جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
پیش‌بینی ورزشی

اشتباهات رایج پیش بینی ورزشی که باید از آن‌ها دوری کنید

پیش‌بینی ورزشی، مانند هر فعالیت دیگری، نیازمند دانش، مهارت و استراتژی است. با وجود این، بسیاری از افراد به دلیل عدم آگاهی از اشتباهات رایج در پیش‌بینی، ضررهای مالی زیادی متحمل می‌شوند. در مجله بت فوروارد، به بررسی برخی از رایج‌ترین اشتباهاتی که پیش‌بینی‌کنندگان مبتدی و باتجربه ممکن است مرتکب شوند می‌پردازیم. با شناخت و اجتناب از این اشتباهات، می‌توانید شانس موفقیت خود در بازی را افزایش دهید.

برای جلوگیری از اشتباهات جبران ناپذیر بهتره با خودتون روراست باشید!

هیچ‌کس کامل نیست. همه ما گاهی اشتباه می‌کنیم یا کارهایی انجام می‌دهیم که آرزو می‌کنیم بتوانیم به عقب برگردیم و آن‌ها را انجام ندهیم. متأسفانه، وقتی صحبت از پیش‌بینی می‌شود، اشتباهات می‌توانند هزینه زیادی برای شما داشته باشند و واقعاً به شما ضربه بزنند.

با این حال، همیشه ارزش دارد به خاطر داشته باشید که هیچ‌کس از موفقیت‌های خود درس نمی‌گیرد، بلکه فقط از شکست‌های خود می‌آموزد. بپذیرید که هر بار عملکرد درستی نخواهید شد و بایستی صادقانه وضعیت خود را ارزیابی کنید که متوجه شوید کجا اشتباه می‌کنید. اولین قدم برای به حداقل رساندن درد این مسئله و آسیب های آن، صادق بودن در مورد نقطه هست که اشتباه می‌کنید و پس از آن تلاش کنید که اصلاحش کنید. برای کمک به شما در ترک عادت پیش‌بینی بد و رساندن شما به مسیر موفقیت، برخی از رایج‌ترین و قابل اصلاح‌ترین اشتباهات پیش‌بینی را در ادامه فهرست کرده‌ایم.

پیش‌بینی روی همه چیز

یکی از اشتباهاتی که به راحتی یک پیش‌بینی مبتدی را مشخص می‌کند، پیش‌بینی خیلی زیاد، آن هم روی همه چیز است. کتاب‌های ورزشی و سایت‌های پیش‌بینی، مارکت‌ها و رویدادهای زیادی را برای امتحان شانستان ارائه می‌دهند و به راحتی می‌توان در هیجان همه آن‌ها غرق شد. این تقریباً خیلی ساده و به راحتی اتفاق می‌افتد. ذهنیت فقط یک پیش‌بینی دیگر اگر کنترل نشود، می تواند شما را به خط آخر برساند. چند پیش‌بینی خوب فکر شده بیشتر از یک رویکرد پراکنده و بی برنامه برای سود به دنبال خواهد داشت.

پیش‌بینی احساسی

طرفدار تیم ورزشی خاصی هستید؟ وفاداری به تیم زادگاه خوب است، اما برای پیش‌بینی کنندگان بهترین تیم همیشه تیمی است که بیشترین شانس برد را دارد. هنگام پیش‌بینی نگذارید قلبتان بر عقلتان حاکم شود. بسیاری از بازیکنان باتجربه اگر بر اساس آنچه تفکر می‌کردند پیش‌بینی می‌کردند، نه آنچه احساس یا آرزو می‌کردند اتفاق بیفتد، درصد برد بسیار بهتری داشتند. اگر پولی در میان است، احساسات خود را در پشت در بگذارید! پیش‌بینی در مورد کسب سود است، نه خیال‌پردازی در رابطه با رویاها.

حالا هی بیوفت دنبال ضررهات!

این بزرگترین ضرر است. دنبال کردن ضررها یکی از آسیب‌رسان‌ترین و ناتوان‌کننده‌ترین اشتباهاتی است که هر بازیکنی می‌تواند مرتکب شود و به راحتی قابل اصلاح نیست. فقط به خاطر داشته باشید که صرف نظر از اینکه ممکن است چقدر طولانی شود، تکرار شدن باخت شما دلیل برای تغییر آن در هر ادامه نیست. گاهی بهترین درمان توقف، استراحت و شروع دوباره در زمان دیگری است.

