جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
پیش‌بینی خطا در فوتبال

پیش بینی خطا در فوتبال به همراه استراتژی اختصاصی

پیش‌بینی خطای بازیکن به‌تازگی وارد فوتبال شده است و به‌سرعت میان افراد محبوب شده است. این می‌تواند تکل سخت کاسمیرو در خط میانی باشد یا می‌تواند هری مگوایر در حال بالارفتن از پشت حریف در یک کرنر باشد. مارکت خطاها در زمان مناسبی از راه رسید، زیرا پیش‌بینی روی کارت‌ها پس از فشارهای بزرگ برای جلب ملایمت داوران نسبت به خطاها دشوار شده است. در این مطلب از بت فوروارد درباره پیش بینی خطا در فوتبال صحبت خواهیم کرد.

چه مواردی به‌عنوان پیش بینی خطا در فوتبال محاسبه می‌شود؟

موقعیت‌های زیادی وجود دارد که در آن‌ها ممکن است خطا رخ دهد. تکل در خط میانی، تماس فیزیکی بیش از حد در ضربات ایستگاهی و حتی برخورد توپ با دست بازیکن.

بیشتر سایت‌ها از داده‌ها برای این انتخاب‌ها استفاده می‌کنند، بنابراین ارزش آن را دارد که بدانیم چه چیزی به‌عنوان خطا به‌حساب می‌آید. خطا تخلفی است که به‌عنوان بازی غلط منجر به ضربه آزاد یا پنالتی شود. آفسایدها و پرتاب‌های اوت خطا به‌حساب نمی‌آیند.

پیش‌بینی خطا در فوتبال

ارزیابی تیم‌ها برای پیش‌بینی روی خطا

مانند هر چیز دیگری در فوتبال، همه تیم‌ها متفاوت هستند و در این مورد، برخی از آن‌ها در زمین خشن‌تر از دیگران هستند. اگر به دنبال یک مسابقه فوتبال خاص برای پیش‌بینی هستید، ارزش این را دارد که تصمیم بگیرید کدام تیم بیشترین خطا را مرتکب می‌شود.

برای اکثر تیم‌ها، این به نحوه بازی آن‌ها بستگی دارد. به‌عنوان‌مثال، اگر منچسترسیتی در مقابل یک تیم ضعیف قرار گیرد، حریف آن‌ها احتمالاً بیشترین خطاها را مرتکب خواهد شد، فقط به این دلیل که توپ را کمتر در اختیار دارد.

آمار بازیکنان تیم را بررسی کنید

آمار تیم ارزش بررسی‌کردن را دارد، به‌خصوص مواردی مانند مالکیت توپ. به‌سختی می‌توان انتظار داشت که تیمی که توپ را برای مدت طولانی نگه می‌دارد، خطاهای زیادی انجام دهد. درحالی‌که ممکن است تیمی که برای کسب نتیجه دفاع می‌کند و برای حفظ نتیجه هر کاری انجام می‌دهد، خطاهای زیادی انجام دهد.

فرم تیم و بازی‌های قبلی

فرم فعلی یک تیم و همچنین عملکرد بازیکنان آن، روی پیش‌بینی خطا تأثیر خواهد داشت. خوب است که آمار تیم‌ها و بازیکنان را بررسی کنیم و شاید روی بازیکنی که میانگین ۱.۵۰ خطا در هر بازی را دارد، شرط ببندیم، اما فرم خوب یک تیم اغلب می‌تواند به دو روش کار کند. گاهی یک تیم که در فرم خوبی قرار دارد و پر از اعتمادبه‌نفس است سعی می‌کند تا جایی که ممکن است بازی را در مقابل حریف ضعیف خود کنترل کند، بنابراین تعداد خطاهایی که در این بازی ممکن است رخ دهد بسیار کم است. در مقابل، یک تیم با فرم خوب خود می‌تواند به دنبال این باشد که بازی را وارد چالش کند و انرژی بی‌پایانی از خود به نمایش بگذارد که در نهایت منجر به خطاهای بیشتر می‌شود.

رکوردهای گذشته و رودررو

هنگام پیش‌بینی رو خطا، آمار رودررو دو تیم نکته اصلی نیست، اما باید در نظر گرفته شود. در زمینه خطاها، یک تیم ممکن است به طور میانگین تعداد خطاها و کارت‌های کمی را به دست بیاورد، اما این میانگین‌ها ممکن است زمانی که با یک تیم خاص، به‌عنوان‌مثال با یک رقیب همشهری در دربی بازی می‌کنند، افزایش یابد.

