جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
اینتر میلان آتالانتا

راهنمای پیش‌بینی بازی اینتر میلان – آتالانتا در سری آ ایتالیا

در یک جدال نفس‌گیر و نزدیک، اینتر میلان و آتالانتا در سری آ به مصاف هم خواهند رفت. این دو تیم در سال‌های اخیر به رقبای سرسختی برای یکدیگر تبدیل شده‌اند و بازی‌هایشان همیشه با هیجان و جذابیت خاصی همراه بوده است. در این دیدار حساس، هر دو تیم برای کسب سه امتیاز حیاتی به میدان خواهند آمد تا به اهداف خود در این فصل نزدیک‌تر شوند. این بازی که نوید یک نبرد دیدنی را می‌دهد، در جمعه ۹ شهریور ساعت ۲۲:۱۵ برگزار خواهد شد. جزئیات مربوط به تحلیل و پیش‌بینی این رقابت را در مجله بت فوروارد مطالعه کنید.

قلعه نراتزوری تسخیرناپذیر است!

اینتر در خانه، اخیرا با نتایج درخشانی مواجه شده است و ده پیروزی متوالی در سری آ کسب کرده است که یکی از آن‌ها در آخرین دیدار رو در روی خود با آتالانتا به دست آمد. در مورد آتالانتا، آن‌ها در بازی‌های اخیر خود چندان قوی نبوده‌اند و در ۱۸ بازی، ۱۰ شکست متحمل شده‌اند، بنابراین این آزمون احتمالا بسیار سخت خواهد بود.

در طول ۱۴ بازی خارج از خانه خود در لیگ برتر در فصل جاری، آتالانتا در ۱۰ دیدار، حداقل ۳ گل زده است. شاید کمی تعجب‌آور باشد، اما این اعداد برای بازی‌های خانگی اینتر در سری آ تحت هدایت سرمربی آن‌ها نیز یکسان است، بنابراین همه چیز نشان می‌دهد که این بازی سرگرم‌کننده خواهد بود.

آتالانتا در چند بازی اخیر، مسابقات بسیار سرگرم‌کننده‌ای داشته است و در هفت مورد از هشت بازی قبلی خود در لیگ برتر، هر دو تیم موفق به گلزنی شده‌اند. با توجه به اینکه هشت مورد از ده بازی اخیر اینتر نیز به همین شکل بوده است، اگر هر یک از دروازه‌بان‌ها با دروازه بسته از این مسابقه خارج شوند، کمی تعجب‌آور خواهد بود.

اینتر میلان، آماده برای ادامه روند پیروزی

اینتر میلان، پس از پیروزی ۲-۰ مقابل لچه در سری آ، امیدوار است که روند مثبت خود را ادامه دهد.

در آن بازی، اینتر میلان ۶۱ درصد مالکیت توپ و ۱۱ تلاش برای گل با ۳ شوت داخل چارچوب داشت. گلزنان اینتر میلان، متئو دارمیان و هاکان چالهان‌اوغلو بودند. از سوی دیگر، لچه ۱۰ تلاش برای گل با ۴ شوت داخل چارچوب داشت.

اینتر میلان تحت هدایت سیمونه اینزاگی، در شش بازی اخیر خود، مجموعاً ۱۲ گل زده است. تعداد گل‌های دریافتی آن‌ها در شش بازی‌ ۶ گل است.

نتایج گذشته نشان می‌دهد که اینتر میلان:

در ۱۱ بازی اخیر خود در لیگ، توسط آتالانتا شکست نخورده است. یک روند طولانی بدون شکست. در ۱۶ بازی قبلی خود در لیگ در خانه شکست نخورده است.

آتالانتا، به دنبال جبران شکست

آتالانتا، پس از شکست اخیر خود مقابل تورینو در سری آ، امیدوار است که این بار نتیجه بهتری کسب کند.

در آن بازی، آتالانتا ۵۸ درصد مالکیت توپ و ۲۵ شوت به سمت دروازه با ۹ شوت داخل چارچوب داشت. تنها بازیکن گلزن برای آتالانتا، ماتئو رتگویی  بود. از سوی دیگر، تورینو ۱۳ شوت به سمت دروازه با ۷ شوت داخل چارچوب داشت. ایوان ایلیچ  و چه آدامز برای تورینو گلزنی کردند.

در ۵ مورد از ۶ بازی قبلی با حضور آتالانتا، حداقل ۳ گل زده شده است. میانگین تعداد گل‌ها در هر بازی در این دوره ۳.۳۳ است و میانگین گل‌های زده شده توسط آتالانتا ۲.۱۷ است.

