آینتراخت فرانکفورت - بایرن مونیخ

راهنمای پیش‌بینی بازی آینتراخت فرانکفورت – بایرن مونیخ در بوندس‌لیگا

راهنمای پیش‌بینی بازی آینتراخت فرانکفورت – بایرن مونیخ، در جدالی نزدیک و نفس‌گیر. آینتراخت فرانکفورت و بایرن مونیخ، یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۰ در ورزشگاه دویچه بانک پارک به مصاف هم خواهند رفت. آینتراخت فرانکفورت، تیم پرشور و جنگنده، به مصاف بایرن مونیخ، غول همیشه پیروز فوتبال آلمان، خواهد رفت. این جدال نه تنها برای هواداران دو تیم، بلکه برای تمام علاقه‌مندان به فوتبال، یک رویداد مهم محسوب می‌شود. آیا آینتراخت می‌تواند غافلگیرکننده ظاهر شود و به قدرت نمایی بایرن پایان دهد؟ یا بایرن با اقتدار به پیروزی خواهد رسید؟ برای تحلیل دقیق بازی و دسترسی به آخرین آمار و ارقام، با ما در مجله بت فوروارد همراه باشید.

آینتراخت فرانکفورت با انگیزه‌ای مضاعف به میدان می‌آید!

پیش‌بینی بازی آینتراخت فرانکفورت - بایرن مونیخ

آینتراخت فرانکفورت پس از پیروزی دلچسب ۳-۱ مقابل بشیکتاش در لیگ اروپا، امیدوار است به روند موفقیت‌آمیز خود ادامه دهد. در آن بازی، آینتراخت با ۳۵ درصد مالکیت توپ و ۱۱ شوت به سمت دروازه حریف (۵ شوت در چارچوب) عملکرد قابل قبولی داشت. گل‌های تیم آلمانی توسط عمر مرموش، جونیور دینا ابیمبه و آنسگار کناوف به ثمر رسید. بشیکتاش نیز ۲۷ شوت به سمت دروازه آینتراخت زد که ۱۱ تای آن‌ها در چارچوب بود. تک گل بشیکتاش را آرتور ماسواکو به ثمر رساند. بازی‌های اخیر آینتراخت فرانکفورت معمولا پرگل و هیجان‌انگیز بوده است. در شش بازی گذشته این تیم، مجموعا ۲۱ گل به ثمر رسیده که میانگینی ۳.۵ گل در هر بازی است. سهم آینتراخت فرانکفورت از این گل‌ها ۱۴ گل بوده است. آینتراخت فرانکفورت در ۳ بازی خانگی اخیر خود در لیگ داخلی شکست‌ناپذیر بوده است.

بایرن مونیخ در پی جبران شکست؛ آیا باواریایی‌ها به مسیر پیروزی باز خواهند گشت؟

پیش‌بینی بازی آینتراخت فرانکفورت - بایرن مونیخ

بایرن مونیخ پس از شکست مقابل استون ویلا در لیگ قهرمانان اروپا، به دنبال جبران این نتیجه ناامیدکننده است. در آن بازی، بایرن مونیخ با ۷۰ درصد مالکیت توپ و ۱۷ شوت به سمت دروازه حریف (۷ شوت در چارچوب) عملکرد قابل قبولی داشت. استون ویلا در مقابل، ۵ شوت به سمت دروازه بایرن زد که ۲ تای آن‌ها در چارچوب بود. گل تیم انگلیسی توسط ژان دوران به ثمر رسید. بازی‌های اخیر بایرن مونیخ معمولا پرگل و هیجان‌انگیز بوده است. در شش بازی گذشته این تیم، مجموعاً ۲۸ گل به ثمر رسیده که میانگینی ۴.۶۷ گل در هر بازی است. تیم‌های مقابل نیز ۵ گل به بایرن زده‌اند. با این حال، باید دید آیا این روند در بازی آینده نیز ادامه خواهد یافت یا خیر. پیش از این بازی، بایرن مونیخ در ۳ بازی خارج از خانه اخیر خود در لیگ داخلی شکست‌ناپذیر بوده است.