سلتیک و رنجرز ممکن است تعداد خطاهای کمی داشته باشند؛ زیرا آن‌ها در لیگ برتر اسکاتلند بسیار مسلط هستند، اما وقتی آن‌ها در مقابل یکدیگر بازی می‌کنند، اوضاع کاملاً عوض می‌شود.

پیش‌بینی خطا در فوتبال

 

داور و تمایلات او در بازی

اگر به دنبال شرط روی خطاهای بازیکنان هستید، باید به تمام آمار بازیکنان و تیم موردنظر خود توجه کنید، اما سبک داوری که نقش زیادی در برنده شدن یا نشدن شرط‌های شما دارد را نادیده نگیرید. داوران مسابقات همیشه معمولا در اوایل هفته اعلام می‌شوند، بنابراین شما فرصت دارید تا الگوی رفتاری آن‌ها را بررسی کنید.

به‌عنوان‌مثال، اگر داور کسی است که دوست دارد بازی جذاب شود و اجازه دهد بازی جریان داشته باشد،احتمال وقوع خطاها در آن بازی کم است.

ملیت یک داور نیز یک عامل مهم است. چیزی که باید در مسابقاتی مانند لیگ قهرمانان اروپا به آن توجه کرد. داوران اسپانیایی، ایتالیایی و اروپای شرقی ممکن است نگرش سخت‌گیرانه‌تری داشته باشند و در هر برخوردی ممکن است سوت بزنند؛ اما داوران انگلیسی بیشتر به روان بودن و جذابیت بازی تأکید دارند.

شرایط آب‌وهوایی و زمین

توپ فوتبال برف

زمانی که صحبت از این می‌شود که چه چیزی می‌تواند باعث خطا شود، فاکتور دیگری وجود دارد و یکی دیگر از مواردی که کمتر ارزیابی شده است، آب‌وهوا و شرایط زمین است.

اگر باران شدیدی می‌بارد و بازیکنان روی سطحی خیس و لغزنده بازی کنند، بازیکنان ممکن است خطاهایی راکه قصدی در آن ندارند مرتکب شوند. همچنین این احتمال وجود دارد که به علت تغییر سرعت توپ در حین بازی، بازیکنان برای بازیابی توپ تکل‌های بیشتری بزنند.

انگیزه، مصدومیت و بازیکنان کلیدی

اگر بازیکنی چهار کارت زرد دریافت کند و تیمش بازی بزرگی در پیش داشته باشد، ممکن است از تکل‌های بی‌مورد خودداری کند تا خطر دریافت احتمالی کارتی که باعث تعلیق وی ‌شود کاهش بیابد.

همچنین، آیا بازیکن موردنظر شما مصدوم است؟ آیا بازیکنی است که در خطر مصدومیت است؟ داشتن چنین بازیکنی در شرط شما که از بازی فیزیکی دوری می‌کند و در ابتدای بازی تعویض می‌شود، به باخت شما منجر می‌شود. اگرچه برخی از سایت‌های پیش‌بینی پیشنهاداتی دارند که در صورت تعویض بازیکن قبل از نیمه، می‌توانید پول خود را پس بگیرید.

خلاصه‌ای از آنچه بر پیش‌بینی خطاها در فوتبال تأثیر می‌گذارد

در پایان، پیش‌بینی خطاها سرگرم‌کننده است و همچنان محبوب است و اغلب ضریب‌های خوبی برای آن پیدا می‌شود. اگر می‌خواهید بهترین شانس ممکن را برای برنده‌شدن در یک شرط به خود بدهید، موارد زیادی را باید در نظر بگیرید. انتخاب بازیکن مناسب آسان نیست. نکته‌های زیر را برای پیش‌بینی با این روش در نظر داشته باشید:

تیم آنها چگونه بازی می‌کند؟ با مالکیت بالا یا تدافعی؟

داور چگونه دوست دارد قضاوت کند؟

شرایط آب‌وهوایی زمین قبل از بازی چگونه است؟

طرز فکر بازیکنان، آیا آن‌ها در معرض خطر یک محرومیت بزرگ هستند؟

سرمربی تیم چه کسی است و دوست دارد بازیکنان چگونه بازی کنند؟

دیدگاه خود را بنویسید

شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار سایت بت فوروارد می توانید عضو خبرنامه ما شوید