جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
الاهلی پرسپولیس

راهنمای پیش‌بینی بازی الاهلی – پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا

در هفته اول رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا، روز دوشنبه ۲۶  شهریور ماه، تیم پرسپولیس به مصاف الاهلی عربستان خواهد رفت.این بازی ساعت ۲۱:۳۰ در شهر جده عربستان برگزار خواهد شد.

فرمت جدید لیگ قهرمانان آسیا

لیگ نخبگان آسیا، فرمت جدید لیگ قهرمانان آسیا است که از امسال اجرا خواهد شد. بهترین تیم‌های آسیا در قالب ۲ گروه ۱۲ تیمی که یگ گروه شامل تیم های شرق آسیا و یک گروه شامل تیم‌های غرب آسیا هستند، به رقابت میپردازند.

در مرحله گروهی، تیم‌ها ۸ بازی انجام خواهند داد که در ۴ بازی میزبان و در ۴ بازی دیگر میهمان خواهند بود.پس از اتمام دور گروهی ۸ تیم برتر هر گروه به صورت رفت ‌و ‌برگشت با یکدیگر بازی خواهند کرد تا ۴ تیم برتر مشخص شوند.همچنین تیم‌های یک کشور در دور گروهی با یکدیگر بازی نخواهند کرد.

وضعیت دو تیم پیش از بازی

تیم پرسپولیس در ۳ بازی اول خود در لیگ برتر یک پیروزی و ۲ تساوی کسب کرده است.سرخ‌ها با سرمربی جدید خودشان، به همراه ستاره‌هایی که در این فصل جذب کرده‌اند، امیدوار هستند که مانند همیشه در آسیا، نمایش خوبی به اجرا بگذارند.

در مقابل تیم الاهلی جده در فصل جدید رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان چندان درخشان ظاهر نشده است و با کسب ۴ امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار دا‍رد.اما این تیم عربستانی بازیکنان مطرحی از فوتبال اروپا را در اختیار دارد و به همین علت ممکن است حریف سرسختی برای سرخ‌ها باشد.همچنین آن‌ها در دیدار آخر خود مقابل رونالدو و یارانش تا دقایق پایانی بازی، پیروز میدان بودند که در نهایت بازی با تساوی به پایان رسید.

از بازیکنان مطرحی که در این تیم حضور دارند می‌توان از ادوارد مندی، مریح دمیرال، ایوان تونی و فرانک کسیه نام برد.

عملکرد الاهلی و پرسپولیس در بازی‌های اخیر

تیم پرسپولیس در ۱۹ بازی اخیر خود شکست نخورده است و ۱۴ بازی را با پیروزی به پایان رسانده است و تنها در ۲ بازی از مجموع این ۱۹ بازی موفق نشده گلی به ثمر برساند. همچنین در ۹ بازی آخر که میهمان بوده، شکست نخورده است .

تیم الاهلی در بازی‌های اخیر خود روند پر نوسان و ناپایداری داشته است. اما آن‌ها در ۵ بازی اخیر خود که میزبان بوده‌اند، شکست نخورده‌اند. باید منتظر بمانیم تا مشخص شود، آیا تیم پرسپولیس موفق خواهد شد این تیم را در زمین خانگی خودش در کشور عربستان شکست دهد و بازی اول را با پیروزی پشت سر بگذارد؟

تقابل‌های اخیر الاهلی – پرسپولیس

۳ تقابل اخیر دو تیم مساوی نشده و بازی برنده داشته است. این دو تیم در مجموع ۴ بار مقابل یکدیگر قرار گرفتند که سهم پرسپولیس ۲ برد و سهم الاهلی یک برد بوده است.در تمام این ۴ بازی تیم پرسپولیس موفق شده دروازه تیم عربستانی را باز کند.

پیش‌بینی ما از رقابت الاهلی – پرسپولیس

بازی‌های اخیر هر دو تیم در لیگ کشورشان پرگل نبوده است و ۴ بازی اخیر هر دو تیم کمتر از ۲.۵ گل داشته است.با توجه به این موضوع و همچنین حساسیت این بازی می‌توان پیش‌بینی کرد که دو تیم محتاط باشند و بازی پر گلی را شاهد نباشیم.

همیشه بازی‌های تیم پرسپولیس در آسیا، جذاب و تماشایی بوده و این تیم در سال‌های اخیر در این رقابت‌ها نتایج خوبی کسب کرده است. همین موضوع باعث شده تا سرخ‌های تهران به عنوان یکی از قدرت‌های آسیا شناخته شوند.

دیدگاه خود را بنویسید