جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

همه چیز درباره پیش بینی گلزن بازی + محاسبه سود و ضرایب این گزینه

بعضی از کاربران به قرار دادن شرط روی بازیکنان مختلف از جمله گلزن بازی علاقه دارند و به این گزینه به چشم یک گزینه ثابت برای پیش‌بینی‌های خود نگاه می‌کنند. در این مطلب بت فوروارد ما برای یادگیری هر چه بیشتر شما، به‌تمامی حالت‌ها و روش‌های پیش‌بینی گل‌زن بازی در یک مسابقه فوتبال می‌پردازیم. پس هیچ جا نروید و تا انتهای مطلب کنار ما باشید.

پیش‌بینی گل‌زن بازی چگونه است؟

برخی از بازیکنان هستند که تحت هر شرایطی به دلیل پست فوتبالی خود که عموماً به مهاجمان یا وینگرهای هجومی اختصاص دارد، در اکثریت مسابقات فوتبال گلزنی می‌کنند. به دلیل تکرار این روند و این که این بازیکنان عموماً گل می‌زنند، برخی از کاربران این نوع پیش‌بینی را بسیار امن با سود بالا تلقی می‌کنند و عقیده دارند که پیش‌بینی گلزن بازی به دلیل ضریب تقریباً بالا سودآوری بیشتری دارد. در این نوع پیش‌بینی شما می‌توانید به طرایق مختلف گلزنان یک مسابقه یا تیم‌ها را پیش‌بینی کنید که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

پیش‌بینی گلزن بازی به صورت آنلاین چیست؟

عموماً دو حالت کلی برای پیش‌بینی تمامی مسابقات ورزشی از جمله فوتبال وجود دارد. ۱- پیش‌بینی آنلاین (پیش‌بازی) ۲- پیش‌بینی زنده که این دو نوع کمی با یکدیگر تفاوت دارند که با توجه به اطلاعات کاربران و سلیقه آنها می‌توانند هر یک از این دو گزینه را برای پیش‌بینی‌های خود از جمله پیش‌بینی بازیکنان گلزن انتخاب نمایند. اگر تمایل داشته باشید تا پیش از شروع مسابقه بر روی گلزن بازی شرط خود را قرار دهید، به این نوع پیش‌بینی گلزن بازی به صورت آنلاین گویند که شما باید قبل از شروع مسابقه شرط خود را به ثبت برسانید و حتی اگر ۱ ثانیه از شروع بازی گذشته باشد این پیش‌بینی در دسته پیش‌بینی‌های زنده قرار خواهد گرفت.

پیش بینی گلزن بازی

پیش‌بینی گلزن بازی به صورت زنده چیست؟

پیش‌بینی دیگری تحت نام پیش‌بینی زنده وجود دارد که اگر کاربران بخواهند در طول یک مسابقه فوتبال شرط‌های خود را هم‌زمان با تماشای بازی، قرار دهند به این روش، پیش‌بینی زنده گویند که می‌توان با نگاهی به عملکرد تیم‌ها و بازیکنان شرط‌های خود را قرارداد که این موضوع می‌تواند شامل پیش‌بینی گلزن بازی نیز باشد که اگر به‌عنوان‌مثال در جریان بازی خوب عمل کند، کاربران در ادامه شرط‌های خود را روی آن بازیکنان قرار دهند. این پیش‌بینی را می‌توان جزو روش‌های پرطرفدار دانست زیرا کاربران می‌توانند با توجه به حملات دو تیم یا بازیکنان تصمیم بگیرند که شانس گلزنی کدام بازیکن یا بازیکنان بالاتر است.

انواع روش‌های پیش‌بینی گلزن بازی در یک مسابقه فوتبال

پیش‌بینی گلزن در بازی‌های فوتبال به اطلاعات زیادی نیاز دارد که شامل آمار بازیکنان، شرایط آب‌وهوا، شرایط زمین، فرم تیم‌ها و سایر عوامل مرتبط می‌شود. برای پیش‌بینی گلزنان بازی، می‌توانید از سایت‌های پیش‌بینی ورزشی استفاده کنید که با توجه به این اطلاعات، پیش‌بینی‌هایی را ارائه می‌دهند. همچنین می‌توانید با مطالعه آمار و رصد بازی‌ها، به صورت شخصی پیش‌بینی گلزنان را انجام دهید. در این روش، باید به شکل و سبک بازیکنان و تفاوت‌های آن‌ها با بازیکنان حریف، تمرکز داشته باشید تا شانس برد شما بالاتر برود. همچنین، باید بازی‌های قبلی تیم‌ها و بازیکنان را با توجه به عملکرد بازیکنان به صورت ریزبینانه مورد بررسی قرار دهید. حال ما به حالت‌های مختلفی می‌پردازیم که شما می‌توانید شرط‌های خود را بر روی پیش‌بینی گلزن بازی بر اساس این گزینه‌ها قرار دهید.

