پیش‌بینی بازی منچستر یونایتد – تاتنهام

راهنمای پیش‌بینی بازی منچستر یونایتد – تاتنهام در لیگ برتر انگلیس ۲۰۲۴

پیش‌بینی بازی منچستر یونایتد – تاتنهام، نبرد سرخ و سفید در الدترافورد! منچستر یونایتد و تاتنهام، دو غول تاریخی فوتبال انگلیس، بار دیگر در یک نبرد حساس یکشنبه هشت مهر ماه ساعت ۱۹:۰۰ در ورزشگاه الدترافورد به مصاف هم می‌روند. این دو تیم در طول تاریخ رقابت‌های جذابی داشته‌اند و این بازی نیز از این قاعده مستثنی نیست. آیا منچستر یونایتد می‌تواند با تکیه بر قدرت هجومی خود، تاتنهام را شکست دهد یا تاتنهام با دفاع مستحکم خود، مانع از گلزنی حریف می‌شود؟ این بازی، یک رویداد مهم برای هواداران هر دو تیم است و قطعا پر از هیجان و جذابیت خواهد بود. برای پاسخ به این سوالات و تحلیل دقیق این بازی، به مجله بت فوروارد مراجعه کنید.

منچستریونایتد: آماده برای رویارویی با تاتنهام

شیاطین سرخ پس از تساوی بدون گل مقابل کریستال پالاس در لیگ برتر، خود را برای این بازی حساس آماده می‌کنند. در آن دیدار، یونایتد ۶۷ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت و ۱۵ شوت به سمت دروازه حریف روانه کرد که ۶ شوت آن در چارچوب بود. در سوی مقابل، کریستال پالاس ۹ شوت به سمت دروازه یونایتد زد که ۴ شوت آن در چارچوب بود.

پیش‌بینی بازی منچستر یونایتد – تاتنهام

تساوی‌های پی در پی، زنگ خطری برای یونایتد؟

یکی از ویژگی‌های بارز بازی‌های اخیر منچستریونایتد، تساوی‌های بدون گل بوده است. در ۶ بازی قبلی شیاطین سرخ، در ۵ بازی شرط روی گلزنی هر دو تیم نتیجه‌ای جز باخت نداشته است.

آیا طلسم شکست ناپذیری تاتنهام شکسته خواهد شد؟

منچستریونایتد در ۳ بازی لیگ برتر گذشته نتوانسته تاتنهام را شکست دهد و این موضوع می‌تواند انگیزه‌ای مضاعف برای بازیکنان یونایتد باشد تا در این بازی به پیروزی برسند.

تاتنهام: آماده برای چالش دشوار مقابل منچستریونایتد

تاتنهام پس از پیروزی پرگل ۳-۱ مقابل برنتفورد در لیگ برتر، با روحیه‌ای بالا به مصاف منچستریونایتد خواهند رفت. در آن بازی، تاتنهام ۴۸ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت و ۲۳ شوت به سمت دروازه حریف روانه کرد که ۱۰ شوت آن در چارچوب بود. برای تاتنهام، دومینیک سولانکه، برنان جانسون و جیمز مدیسون گلزنی کردند. در سوی مقابل، برنتفورد ۶ شوت به سمت دروازه تاتنهام زد که ۶ شوت آن در چارچوب بود. برای برنتفورد، برایان امبومو گلزنی کرد.

پیش‌بینی بازی منچستر یونایتد – تاتنهام

خط دفاعی تاتنهام، نقطه ضعف تیم؟

آمارها نشان می‌دهند که تاتنهام در ۵ از ۶ بازی اخیر خود گل خورده است و در مجموع ۶ گل دریافت کرده است. این آمار نشان می‌دهد که خط دفاعی تاتنهام با مشکلات جدی مواجه است. باید دید آیا این روند در بازی مقابل منچستریونایتد نیز ادامه خواهد داشت.

آیا تاتنهام می‌تواند طلسم شکست مقابل یونایتد را بشکند؟

بررسی فرم گذشته تاتنهام نشان می‌دهد که آن‌ها در ۳ بازی لیگ برتر گذشته نتوانسته‌اند منچستریونایتد را در خانه شکست دهند. همچنین، تاتنهام در ۲ بازی اخیر خود در خارج از خانه شکست خورده است. این آمارها نشان می‌دهند که تاتنهام برای کسب پیروزی در این بازی با چالش‌های بزرگی روبرو خواهد بود.

رویارویی‌های مستقیم: برتری نسبی شیاطین سرخ

اگر به تقابل‌های مستقیم این دو تیم از تاریخ ۳۰ اکتبر ۲۰۲۱ نگاهی بیندازیم، می‌بینیم که منچستریونایتد ۳ بازی را برده، تاتنهام یک بازی را برده و ۲ بازی نیز مساوی شده است.

