جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
استقلال ملوان

راهنمای پیش‌بینی بازی استقلال – ملوان در لیگ برتر خلیج فار‍س

روز جمعه دوم شهریور ماه، در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، تیم استقلال میزبان تیم ملوان خواهد بود. این بازی ساعت ۱۹:۳۰ و بر خلاف میل هوادارن استقلال، در شهر قزوین برگزار خواهد شد. در ادامه این مطلب از مجله بت فوروارد به تحلیل شرایط این رقابت خواهیم پرداخت.

حواشی پیش از بازی استقلال – ملوان

با توجه به اینکه ورزشگاه آزادی فعلا شرایط برگزاری مسابقه را ندارد تیم استقلال باید یک زمین بازی برای میزبانی خود انتخاب می‌کرد. این باشگاه در تلاش بود تا یکی از ورزشگاه‌های شهر تهران را به فدراسیون معرفی کند اما مسئولین این گزینه‌ها را فاقد استاندارد‌های لازم دانستند.

استقلالی‌ها در آخر مجبور شدند که شهر قزوین را برای میزبانی معرفی کنند که از نظر استاندارد بودن و امکان استفاده از VAR مورد تایید فدراسیون است. این وضعیت مورد رضایت مدیران باشگاه استقلال نبود، به همین خاطر آن‌ها عنوان کردند که برخی مسئولین نگذاشتند که ما در شهر تهران میزبان باشیم.

وضعیت دو تیم پیش از بازی

تیم استقلال که در فصل قبل در روزهای پایانی قهرمانی را از دست داد، با عملکرد خوب و قانع کننده در نقل و انتقالات یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل است. جواد نکونام با حفظ مهره‌های کلیدی و همچنین جذب بازیکنان با کیفیت برای قهرمانی در لیگ برتر و عملکرد خوب در لیگ نخبگان آسیا آماده شده است.

آن‌ها در بازی اول خود برابر تیم شمس آذر در یک بازی نزدیک موفق شدند پیروز میدان شوند. اما در طرف مقابل تیم ملوان با سرمربیگری مازیار زارع، همیشه حریف سرسختی برای رقبای خود بوده است. هرچند این تیم در روزهای پایانی فصل قبل ضعیف ظاهر شد، اما در طول فصل بازی‌های زیبایی به نمایش گذاشت و در پایان فصل در رتبه ششم جدول جای گرفت.

تیم ملوان در هفته اول موفق شد میهمان خود، گل‌گهر سیرجان را با یک گل شکست دهد.

عملکرد دو تیم در بازی های اخیر

تیم استقلال ۳ بازی آخر خود را با برد پشت سر گذاشته و در ۲۹ بازی اخیر تنها در یک بازی مغلوب شده است. همچنین این تیم در ۴ بازی آخری که میزبان بوده، موفق به برد شده است و در ۱۵ بازی اخیر خانگی ۱۳ برد و فقط دو تساوی کسب کرده است که این آمار کار را برای شاگردان مازیار زارع سخت خواهد کرد.

در مقابل باز هم آمار به سود استقلال است و تیم ملوان در ۱۱ بازی اخیر خود تنها یک پیروزی به دست آورده و ۶ بازی را با شکست به پایان رسانده است.

تقابل‌های اخیر استقلال و ملوان

  • در ۱۰ تقابل اخیر دو تیم ۶ برد سهم استقلال و تنها یک برد سهم ملوان بوده است و ۳ بازی هم با تساوی به پایان رسیده است.
  • در تمامی بازی‌های دو تیم که تیم استقلال میزبان بوده، ملوان موفق به برد نشده است که بازهم نشان از برتری استقلال بر روی کاغذ دارد.

رویارویی‌های جذاب

مازیار زارع که اکنون سرمربی تیم ملوان است، در روزهای اوج فوتبال خود برای تیم پرسپولیس بازی میکرده است و این نکته می‌تواند حساسیت این بازی را برای او و هواداران فوتبال جذاب‌تر کند. در زمین بازی هم تقابل امید نورافکن، هافبک سابق تیم استقلال با همبازی‌ها و تیم سابق خود می‌تواند جذاب و تماشایی باشد.

با توجه به آمار و مواردی که گفته شد احتمال برد تیم استقلال بسیار بیشتر از ملوان است، اما تیم ملوان همیشه نشان داده است که می‌تواند برای تیم‌های مدعی دردسر بسازد و بازی سختی را برای آن‌ها رقم بزند.


پیش‌بینی در بت فوروارد

شما می‌توانید همین حالا رقابت جذاب
استقلال – ملوان
را با بالاترین ضرایب در بت فوروارد پیش‌بینی کنید!

همین حالا پیش‌بینی کنید

دیدگاه خود را بنویسید