پیش‌بینی گلزن بازی از طریق شرط تکی (Single Bet)

قرار دادن شرط‌ها به صورت تکی صرفاً به پیش‌بینی گلزن بازی معطوف نمی‌شود. اگر شما با انتخاب هر گزینه تمایل داشته باشید که پیش‌بینی خود را بر روی یک گزینه به ثبت برسانید، به این نوع پیش‌بینی سینگل یا تکی گویند که با انتخاب یک گزینه نظیر بازیکن گلزن شرط بسته خواهد شد. ضریب اختصاص یافته برای شرط تکی شما نیز همان عددی است که کنار آن نوشته شده و در صورتی که پیش‌بینی شما برای همان شرط تکی صحیح باشد، سرمایه اولیه در ضریب ضرب و میزان برد شما را مشخص می‌کند.

پیش بینی گلزن بازی

پیش‌بینی گلزن بازی و گل‌ها از روش کمتر و بیشتر

در این نوع پیش‌بینی شما می‌توانید پیش‌بینی گلزن بازی را همراه با تعداد گل‌های حدودی که او ممکن است بزند از طریق روش کمتر و بیشتر پیش‌بینی نمایید. یعنی مثلاً انتخاب می‌کنید که بازیکن ایکس ۰.۵+ یا ۱.۵+ گل وارد دروازه حریف می‌کند که این موضوع برای ۱.۵+ به این معنی است که اگر بازیکن مورد نظر ۲ گل به بالا گلزنی کند، شرط شما برنده خواهد بود که البته پیش‌بینی این دو آیتم کنار هم کمی سخت‌تر از قرار دادن شرط بر روی یک آیتم است و به همین خاطر این نوع پیش‌بینی ضریب بالاتری را به خود اختصاص می‌دهد.

پیش‌بینی گلزن بازی از روش میکس

این شرط به معنی ترکیب یا میکس‌کردن چند شرط به صورت هم‌زمان با یکدیگر است که یکی از گزینه‌های شما می‌تواند به پیش‌بینی گلزن بازی اختصاص داده شود. در صورتی که تمام موارد انتخابی را درست پیش‌بینی کرده باشید شرط شما موفق می‌شود و حتی اگر پیش‌بینی یک آیتم غلط باشد شرط بازنده اعلام می‌شود که برای پیش‌بینی گلزن بازی همواره به این موضوع توجه داشته باشید زیرا ممکن است شما شرط بازیکن گلزن را درست پیش‌بینی کرده باشید ولی با پیش‌بینی غلط دیگر گزینه‌ها شرط به‌کلی ناموفق ثبت می‌شود.

پیش‌بینی گلزن بازی به صورت دقیق

اصولاً پیش‌بینی گلزن بازی به صورت دقیق چه بخواهید به صورت شرط تکی باشد و چه میکس عموماً کمی ریسکی ولی در عین حال سودآور است چون شما باید دقیقاً انتخاب نمایید که گلزن بازی چه کسی خواهد بود.

این شرط ممکن است به حالت‌های مختلفی به ثبت برسد. شما می‌توانید بازیکن گلزن را برای کل زمان قانونی مسابقه، فقط نیمه اول یا نیمه دوم پیش‌بینی نمایید که هر کدام از این آیتم‌ها ضریب جداگانه‌ای را به خود اختصاص می‌دهند طبیعتاً پیش‌بینی گلزن بازی برای نیمه‌ها ضریب بیشتری از زمان قانونی کل دارد زیرا شما شرط خود را محدود به بازه زمانی کمتر و ریسک بیشتر قرار داده‌اید.

پیش بینی گلزن بازی

پیش‌بینی گلزن بازی در نیمه‌ها، زمان قانونی و بازه‌های زمانی مختلف

پیرو مورد بالا که به شما توضیح دادیم پیش‌بینی گلزن بازی می‌تواند به زمان‌های مختلفی تعمیم پیدا کند که این موضوع شامل کل بازی، نیمه اول یا دوم می‌شود. حتی سایت‌ها که گزینه‌های بیشتری را برای پیش‌بینی ارائه کرده‌اند، بازه‌های زمانی ۱۵ یا ۲۰ دقیقه‌ای یا سه ۳۰ دقیقه‌ای را برای پیش‌بینی گلزن بازی تعیین کرده‌اند که هر چقدر بازه زمانی شما کوچک‌تر باشد، ریسک پیش‌بینی بیشتر و ضریب شما بالاتر است به معنای آن که در صورت پیروزی، مبلغ بیشتری را به جیب می‌زنید.

