استون ویلا - منچستر یونایتد

راهنمای پیش‌بینی بازی استون ویلا – منچستر یونایتد در لیگ برتر انگلیس

پیش‌بینی بازی استون ویلا – منچستر یونایتد، دو غول فوتبال انگلیس، استون ویلا و منچستریونایتد، یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه ویلا پارک به مصاف هم می‌روند. این بازی که یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته خواهد بود، قطعا توجه بسیاری از فوتبال‌دوستان را به خود جلب خواهد کرد. آیا شما فکر می‌کنید منچستریونایتد بتواند در خانه استون ویلا به پیروزی برسد یا استون ویلا می‌تواند با شکست دادن حریف سنتی خود، به صدر جدول نزدیک‌تر شود؟ برای تحلیل دقیق بازی و دسترسی به آخرین آمار و ارقام، با ما در مجله بت فوروارد همراه باشید.

استون ویلا در آستانه یک نبرد بزرگ

پیش‌بینی بازی استون ویلا - منچستر یونایتد

استون ویلا به دنبال تکرار نتیجه پیروزی ۱-۰ مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا است. در آن بازی، استون ویلا ۳۰ درصد مالکیت توپ و ۵ شوت به سمت دروازه داشت که ۲ شوت از آن‌ها هدفمند بود. گلزن استون ویلا، ژان دوران (دقیقه ۷۹) بود. بایرن مونیخ ۱۷ شوت به سمت دروازه داشت که ۷ شوت از آن‌ها هدفمند بود. استون ویلا در ۶ بازی اخیر خود موفق به گلزنی شده است. آن‌ها در این مدت ۱۴ گل زده‌اند و ۶ گل دریافت کرده‌اند. البته ممکن است این روند در این بازی ادامه نداشته باشد.

تحلیل نتایج گذشته نشان می‌دهد که استون ویلا:

  • در ۳ بازی لیگ قبلی خود مقابل منچستر یونایتد شکست خورده است.
  • در ۲ بازی خانگی اخیر لیگ خود شکست نخورده است.

منچستریونایتد با حمله قدرتمند به میدان می‌رود

پیش‌بینی بازی استون ویلا - منچستر یونایتد

پیش از این، منچستریونایتد در بازی لیگ اروپا به تساوی ۳-۳ مقابل پورتو رسید.

خط دفاعی منچستریونایتد در بازی‌های اخیر عملکرد قابل قبولی داشته و در ۶ بازی گذشته، تنها ۴ گل دریافت کرده‌اند. در مقابل، خط حمله آن‌ها در همین مدت ۱۲ گل به ثمر رسانده است. منچستریونایتد در ۲ بازی خارج از خانه اخیر خود در لیگ شکست نخورده است.

استون ویلا در برابر منچستریونایتد

بررسی تقابل‌های قبلی این دو تیم از تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۲۲ نشان می‌دهد که استون ویلا ۱ بار و منچستر یونایتد ۴ بار به پیروزی رسیده‌اند و یک بازی نیز مساوی شده است. این بازی‌ها پرگل بودند، در مجموع ۲۳ گل که به طور متوسط ۳.۸۳ گل در هر بازی زذه شده است. آخرین بازی لیگ این دو تیم در هفته بیست و چهارم لیگ برتر و در تاریخ ۱۱ فوریه ۲۰۲۴ برگزار شد که با نتیجه ۱-۲ به سود منچستر یونایتد پایان یافت. در آن دیدار، استون ویلا ۵۶ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت و ۲۳ شوت به سمت دروازه حریف زد که ۱۰ شوت در چارچوب بود. گل استون ویلا را دوگلاس لوییز در دقیقه ۶۷ به ثمر رساند. منچستر یونایتد نیز ۱۷ شوت به سمت دروازه داشت که ۵ شوت از آن‌ها در چارچوب بود. گل‌های منچستر یونایتد را راسموس هویلوند در دقیقه ۱۷ و اسکات مک‌تامینی در دقیقه ۸۶ به ثمر رساندند. داور این دیدار رابرت جونز بود.

اخبار تیم: استون ویلا

بوباکار کامارا (آسیب زانو)، جدن فیلوژن (ضربه) و تایرون مینگز (پارگی رباط صلیبی) برای آستون ویلا و اونای امیری غایب خواهند بود. به نظر می‌رسد استون ویلا قصد دارد با سیستم ۴-۲-۳-۱ به میدان برود و بازیکنانی مانند امیلیانو مارتینز، عزری کنسا، دیگو کارلوس، پائو فرانسیسکو تورس، لوکا دینیه، آمادو اونانا، یوری تیلمانس، لئون بیلی، مورگان راجرز، جیکوب رمزی و اولی واتکینز در ترکیب اصلی قرار بگیرند.

اخبار تیم: منچستریونایتد

اریک تن هاخ ، سرمربی منچستریونایتد، برای این بازی با ترکیب کامل تیمش روبرو نیست. تایرل مالاسیا (آسیب زانو)، دنیل گور (آسیب شانه) و لنی یورو (آسیب مچ پا) قادر به بازی نیستند. احتمالاً شیاطین سرخ با سیستم ۴-۲-۳-۱ به میدان می‌روند و بازیکنانی مانند آندره اونانا، نصیر مزراوی، ماتیاس دلیخت، لیساندرو مارتینز، دیوگو دالو، مانوئل اوگارته، کاسمیرو، آماد دیالو، برونو فرناندز، مارکوس رشفورد و جاشوا زیرکزی در ترکیب اصلی قرار بگیرند.

پیش‌بینی بازی استون ویلا – منچستر یونایتد

پیش‌بینی بازی استون ویلا - منچستر یونایتد

به نظر ما، استون ویلا احتمالا می‌تواند موقعیت‌های گلزنی زیادی ایجاد کرده و شوت‌های زیادی به سمت دروازه حریف بزند. با این حال، منچستریونایتد ممکن است در گلزنی با مشکل مواجه شود، هرچند که آنها نیز فرصت‌هایی برای گلزنی پیدا خواهند کرد.

پیش‌بینی ما این است که استون ویلا با نتیجه ۳-۱ به پیروزی خواهد رسید.

بهترین ضرایب پیش بینی برای این بازی چیست؟

با نگاهی به نظر سایت های پیش بینی :

ضریب برد استون ویلا ۲٫۲

ضریب تساوی ۳٫۶

ضریب برد منچستریونایتد ۳٫۰ است.

این‌ها بهترین ضرایبی هستند که در حال حاضر می‌توان یافت.

کارشناسان ما پیش‌بینی می‌کنند که در این بازی بیش از ۱٫۵ گل به ثمر برسد.


پیش‌بینی در بت فوروارد

شما می‌توانید همین حالا رقابت جذاب
استون ویلا – منچستریونایتد
را با بالاترین ضرایب در بت فوروارد پیش‌بینی کنید!

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاه خود را بنویسید