جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

باید و نبایدها درباره پیش بینی بازی های دوستانه فوتبال

قطعاً دیده‌اید که در زمان تعطیلات لیگ‌های رسمی، بازی‌های دوستانه زیادی برگزار می‌گردد که تیم‌های زیادی از سراسر جهان با یکدیگر به رقابت دوستانه می‌پردازند. در این مطلب بت فوروارد قصد داریم به این موضوع بپردازیم که پیش‌بینی بازی های دوستانه فوتبال چگونه است و بایدها و نبایدهای آن شامل چه مواردی می‌شوند.

فاکتورهای مورد بررسی در پیش‌بینی بازی های دوستانه فوتبال

در پیش‌بینی بازی‌های دوستانه فوتبال همانند پیش‌بینی بازی‌های رسمی، بایدها و نبایدهایی وجود دارد که برای بالابردن شانس برد خود باید آنها را رعایت نمایید زیرا پیش‌بینی این مسابقات با پیش‌بینی‌های عادی متفاوت است و صرفاً نمی‌توان باتجربه و درنظرگرفتن نکات آماری به موفقیت رسید.

در ادامه به برخی فاکتورها که باید برای پیش‌بینی بازی‌های دوستانه فوتبال بررسی کنید اشاره‌ای خواهیم داشت.

بررسی ترکیب تیم‌ها و بازیکنان: از آن جایی که در بازی‌های دوستانه مربیان با ترکیب متفاوتی به میدان می‌روند، شما موظف هستید پیش از آن که شرط‌های خود را قرار دهید، ترکیب اولیه دو تیم را بررسی نمایید.

بررسی مکان برگزاری بازی و شرایط آب‌وهوایی: بررسی مکان بازی و شرایط آب‌وهوایی از آنجایی حائز اهمیت است که عملکرد تیم‌ها در سفر به کشورهای دورتر، فاصله‌های زمانی زیاد یا کشورهایی که نسبت به مکان همیشگی خود، شرایط آب‌وهوایی متفاوتی را دارند، گوناگون خواهد بود.

کل‌کل‌های هواداران یا بازی‌های سیاسی: برای برخی هواداران در شهر و کشورهای مختلف، حتی بازی‌های دوستانه نیز اهمیت زیادی دارد که این موضوع به دلیل کل‌کل‌های زیاد یا تقابل سیاسی کشورها می‌تواند رقم بخورد.

بهترین و بدترین روش‌ها برای پیش‌بینی بازی‌های دوستانه

friendly match bet

آپشن برد و باخت

این که بر روی برد و باخت تیم‌ها شرط قرار دهید منطقی نیست چون این بازی‌ها با جدیت زیادی انجام نمی‌شود مگر در موارد خاصی که در بالا برایتان شرح دادیم و به همین خاطر به وفور نتیجه مساوی رقم خورده و روند بازی کاملاً نامشخص و ارتباطی به قدرت تیم‌ها نداشته است.

آپشن کارت زرد و قرمز

در بازی‌های دوستانه منطقی نیست که بر روی کارت زرد و قرمز شرط بگذارید زیرا تنش‌ها و حساسیت‌ها در بازی‌های دوستانه کمتر است و بازیکنان با آرامش بیشتری و به صورت دوستانه بازی می‌کنند و در جریان بازی کمتر کارت زرد داده خواهد شد چه برسد به کارت قرمز، به همین خاطر ترجیحاً برای پیش‌بینی‌های خود کارت زرد و قرمز را فاکتور بگیرید.

آپشن نتیجه دقیق

نتیجه دقیق در بازی‌های رسمی که همراه با نکات آماری و اطلاعات قرار است به ثبت برسد، منطقی نیست چه برسد بازی‌های دوستانه که همه چیز در آن تق‌ولق است و اصلاً مشخص نیست که چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد.

آپشن شرط روی بازیکنان اصلی

در بازی‌های دوستانه تصور نکنید که همه چیز مطابق با بازی‌های رسمی پیش خواهد رفت و بدین ترتیب بخواهید بر روی بازیکنان اصلی شرط قرار دهید زیرا این کار اشتباه است. بازیکنان اصلی ممکن است در بازی‌های دوستانه به صورت کامل استراحت داده شوند یا زمان بسیار کوتاهی به عنوان بازیکن تعویضی به میدان بروند، به همین خاطر پیش‌بینی روی بازیکنان اصلی در بازی‌های دوستانه به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

کلین شیت دروازه‌بانان

همان طور که گفتیم در بازی‌های دوستانه بنا بر آمار به دست آمده اصولاً گل‌های زیادی در جریان بازی ردوبدل می‌شود چون بازیکنان با جدیت زیادی بازی نمی‌کنند، مدافعان و دروازه‌بانان اصلی در بازی برای مدت زمانی کمی هستند یا اصلاً حضور ندارند و به همین خاطر ممکن است گل‌های زیادی زده شود و منطقی نیست که بخواهید سرمایه خود را بر روی کلین شیت دروازه‌بانان قرار دهید.

