انگلیس - سوئیس یورو ۲۰۲۴

راهنمای پیش‌بینی بازی انگلیس– سوئیس در یورو ۲۰۲۴

انگلیس در مقابل سوئیس: آیا سه شیرها به دام صلیب سرخ می‌افتند؟

انگلیس در مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ ساعت ۱۹:۳۰ در روز شنبه ۱۶ تیر ماه در ورزشگاه دوسلدورف آره‌نا به مصاف سوئیس می‌رود. پیش بینی ما برای بازی انگلیس و سوئیس به این موضوع ختم می‌شود که آیا سه شیرها می‌توانند پس از نمایش‌های نه چندان درخشان خود، عملکرد بهتری ارائه دهند یا سوئیس شگفتی‌ساز بعدی این مسابقات است؟ در ادامه می‌توانید جزئیات مربوط به تحلیل و پیش‌بینی این رقابت را در مجله بت فوروارد مطالعه کنید.

 

انگلیس در برابر سوئیس: پیش بینی تساوی کم‌گل ۹۰ دقیقه در دوسلدورف

به نظر می‌رسد این بازی، یک دیدار کم‌گل و احتمالا کسل‌کننده باشد؛ از آن جهت که:

  • در میانگین بازی‌های تیم ملی انگلیس در یورو ۲۰۲۴ تنها ۱.۲۵ گل در طول ۹۰ دقیقه بوده است.
  • همچنین، تیم تحت هدایت گرت ساوت‌گیت در طول مسابقات بزرگ به طور میانگین در هر بازی ۰.۷۰ گل دریافت کرده است که نشان از استحکام خط دفاعی آن‌ها دارد.
  • سوئیسی‌ها نیز در ۹ بازی از ۱۵ بازی ملی اخیر خود که به بیش از یک سال گذشته برمی‌گردد، به تساوی رضایت داده‌اند.

 

انگلیس در برابر سوئیس: آیا سه شیرها در یک‌چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ دندان‌هایشان را تیز می‌کنند؟

پیش بینی نتیجه نهایی: انگلیس ۰-۰ سوئیس

با وجود این که انگلیس بر روی کاغذ تیم برتر است، اما بازی‌های اخیرشان در این تورنمنت و نبوغ دفاعی سوئیس، نوید یک بازی کم‌گل را می‌دهد.

 

  • احتمال برد بر اساس پیش بینی قبل از بازی: علیرغم مشکلات تیمی زیاد، انگلیس همچنان گزینه مورد نظر کارشناسان برای برتری در این مسابقه است.
    • انگلیس: ۲۳/۲۰ (۴۶.۵%)
    • تساوی: ۲/۱ (۳۳.۳%)
    • سوئیس: ۲۷/۱۰ (۲۷.۰%)

انگلیس با وجود نمایش‌های نه چندان دلچسب، به لطف گل دیرهنگام جود بلینگام در مقابل اسلواکی، از شکست نجات پیدا کرد و در نهایت با نتیجه ۲-۱ به برتری رسید. در حالی که سوئیس با نمایشی قدرتمندانه و با نتیجه ۲-۰ ایتالیا را مغلوب خود کرد.

 

انگلیس در برابر سوئیس: تاریخ به سود سه شیرها است!

آخرین رویارویی‌ها: با توجه به سابقه تقابل‌های اخیر این دو تیم، پیش بینی ما برای بازی انگلیس و سوئیس، تکرار تساوی بدون گل لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ را محتمل می‌داند. نتایج سال‌های اخیر به سود انگلیس است که در بازی‌های دوستانه ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ مقابل سوئیس و همچنین در هر دو دیدار مرحله مقدماتی یورو ۲۰۱۶ به پیروزی رسیدند.