در این بازی، آتالانتا در ۱۰ بازی قبلی لیگ در خارج از خانه، مقابل اینتر میلان پیروزی کسب نکرده است.

رویارویی اینتر میلان و آتالانتا

بررسی نتایج گذشته بین این باشگاه‌ها از  ۲۶ دی ۱۴۰۰ نشان می‌دهد که این بازی‌ها برای آتالانتا بسیار سخت بوده است. آن‌ها نتوانسته‌اند هیچ پیروزی کسب کنند، در حالی که اینتر میلان برتری خود را حفظ کرده و در ۸۳ درصد از این بازی‌ها آن‌ها را شکست داده است.

در این بازی‌ها، مجموعاً ۱۸ گل بین دو باشگاه به اشتراک گذاشته شد که ۱۳ گل از آن متعلق به نراتزوری و ۵ گل از آن متعلق به لا دئا بود. این به طور متوسط ​​۳ گل در هر بازی می‌شود.

آخرین بازی لیگ بین این دو تیم، بازی روز ۲۱ سری آ در ۹ اسفند ۱۴۰۲ بود که با نتیجه ۴-۰ اینتر میلان به پایان رسید.

در آن بازی، اینتر میلان ۵۹ درصد مالکیت توپ و ۱۵ تلاش برای گل با ۷ شوت داخل چارچوب داشت. گلزنان متئو دارمیان ، لائوتارو مارتینز، فدریکو دی مارکو و داویده فراتزی بودند.

از سوی دیگر، آتالانتا ۶ تلاش برای گل با ۱ شوت داخل چارچوب داشت.

داور این بازی آندره کلمبو بود.

اخبار تیم: اینتر میلان

استفان دو فرای (آسیب عضله همسترینگ) و تیجان بیوکنن (شکستگی ساق پا) در ترکیب اینتر میلان به همراه سیمونه اینزاگی حضور نخواهند داشت.

به نظر می‌رسد نراتزوری قصد دارد از سیستم ۳-۵-۲ استفاده کند که در آن یان سومر، بنجامین پاوارد، فرانچسکو آچربی، الساندرو باستونی، متئو دارمیان، نیکولو بارلا، هاکان چالهان‌اوغلو، هنریک مخیتاریان، فدریکو دی مارکو، مهدی طارمی و مارکوس تورام به میدان بروند.

اخبار تیم: آتالانتا

جیان پیرو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا، با چندین غایب کلیدی روبرو است. رافائل تولوی (آسیب عضلانی)، سئاد کولاشیناچ (خستگی عضلانی)، میشل باکر (خستگی عضلانی)، جورجیو اسکالوینی (پارگی رباط صلیبی) و جیانلوکا اسکاماکا (پارگی رباط صلیبی) قادر به بازی نیستند.

ما حدس می‌زنیم که لا دئا با سیستم ۳-۴-۱-۲ بازی کند که در آن مارکو کارنسکی، مارتن ده رون، ایساک هین و برات دیمسیتی، داویده زاپاکوستا و ماریو پاشالیچ، ادسون ژوزه و ماتئو روگری، مارکو برشیانینی، چارلز دکتلاره و ماتئو رتگویی در ترکیب قرار بگیرند.

پیش‌بینی بازی:

 اینتر میلان ۳-۱ آتالانتا

ما معتقدیم که اینتر میلان باید مالکیت توپ زیادی داشته باشد و فرصت‌های گلزنی زیادی را تبدیل به گل کند.

از سوی دیگر، آتالانتا ممکن است کار سختی برای شکستن دفاع اینتر داشته باشد، اما می‌توانیم ببینیم که آن‌ها موفق به گلزنی می‌شوند.

بنابراین، انتظار داریم که اینتر میلان با نتیجه کنترل‌شده ۳-۱ پیروز شود.

بهترین ضریب‌های پیش بینی برای بازی:

با بررسی قیمت‌های پیش‌بینی برای این بازی در سایت‌های پیش‌بینی، پیروزی اینتر میلان با ضریب ۱.۶۷ بهترین قیمت است، پیش‌بینی روی تساوی ۴ است و پیش‌بینی روی پیروزی آتالانتا می‌تواند ضریب ۴.۷۵ را به شما بدهد. اینها بهترین پیش‌بینی‌های موجود تاکنون هستند.

کارشناسان ما برای این بازی کمتر از ۳.۵ گل پیش‌بینی می‌کنند.


پیش‌بینی در بت فوروارد

شما می‌توانید همین حالا رقابت جذاب
اینتر میلان – آتالانتا
را با بالاترین ضرایب در بت فوروارد پیش‌بینی کنید!

همین حالا پیش‌بینی کنید

دیدگاه خود را بنویسید