آپشن مجموع گل‌ها

از آن جایی که در بازی‌های دوستانه تعداد گل‌های زیادی به ثمر می‌رسد، آپشن مجموع گل‌ها می‌تواند یک گزینه با شانس بالا در نظر گرفته شود. بازی‌های دوستانه به دلیل ماهیتی که دارد، با جدیت برگزار نمی‌شود و نسبت به حالات عادی گل‌های بیشتری را خواهد داشت.

آپشن تعداد تعویض‌ها یا بازیکنان تعویضی

مربیان برای این که شرایط بازیکنان مختلف خود را بسنجند، به بازیکنان اصلی خود استراحت دهند، بازیکنان نیمکت‌نشین را به مسابقه بفرستند تا شرایط آنها را بررسی نمایند تعویض‌های زیادی را انجام می‌دهند. در مجموع به دلیل این که بازی دوستانه و تقریباً بدون اهمیت برای به دست آوردن جایزه یا جایگاه است، مربیان بازیکنان اصلی خود را خسته نمی‌کنند و به همه بازیکنان فرصت بازی کردن را می‌دهند و به همین خاطر تعداد تعویض‌ها بالاست.

آپشن بازیکنان گلزن

همان طور که گفتیم در بازی‌های دوستانه به دلیل شل‌گرفتن بازی یا استفاده از بازیکنان نیمکت‌نشین، اصولاً تعداد گل‌های زیادی به ثمر می‌رسد. به همین خاطر شما همواره می‌توانید بر روی گلزنان بازی شرط خود را قرار دهید، مخصوصاً بازیکنان هجومی نیمکت‌نشینی که انگیزه زیادی دارند تا خودی نشان دهند و گلزنی کنند.

آپشن مجموع کرنرها یا شوت‌ها

این گزینه نیز می‌تواند به صورت حدودی یا مجموع برای قرار دادن شرط در نظر گرفته شود زیرا ممکن است بازیکنان شوت‌های زیادی را برای توانایی‌های فردی خود یا دستور سرمربیان برای امتحان کردن گلزنی به سمت دروازه حریفان بزنند که همین موارد نیز می‌تواند منجر به کرنر نیز شود.

سؤالات متداول کاربران

  • آیا در بازی‌های دوستانه منطقی است از روش کمتر و بیشتر استفاده نماییم؟

بله شما در بازی‌های دوستانه می‌توانید از روش کمتر و بیشتر بر روی گزینه‌هایی که اشاره داشتیم استفاده نمایید و شانس برد خود را بالاتر ببرید. روش کمتر و بیشتر یکی از محبوب‌ترین روش‌های پیش‌بینی فوتبال است که به صورت حدودی و بازه‌ای به پیش‌بینی آیتم‌های مختلف فوتبالی نظیر نتیجه بازی، تعداد گل‌ها، تعداد کرنرها، تعداد شوت‌ها و… می‌پردازد.

  • آیا پیش‌بینی بازی‌های دوستانه فوتبال نیاز به احراز هویت دارد؟

برای پیش‌بینی بازی‌های دوستانه فوتبال یا هر پیش‌بینی ورزشی دیگر، برای این که هویت شما برای فعالیت قانونی و امنیت حساب کاربری تأیید شود، باید مراحل ثبت نام خود را به صورت کامل انجام دهید. توجه داشته باشید برخی از سایت‌ها به ثبت نام با اطلاعات شناسایی معتبر بسنده می‌کنند ولی برخی دیگر برای تأیید هویت شما تقاضا دارند تا عکس کارت شناسایی و کارت بانکی خود را برای آنان ارسال کنید.

  • بازی انفجار درآمدزایی بیشتری دارد یا پیش‌بینی فوتبال؟

این دو مدل پیش‌بینی با یکدیگر متفاوت هستند. شما در صورتی می‌توانید در پیش‌بینی فوتبال به درآمدزایی برسید که در این رشته ورزشی تخصص و آگاهی لازم را داشته باشید و روش‌های مختلفی را برای شرط‌های خود پیاده‌سازی نمایید. از سوی دیگر در بازی انفجار نتیجه بازی از دستان شما خارج است زیرا الگوریتم بازی به صورت شانسی نتیجه را تعیین می‌کند و شما با استراتژی مناسب برای شرط‌های خود می‌توانید موفق ظاهر شوید.

دیدگاه خود را بنویسید

شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار سایت بت فوروارد می توانید عضو خبرنامه ما شوید