اگر خود را در وسط یک سری بدشانسی می بینید و فکر می‌کنید که برای بازپس گرفتن همه چیز باید پیش‌بینی خود را افزایش دهید، در حال دنبال کردن ضررهای خود هستید. در حالی که کیف پول شما هنوز پر است، خارج شوید و راه بروید. اگر شما فردی هستید که تمایل به دنبال کردن ضررها دارید، قبل از شروع بازی برای خود یک حد تعیین کنید و به آن پایبند باشید. بله، گفتن آن آسان‌تر از انجام دادن آن است، اما گفتن آن اولین قدم است.

تقصیر هارو بنداز گردن شانس

گاهی اوقات شانس، به ویژه نوع بد آن، یک پوشش داستان عالی برای پیش‌بینی بد است. تصمیم‌گیری ضعیف و عدم صداقت با خود مانع پیشرفت شما می‌شود. آنچه را که انجام می‌دهید تجزیه و تحلیل کنید. آیا پیش‌بینی شما خوب هست یا نه؟ به برخی از پیش‌بینی های قدیمی خود نگاه کنید و ببینید آیا گذشت زمان به شما دیدگاه و طرز بازی و تفکر جدیدی داده است یا نه.

حریص باش!

طمع می‌تواند بهترین‌های ما را بدست آورد و همیشه هم طمع در مورد پول نیست. دو نوع طمع در بازی وجود دارد. طمع پول و طمع خود بازی. اگر طمع شما برای پول است، مدیریت بانکر یکی از مهارت‌هایی است که باید شروع به یادگیری آن کنید. ثابت ماندن در پیش‌بینی خود و داشتن یک برنامه یک راه عالی برای شروع است. اگر شما بخاطر هیجان بازی و پیش‌بینی حریص هستید، پیش‌بینی های خود را متناسب با آن تنظیم کنید. قبل از شروع از خود این سوال را بپرسید: امروز چقدر دوست دارم برنده شوم؟ چه روزی برای من خوب خواهد بود؟ اگر بتوانید یک رقم را در ذهن خود تصور کنید و به آن برسید، نیازی به ادامه دادن ندارید. بجز این طمع است.

تنبلی؟

اگر آماده نیستید تلاش کنید و در ابتدا انتظار نتایج عالی نداشته باشید. مانند هر زمینه دیگری در زندگی، آنچه را که در آن سرمایه‌گذاری می‌کنید، برای به دست آوردنش تلاش کنید. انتخاب کردن و برنده شدن یک مهارت نیست که به طور جادویی در مردم یک‌شبه ظاهر شود. با مطالعه مارکت‌ها و خواندن وب‌سایت‌های نکات پیش‌بینی، به تدریج یاد خواهید گرفت که پیش‌بینی خود را تقویت کنید. این همان تفاوت کوچکی است که در نهایت همه چیز را تغییر می‌دهد.

پیش‌بینی روی ورزش‌های مرموز

گاهی وسوسه‌انگیز است که روی ورزشی پیش‌بینی کنید که تا به حال نشنیده‌اید، به خصوص زمانی که ورزش معمولی شما در فصل تعطیل یا استراحت است. اگر در حال انتخاب ورزشی برای پیش‌بینی هستید، حداقل چیزی را انتخاب کنید که تا حدودی با آن آشنا هستید.بعنوان مثال قهرمانی تیدیوینکس آلبانی بهترین امید شما برای پیروزی نیست.

نوشیدن الکل و شرط‌بندی

واقعاً نیاز دارید که به شما گفته شود؟ نوشیدن الکل و عدم هوشیاری و پیش‌بینی با هم ترکیب نمی‌شوند زیرا این نوع نوشیدنی‌ها احتمالاً شما را کمتر ریسک‌پذیر می‌کند. اگر در حال نوشیدن هستید، بنوشید. اگر در حال پیش‌بینی هستید، سرتان را صاف نگه دارید. با این کار در درازمدت می‌توانید نوشیدنی بیشتری بخرید.

و در نهایت، یک فرمول همه کاره

پیش‌بینی ورزشی می‌تواند سرگرم‌کننده و حتی سودآور باشد، اما برای جلوگیری از ضررهای مالی، ضروری است که از اشتباهات رایج دوری کنید. برخی از این اشتباهات شامل پیش‌بینی روی همه چیز، پیش‌بینی احساسی، دنبال کردن ضررها، سرزنش شانس، حریص شدن، تنبلی، پیش‌بینی روی ورزش‌های مرموز و نوشیدن هنگام پیش‌بینی هستند. با آگاهی از این اشتباهات و اتخاذ استراتژی‌های مناسب، می‌توانید تجربه پیش‌بینی لذت‌بخش و موفقیت‌آمیزی داشته باشید.

دیدگاه خود را بنویسید