 

پیش بینی ترکیب انگلیس: محرومیت گوئهی، یک تغییر اجباری

با توجه به محرومیت مارک گویهی، به نظر می‌رسد گرت ساوت‌گیت در مرکز خط دفاعی از عزری کونسا استفاده کند. سرمربی انگلیس تمایلی به تغییر در ترکیب تیم نداشته است و با وجود ریسک دریافت کارت در بازی با اسلواکی، دکلان رایس و جود بلینگام را در اختیار خواهد داشت.

ترکیب پیش بینی شده: پیکفورد (دروازه بان)، تریپیر، کونسا، استونز، واکر، رایس، ماینو، فودن، بلینگهام، ساکا و کین

 

پیش بینی ترکیب سوئیس: ژاکا آماده بازی

گرانیت ژاکا، بازیکن سابق آرسنال، پس از مصدومیت جزئی که پشت سر گذاشت، آماده بازی شده است. سوئیسی‌ها به جز این مورد، بدون مشکل خاصی با تمام قوا به مصاف انگلیس می‌روند.

ترکیب پیش بینی شده: زومر (دروازه بان)، رودریگز، آکانجی، شار، اوبیشر، فرولر، ژاکا، ویدمر، ندویه، وارگاس و امبولو

 

مهم‌ترین تقابل‌های این بازی

  • ازری کونسا در برابر برل امبولو: با محرومیت گوئهی، عزری کونسا ممکن است برای اولین بار در یک دیدار رسمی برای انگلیس به میدان برود. این بازیکن استون ویلا در طول فصل ۲۳/۲۴ لیگ برتر به طور میانگین ۱.۵ تکل و ۱.۹ دفع توپ در هر بازی داشته است و به احتمال زیاد به طور مستقیم با برل امبولو که تاکنون یک گل در این تورنمنت به ثمر رسانده، روبرو خواهد شد.
  • دکلان رایس در برابر گرانیت ژاکا: تابستان گذشته، دکلان رایس تا حد زیادی به عنوان جانشین گرانیت ژاکا در آرسنال دیده می‌شد، اما روز شنبه آن‌ها به رقبای رو در روی هم تبدیل خواهند شد. درکل،  رایس با دقت پاس ۹۱.۸ درصد در یورو ۲۰۲۴ عملکرد بهتری داشته است، اما ژاکا به طور میانگین در هر بازی ۲.۰ پاس کلیدی می‌دهد در حالی که این رقم برای رایس ۰.۸ است.
  • هری کین در برابر مانوئل مانوئل آکانجی: با احتمال بازی سوئیس با سه مدافع در خط عقب، ممکن است مانوئل آکانجی وظیفه مهار هری کین، مهاجم انگلیس را برای بخش زیادی از این بازی بر عهده داشته باشد. کاپیتان سه شیرها، نیمی از گل‌های تیمش را در این تورنمنت به ثمر رسانده است و به طور میانگین در هر بازی ۳.۳ ضربه به سمت دروازه دارد.

 

بازیکن کلیدی این بازی: جود بلینگام

با توجه به عملکرد نه چندان درخشان انگلیس به عنوان یک تیم مدعی قهرمانی، بیشترین شانس آن‌ها برای قهرمانی در آلمان ممکن است به درخشش جود بلینگام، بازیکن کلیدی این تیم، و حرکات انفرادی او بستگی داشته باشد. این بازیکن ۲۱ ساله تاکنون در یورو ۲۰۲۴ دو گل به ثمر رسانده است که تعداد گل‌های ملی او را به عدد پنج می‌رساند.

 

بلینگهام، ناجی دقایق پایانی

این هافبک انگلیسی در دقایق پایانی بازی با اسلواکی در هفته گذشته موفق به گلزنی شد و این کار را در طول فصل برای رئال مادرید نیز به دفعات زیادی انجام داده است. او در این فصل چهار گل برای لوس بلانکوس بعد از دقیقه ۹۰ به ثمر رسانده است که شامل چندین گل دراماتیک در اواخر بازی‌ها می‌شود.

 

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاه خود را بنویسید