ریسک انتخاب بازیکن گلزن چقدر است؟

با توجه به این که قرار است از چه روشی شرط خود را بر روی بازیکن گلزن قرار دهید، ریسک پیش‌بینی می‌تواند برای شما متفاوت باشد. اگر شما بخواهید بازیکنان غیرمتداول یا به اصطلاح آن‌هایی که شانس کمی برای گلزنی دارند را انتخاب کنید که ضرایب بیشتری را به خود اختصاص داده‌اند، طبیعتاً این پیش‌بینی برای شما با ریسک بیشتری همراه خواهد شد ولی اگر بازیکنی که عموماً برای تیم‌های خود موفق به گلزنی می‌شود را برای شرط خود انتخاب نمایید، ریسک منطقی‌تری را متحمل می‌شوید که از این طریق می‌توانید شانس برد خود را بالاتر ببرید. انتخاب شرط‌هایی با ریسک بیشتر و کمتر همواره به استراتژی و روش  کاربران بستگی دارد که تمایل دارند با چه میزان ریسکی شرط‌های خود را بر روی بازیکن گلزن قرار دهند.

ضرایب پیش‌بینی روی گلزن بازی مسابقه فوتبال

باز هم این که هر گزینه چه ضریبی را به خود اختصاص می‌دهد، به انتخاب شما بستگی دارد. همان‌طور که در بالا به آن اشاره داشتیم اگر شما شرط خود را بر روی بازیکنانی که عموماً گل‌های زیادی نمی‌زنند یا شانس گلزنی آنها متوسط است قرار دهید، ضریب پیش‌بینی برای شما بالاتر می‌رود ولی از سوی دیگر شانس بردتان کمتر است. از سوی دیگر ضریب اختصاص یافته به بازیکنانی که عموماً گلزنی می‌کنند کمتر از حالت اول است ولی این پیش‌بینی حاشیه امن بیشتری را برای شما ایجاد می‌کند تا شرط شما برنده باشد زیرا انتخاب معقول و از روی نکات آماری صحیحی را برای پیش‌بینی خود انتخاب کرده‌اید. به عبارت دیگر اگر بیشتر ریسک کنید، ضریب بالاتر و شانس برد کمتر است و اگر کمتر ریسک انجام دهید، ضریب کمتر و شانس موفقیتتان بیشتر خواهد بود.

بهترین استراتژی برای پیش‌بینی گلزن بازی یک مسابقه فوتبال کدام است؟

اگر بخواهید که شرط‌های با شانس موفقیت بالا را برای خود به ثبت برسانید، نیاز است تا در خصوص بازیکنان گلزن و شرایط تیم‌ها اطلاعات کافی را به دست آورید. در واقع پیش‌بینی گلزن یک مسابقه فوتبال نیازمند این است که شما از بازیکنان شناخت کافی را داشته باشید و بدانید که کدام بازیکن یا کدام مهاجمان همیشه برای تیم‌های خود گلزنی می‌کنند یا این که بازیکنان مورد نظر شما در بازی‌های قبلی خود با توجه به موقعیت تیم خود در جدول یا تورنمنت‌های مختلف، چه عملکردی را از خود بر جای گذاشته‌اند؟ آیا در بازی‌های قبلی گلزنی کرده‌اند؟ چند گل به ثمر رساندند؟ و این موضوع می‌تواند در کنار مدیریت سرمایه برای قرار دادن شرط‌ها بهترین استراتژی برای شما باشد که بتوانید شرط‌های خود را با بالاترین شانس برد انتخاب نمایید. البته مشخص است که فاکتورهای زیادی برای موفقیت شما تأثیرگذارند ولی با صرف‌نظر از آن‌ها و این که شما موارد دیگر را رعایت می‌کنید، موارد گفته شده می‌تواند بهترین استراتژی برای پیش‌بینی گلزن بازی یا انتخاب بازیکنان گلزن باشد.

