جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
آتالانتا و بایر لورکوزن

راهنمای پیش‌بینی بازی آتالانتا و بایر لورکوزن در لیگ اروپا

دو تیم آتالانتا و بایر لورکوزن چهارشنبه دوم خرداد در فینال فصل ۲۰۲۳-۲۴  لیگ اروپا به مصاف هم می‌روند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی لورکوزن و آتالانتا. این بازی را می‌توانید با بالاترین ضرایب در بت فوروارد پیش‌بینی کنید.

اطلاعات بازی آتالانتا و بایر لورکوزن

تاریخ و ساعت برگزاری: ۲۲ مه ۲۰۲۴، ساعت ۲۲:۳۰

رقابت: فینال لیگ اروپا

مکان برگزاری: ورزشگاه آویوا

بررسی وضعیت تیم‌های آتالانتا و بایر لورکوزن

بایر لورکوزن پیش‌ازاین در بوندسلیگا شکست‌ناپذیر بوده است و برای اولین‌بار در تاریخ خود این عنوان را به دست آورده است. آن‌ها در آستانه یک سه‌گانه تاریخی هستند. لورکوزن روز شنبه در فینال جام حذفی آلمان حضور دارد، اما ابتدا باید در فینال لیگ اروپا روز چهارشنبه به مصاف آتالانتا برود.

دوبلین میزبان یک بازی جذاب است، زیرا آتالانتا در حال افسانه‌سازی است. صعود آن‌ها تحت هدایت جیان پیرو گاسپرینی باورنکردنی بوده است و این باشگاه به یکی از تیم‌های برتر ایتالیا تبدیل شده است.

شکی نیست که لورکوزن بهترین تیم آلمان است و اینکه بوندسلیگا در این دوره دو نماینده در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان داشت، قابل‌توجه است.

آتالانتا شرایطش متفاوت است، آن‌ها تیمی هستند که ریسک می‌کنند؛ زیرا آن‌ها یک دوره دشوار را پشت سر گذاشتند. آن‌ها باید قهرمان پرتغال، اسپورتینگ را می‌بردند.

لورکوزن در هر ۱۲ بازی خود در اروپا در این فصل گلزنی کرده است و باید در فینال این کار را تکرار کند بااین‌حال، این تیم آتالانتا با ۲۲ گل در ۱۲ بازی خود در این رقابت‌ها تهدید جدی برای بایر لورکوزن است.

آتالانتا در همه بازی‌های خود به جز یکی گلزنی کرده است، اما در بازی برگشت مقابل لیورپول در حالی که ۳-۰ پیش بود موفق به گلزنی نشد. این تنها بازی ای بود که آن‌ها در این فصل در اروپا باختند. تیم گاسپرینی با ۶۷ گل در ۳۶ بازی سومین گلزن برتر سری آ است و می‌تواند لورکوزن را به دردسر بیندازد.

بررسی مصدومیت‌ها و ترکیب دو تیم آتالانتا و بایر لورکوزن

آتالانتا در مورد در دسترس بودن مارتن دو رون و امیل هولم پس از اینکه این دو بازی آخر هفته را به دلیل مصدومیت از دست دادند، نگران خواهد بود. سیاد کولاسیناچ سه هفته اخیر را به دلیل مصدومیت از ناحیه ران ازدست‌داده است و بعید است در فینال حضور داشته باشد. لورکوزن در مورد آمادگی فلوریان ویرتس تردیدهایی داشت، اما او از مصدومیت ران خود بهبود یافت و در پیروزی آخر هفته مقابل آگسبورگ برای ۳۰ دقیقه پایانی بازی کرد. ستاره ۲۱ساله بازیکن برجسته این تیم است. ویرتس در این فصل در ۴۷ بازی در تمامی رقابت‌ها ۱۸ گل و ۲۰ پاس گل به ثمر رسانده است.

نکات مهم بازی آتالانتا و بایر لورکوزن در لیگ اروپا

آتالانتا در ۱۱ بازی از ۱۲ بازی اخیر خود در رقابت‌های لیگ اروپا گلزنی کرده است.

در ۸ بازی از ۹ بازی اخیر، آتالانتا در تمامی رقابت‌ها حداقل یک گل به ثمر رسانده است.

لورکوزن در سه بازی از چهار بازی اخیر خود شاهد گلزنی هر دو تیم بوده است.

در لیگ اروپا، پنج بازی از هفت بازی اخیر لورکوزن، هر دو تیم گل زده‌اند.

لورکوزن در هر ۶ بازی خارج از خانه خود در فصل جاری لیگ اروپا گلزنی کرده است.

 پیش‌بینی ما از بازی آتالانتا و بایر لورکوزن

آتالانتا و لورکوزن فوق‌العاده خوب عمل کرده‌اند و سزاوار قهرمانی در لیگ اروپا هستند. لورکوزن تیمی بود که در تمام فصل در اروپا شکست نخورد، آتالانتا نیز عالی بوده است. آلمانی‌ها می‌توانند با افزایش روند شکست‌ناپذیری خود، تاریخ‌سازی کنند، همچنین آتالانتا به دنبال بهترین استفاده از اولین فینال اروپایی خود است. درهرصورت، هر دو تیم باید به‌شدت فشار بیاورند و به همین دلیل است که پیش‌بینی تیم بت فوروارد برای بازی آتالانتا و بایر لورکوزن این است که هر دو تیم گل بزنند.

دیدگاه خود را بنویسید

۱ نظر

اردلان ۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲:۴۲ ب٫ظ

گل گل بازی و قهرمانی لورکوزن

پاسخ