بایرن مونیخ در برابر آینتراخت فرانکفورت:

بررسی تقابل‌های قبلی این دو تیم از تاریخ ۳ اکتبر ۲۰۲۱ نشان می‌دهد که آینتراخت فرانکفورت در ۲ بازی و بایرن مونیخ در ۳ بازی به پیروزی رسیده‌اند و یک بازی نیز مساوی شده است. در این مدت، شاهد گل‌های زیادی بودیم؛ به طور متوسط ۳.۶۷ گل در هر بازی و در مجموع ۲۲ گل. آخرین بازی لیگ این دو تیم در هفته سی‌ویکم بوندسلیگا و در تاریخ ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ برگزار شد که با نتیجه ۲-۱ به سود بایرن مونیخ پایان یافت. در آن دیدار، بایرن مونیخ ۶۲ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت و ۲۰ شوت به سمت دروازه حریف زد که ۹ شوت در چارچوب بود. هری کین با زدن دو گل در دقایق ۹ و ۶۱، گل‌های بایرن را به ثمر رساند. آینتراخت فرانکفورت نیز ۱۰ شوت به سمت دروازه بایرن زد که ۳ شوت در چارچوب بود. هوگو اکیتیکه در دقیقه ۲۳ تنها گل تیمش را به ثمر رساند. داور این دیدار دانیل شلاگر بود.

اخبار تیم: آینتراخت فرانکفورت

دینو تاپمولر، سرمربی آینتراخت فرانکفورت، در بازی آینده نمی‌تواند از کوین تراپ (آسیب کشاله ران) و اسکار هویلوند (شکستگی متاتارس) استفاده کند. احتمالاً آینتراخت با سیستم ۴-۴-۲ به میدان خواهد رفت و ترکیب احتمالی تیم به شرح زیر است: کائو سانتوس، تیموتی چاندلر، توتا، آآرتور تیته، نیلز نکونکو، آنسگار کناوف، الیاس صخیری، محمود داهود، عمر مرموش ، هوگو اکیتیکه و ایگور ماتانوویچ.

اخبار تیم: بایرن مونیخ

وینسنت کمپانی، سرمربی بایرن مونیخ، برای انتخاب ترکیب تیمش با محدودیت‌هایی روبرو است. هیروکی ایتو (شکستگی متاتارس)، یوسیپ استانیشیچ (پارگی رباط جانبی زانو)، طارق بوچمن (آمادگی جسمانی) و ساشا بویی (پارگی منیسک) قادر به همراهی تیم نخواهند بود. به نظر می‌رسد بایرن با سیستم ۴-۲-۳-۱ به میدان برود و ترکیب احتمالی تیم به شرح زیر است: مانوئل نویر، رافائل گریرو، دایوت اوپامکانو، کیم مین جائه، آلفونسو دیویس، یوشوا کیمیش، الکساندر پاولوویچ، مایکل اولیس، جمال موسیالا، سرژ گنابری و هری کین.

پیش‌بینی بازی آینتراخت فرانکفورت بایرن مونیخ

پیش‌بینی بازی آینتراخت فرانکفورت - بایرن مونیخ

پیش‌بینی ما این است که آینتراخت فرانکفورت می‌تواند مقابل بایرن مونیخ گلزنی کند، اما به احتمال زیاد یک گل برای جلوگیری از شکست کافی نخواهد بود. ما انتظار داریم که بازی بسیار نزدیک باشد و بایرن مونیخ با نتیجه ۲-۱ به پیروزی برسد. مطمئنا شاهد یک بازی جذاب و دیدنی خواهیم بود.

بهترین ضرایب پیش بینی برای این بازی کدامند؟

اگر به سراغ ضرایب پیش بینی نتیجه نهایی بازی برویم:

پیروزی آینتراخت فرانکفورت ضریبی برابر ۵.۵ دارد.

پیش بینی روی تساوی ضریب ۵

پیش بینی روی پیروزی بایرن مونیخ ضریب ۱.۴۸ را به همراه دارد.

در حال حاضر، این‌ها بهترین ضرایبی هستند که ارائه می‌شوند.

کارشناسان ما پیش‌بینی می‌کنند که تعداد کل گل‌های بازی کمتر از ۳.۵ باشد.


پیش‌بینی در بت فوروارد

شما می‌توانید همین حالا رقابت جذاب
آینتراخت فرانکفورت – بایرن مونیخ
را با بالاترین ضرایب در بت فوروارد پیش‌بینی کنید!

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاه خود را بنویسید