میزان درآمدزایی و سود از پیش‌بینی گلزن بازی

عموماً گزینه پیش‌بینی گلزن بازی از سایر گزینه‌های متداول ضریب بیشتری را به خود اختصاص می‌دهد که این موضوع به معنی سود بیشتر شما در پیش‌بینی است. حال شاید بپرسید چرا ضریب در انتخاب این گزینه بیشتر است؟ به این دلیل که مثلاً اگر شما از روش کمتر و بیشتر تعداد گل‌های یک تیم را پیش‌بینی نمایید کار آسان‌تری پیش رو دارید تا این که ریسک کنید و صرفاً نام گلزن را به عنوان شرط خود انتخاب کنید. پیش‌بینی گلزن بازی از آن جایی که کمی ریسکی است و ممکن است هزاران اتفاق از جمله مصدومیت بازیکنان، شرایط بد تیمی، متحمل شدن شکست و عدم گلزنی بازیکن مورد نظر، حساسیت‌های مسابقه، شرایط آب‌وهوایی و … بر روی این پیش‌بینی شما تأثیرگذار باشد، ضریب بالاتر و در نتیجه سود بیشتری را برای شما به همراه دارد به شرط آن که این ریسک را بپذیرید که ممکن است علاوه بر به‌دست‌نیاوردن سود، متحمل شکست و ازدست‌دادن سرمایه اولیه نیز بشوید.

پیش بینی گلزن بازی

پیش‌بینی گلزن بازی در سایت بت فوروارد

در سایت بت فوروارد و سایر سایت‌های معتبر تخصصی در این حوزه عموماً پیش‌بینی گلزن بازی به طرایق مختلف که برای شما بیان کردیم وجود دارد که هر کاربر می‌تواند با توجه به سبک و سیاق خود برای پیش‌بینی، گزینه مورد نظر خود را انتخاب نماید. توجه داشته باشید در بت فوروارد ضرایب بالایی برای هر یک از گزینه‌های انتخابی شما وجود دارد که کاربران می‌توانند با سرمایه‌گذاری و انتخاب شرط‌های معقول از روی نکات آماری، درآمدزایی قابل توجهی را به دست آورند. برای این منظور کافی است در بت فوروارد ثبت‌نام کنید و به میزان دلخواه حساب خود را شارژ نمایید. سپس با رفتن به قسمت پیش‌بینی‌های ورزشی، شرط‌های خود را برای پیش‌بینی گلزن بازی در مسابقات مختلف به ثبت برسانید.

سؤالات متداول کاربران

  • پیش‌بینی نتیجه سودآورتر است یا پیش‌بینی گلزن بازی؟

عموماً بیشتر کاربران شرط‌های خود را بر روی پیش‌بینی نتیجه قرار می‌دهند که پیش‌بینی آسان‌تری نسبت به پیش‌بینی گلزن بازی است ولی این گزینه نیز پرطرفدار است و می‌توان با کسب اطلاعات در خصوص بازیکنان، سود بیشتری را به دست آورد. از لحاظ سودآوری شرط روی بازیکنان گلزن سودآوری بیشتری دارد زیرا ریسک بیشتری را نیز به همراه دارد.

  • چگونه می‌توانیم شانس برد خود را در پیش‌بینی گلزن بازی بالا ببریم؟

اگر بخواهید نام بازیکنان گلزن را جزو پیش‌بینی‌های خود قرار دهید به این موضوع توجه داشته باشید که باید در خصوص بازیکنان و تیم‌ها اطلاعات کافی را کسب کنید. این که کدام مهاجمان عموماً برای تیم خود گلزنی می‌کنند و عملکرد آنها در بازی‌های اخیر چگونه بود تأثیر زیادی را برای بالابردن شانس بردتان خواهد داشت.

  • آیا می‌توان به صورت میکس بر روی کرنرها و بازیکنان گلزن شرط قرارداد؟

برای قرار دادن گزینه‌ها در شرط میکس، کنار یکدیگر قوانین سایت‌ها با یکدیگر فرق دارند زیرا برخی گزینه‌ها با یکدیگر تداخل ایجاد می‌کنند یا شبیه یکدیگر هستند که این کار امکان‌پذیر نیست ولی برای دو گزینه بیان شده عموماً تداخلی وجود ندارد که باز هم تأکید کنیم که نیاز است قوانین پیش‌بینی سایت مورد نظر خود را بررسی نمایید تا این موضوع برای شما شفاف‌سازی شود.

  • کدام دسته از کاربران می‌توانند بر روی گلزن بازی شرط قرار دهند؟

برای پیش‌بینی گلزن بازی بهتر است تا کاربران حرفه‌ای بیشتر ازین گزینه استفاده کنند زیرا به رویه و استراتژی خود تسلط دارند و همچنین اطلاعات آنها در خصوص بازیکنان گلزن و عملکرد تیم‌ها عموماً کامل است. کاربران مبتدی برای این که در ابتدا با چم‌وخم کار آشنایی پیدا کنند بهتر است بر روی گزینه‌های نظیر پیش‌بینی نتیجه از طریق روش دابل شانس، کمتر و بیشتر و این گزینه‌هایی که ریسک کمتری دارند استفاده نمایند.

دیدگاه خود را بنویسید

شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار سایت بت فوروارد می توانید عضو خبرنامه ما شوید