴۰۱، مشخص است که بازی‌ها بین این دو تیم بسیار نزدیک بوده است. منچستر یونایتد ۲ بازی، لیورپول ۲ بازی و ۲ بازی نیز در زمان معمول مساوی شده است.

در این بازی‌ها، گل‌های زیادی نیز به ثمر رسیده است. در مجموع ۲۵ گل که به طور متوسط ۴.۱۷ گل در هر بازی می‌شود.

آخرین بازی لیگ بین این دو باشگاه، در هفته سی و دوم لیگ برتر در ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شد و با نتیجه ۲-۲ به پایان رسید.

در آن بازی، منچستر یونایتد ۳۸ درصد مالکیت توپ و ۹ شوت به سمت دروازه داشت که ۵ شوت از آن‌ها داخل چارچوب بود. گلزنان، برونو فرناندز و کوبی مینو بودند.

لیورپول ۲۸ شوت به سمت دروازه داشت که ۷ شوت از آن‌ها داخل چارچوب بود. لوئیز دیاز و محمد صلاح گلزنی کردند.

داور این بازی، آنتونی تیلور بود.

اخبار تیم: منچستر یونایتد

دانیل گور (آسیب شانه)، تیرل مالاسیا (آسیب زانو)، راسموس هویلوند (آسیب همسترینگ) و لنی یورو (آسیب مچ پا) قادر نخواهند بود در ترکیب منچستر یونایتد به میدان بروند.

ما حدس می‌زنیم که شیاطین سرخ با آرایش ۴-۲-۳-۱ به میدان بروند و از آندره اونانا، نصیر مزراوی، هری مگوایر، لیساندرو مارتینز، دیوگو دالو، کوبی مینو، کاسمیرو، آماد دیالو، برونو فرناندز، مارکوس رشفورد و جاشوا زیرکزی استفاده کنند.

اخبار تیم: لیورپول

قرمزها به احتمال زیاد با آرایش ۴-۲-۳-۱ به میدان خواهند آمد. در این ترکیب، آلیسون بکر ، الکساندر-آرنولد، ابراهیما کوناته، ویرجیل فن دایک، اندرو رابرتسون، رایان گراونبرخ، الکسیس مک آلیستر، محمد صلاح، دومینیک سوبوسلای، لوئیز دیاز و دیگو ژوتا بازی خواهند کرد.

پیش‌بینی نتیجه:

پیروزی پرگل لیورپول

به نظر ما، لیورپول به احتمال زیاد مالکیت توپ بیشتری خواهد داشت و فرصت‌های گلزنی زیادی را خلق خواهد کرد.

از طرف دیگر، ممکن است منچستر یونایتد در گلزنی با مشکل روبرو شود، اما ما فکر می‌کنیم که آن‌ها نیز در این بازی گل خواهند زد.

پیش‌بینی ما این است که لیورپول با نتیجه ۳-۱ این بازی را به سود خود پایان دهد.

بهترین ضریب ها برای این بازی کدامند؟

اگر به دنبال پیش‌بینی روی نتیجه نهایی این بازی هستید، بهترین شانس‌ها به این صورت است:

  • پیروزی منچستر یونایتد: ضریب ۳.۵
  • مساوی: ضریب ۴.۲
  • پیروزی لیورپول: ضریب ۱.۸۵

به عبارت دیگر، در حال حاضر بهترین شانس برای برنده شدن، پیش‌بینی روی پیروزی لیورپول است.

همچنین، کارشناسان ما پیش‌بینی می‌کنند که بیش از ۱.۵ گل در این بازی به ثمر برسد.


پیش‌بینی در بت فوروارد

شما می‌توانید همین حالا رقابت جذاب
منچستر یونایتد – لیورپول
را با بالاترین ضرایب در بت فوروارد پیش‌بینی کنید!

همین حالا پیش‌بینی کنید

دیدگاه خود را بنویسید