در این دوره، مجموعا ۲۰ گل به ثمر رسیده که ۱۲ گل سهم شیاطین سرخ و ۸ گل سهم تاتنهام بوده است. به طور متوسط، در هر بازی ۳.۳۳ گل به ثمر رسیده است.

آخرین رویارویی این دو تیم در لیگ برتر، در هفته بیست و یکم و در تاریخ ۱۴ ژانویه ۲۰۲۴ برگزار شد که با نتیجه ۲-۲ به پایان رسید.

در آن بازی، منچستریونایتد ۳۶ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت و ۹ شوت به سمت دروازه حریف روانه کرد که ۲ شوت آن در چارچوب بود. گل‌های منچستریونایتد توسط راسموس هویلوند و مارکوس رشفورد به ثمر رسید.

تاتنهام ۱۶ شوت به سمت دروازه منچستریونایتد زد که ۶ شوت آن در چارچوب بود. گل‌های تاتنهام توسط ریچارلیسون و رودریگو بنتانکور به ثمر رسید.
داور این بازی، جان بروکس بود.

اخبار تیم منچستریونایتد: غایبان زیاد در ترکیب شیاطین سرخ

اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در بازی بعدی خود از دست چندین بازیکن کلیدی محروم خواهد شد. تایرل مالاسیا (آسیب زانو)، میسون ماونت (آسیب همسترینگ)، دنیل گور (آسیب شانه)، لوک شاو (آسیب ساق پا) و لنی یورو (آسیب مچ پا) قادر به همراهی شیاطین سرخ نخواهند بود.

ترکیب پیشنهادی برای بازی:

به نظر ما، منچستریونایتد باید با سیستم ۴-۲-۳-۱ به میدان برود. ترکیب پیشنهادی ما به شرح زیر است: آندره اونانا در دروازه، نوصیر مزراوی، ماتیاس دلیخت، لیساندرو مارتینز و دیوگو دالو در خط دفاع، کریستین اریکسن و کوبی مینو در خط هافبک، آماد دیالو، برونو فرناندز و مارکوس رشفورد در پشت مهاجم کاذب، و جاشوا زیرکزی در نوک حمله.

اخبار تیم تاتنهام: غایبان در ترکیب اسپرز

آنگه پوستکوگلو، سرمربی تاتنهام، نگرانی‌هایی در مورد آمادگی جسمانی برخی از بازیکنان تیمش دارد. ریچارلیسون (آسیب نامشخص)، ایو بیسوما (مشکل کشاله ران) و ویلسون اودوبرت (آسیب همسترینگ) قادر به حضور در ترکیب نخواهند بود.

ترکیب احتمالی تاتنهام با سیستم ۴-۳-۳

به نظر می‌رسد که اسپرز با سیستم ۴-۳-۳ به میدان بروند. ترکیب احتمالی به این شرح است: گولیلمو ویکاریو در دروازه، پدرو پورو، کریستین رومرو، میکی ون دون و دستینی اودوگی در خط دفاع، دژان کولوسفسکی، رودریگو بنتانکور و جیمز مدیسون در خط هافبک، برنان جانسون، دومینیک سولانکه و هیونگ-مین سون در خط حمله.

پیش‌بینی بازی منچستر یونایتد تاتنهام: برتری منچستریونایتد

پیش‌بینی بازی منچستر یونایتد – تاتنهام

با توجه به آنالیز عملکرد دو تیم، معتقدیم منچستریونایتد قادر خواهد بود موقعیت‌های گلزنی زیادی ایجاد کند و شوت‌های زیادی به سمت دروازه حریف روانه کند.

از سوی دیگر، تاتنهام ممکن است در ایجاد موقعیت گلزنی با مشکل مواجه شود، اما به نظر می‌رسد که آن‌ها قادر به گلزنی باشند.

بنابراین، پیش‌بینی ما این است که منچستریونایتد با نتیجه ۳-۱ به پیروزی برسد.

بهترین ضرایب پیش بینی برای این بازی کدامند؟

اگر به ضرایب پیشنهادی توسط شرکت‌های پیش بینی برای نتیجه نهایی بازی نگاه کنیم:

ضریب برد منچستریونایتد: ۲٫۳

تساوی: ۳٫۸

برد تاتنهام: ۲٫۷

این‌ها بهترین ضرایبی هستند که در حال حاضر می‌توان روی آن‌ها پیش بینی کرد.

پیش‌بینی ما این است که در این بازی بیش از ۱.۵ گل به ثمر خواهد رسید.

 


پیش‌بینی در بت فوروارد

شما می‌توانید همین حالا رقابت جذاب
منچستریونایتد– تاتنهام
را با بالاترین ضرایب در بت فوروارد پیش‌بینی کنید!

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاه خود را بنویسید