جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
پی‌اس‌وی آیندهوون - بروسیا دورتموند

راهنمای پیش‌بینی بازی پی‌اس‌وی آیندهوون و دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا

پی‌اس‌وی آیندهوون و بروسیا دورتموند سه‌شنبه، یکم اسفند در چارچوب بازی‌های مرحله یک‌هشتم نهایی فصل ۲۰۲۳-۲۴ لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی پی‌اس‌وی آیندهوون و دورتموند. این بازی را می‌توانید با بالاترین ضرایب در بت فوروارد پیش‌بینی کنید.

اطلاعات بازی پی‌اس‌وی آیندهوون و دورتموند

تاریخ و ساعت برگزاری: ۲۰ فوریه ۲۰۲۴، ساعت ۲۳:۳۰
رقابت: مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
مکان: ورزشگاه فیلیپس

بررسی وضعیت تیم‌های پی‌اس‌وی آیندهوون و دورتموند

آیندهوون مدتی است که در زمین خود استثنایی بوده است و در ۳۰ بازی قبلی در زمین خود شکست نخورده است و ۲۶ پیروزی کسب کرده است. این نشان می‌دهد آنها باید به‌اندازه کافی برای متوقف کردن دورتموند آماده باشند.

دورتموند حریف سختی خواهد بود. آن‌ها در یک دهه گذشته به بازیکن ثابت مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شده‌اند و در این دوره دوباره به مرحله یک‌هشتم نهایی رسیده‌اند و در صدر گروه مرگ که شامل پاری‌سن‌ژرمن، آث‌میلان و نیوکاسل بود‌ قرار گرفتند. دورتموند هر دو بازی مقابل نیوکاسل را برد و همچنین در میلان پیروز شد و باید از تجربه فراوان خود استفاده کند تا بتواند با نتیجه مثبت از آیندهوون خارج شود.

بااین‌حال، دورتموند بعید به نظر می‌رسد که بتواند مقابل پی اس وی پیروز شود، چرا که اخیراً رکورد خارج از خانه آنها ضعیف بوده است. آن‌ها در ۸ بازی از ۹ بازی خارج از خانه قبلی خود در مرحله حذفی در لیگ قهرمانان اروپا شکست‌خورده‌اند و باتوجه‌ به رکورد استثنایی آیندهوون در خانه، ادین ترزیچ ممکن است از تساوی در این بازی خوشحال شود.

بررسی ترکیب و مصدومیت‌های دو تیم پی‌اس‌وی آیندهوون و دورتموند

آیندهوون باید با مصدومیت نوا لانگ که به دلیل پارگی همسترینگ در ادامه فصل غایب است، کنار بیاید. علاوه بر این، آرمل بلا کوچاپ سه بازی اخیر را به دلیل مصدومیت از دست‌ داده است و برای سه‌شنبه‌ شب حضورش مشکوک است. لوک دی یونگ بهترین بازیکن آیندهوون در این فصل بوده است. این مهاجم در این فصل لیگ قهرمانان اروپا ۹ گل به ثمر رساند و با ۲۹ گل در تمام رقابت‌ها بهترین گلزن این تیم است.

از سوی دیگر، دورتموند چندین بازیکن کلیدی از جمله سباستین هالر و کریم آدیمی را در اختیار ندارد احتمالاً بازی برگشت را نیز از دست خواهند داد؛ بنابراین نیکلاس فولکروگ، کاندیدای اصلی برای رهبری خط حمله دورتموند است که قبلاً ۱۲ بار در این فصل گل زده است. فلیکس نمچا و دورانویل نیز به دلیل آسیب‌دیدگی لگن و ران از میادین دور هستند، درحالی‌که رامی بن سبعینی به دلیل سرماخوردگی حضورش مشخص نیست.

نکات مهم بازی پی‌اس‌وی آیندهوون و دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا

چهار مسابقه از شش بازی مرحله گروهی آیندهوون با گلزنی هر دو تیم به پایان رسیده است.
آیندهوون در هر ۵ بازی اخیر خانگی خود در تمام رقابت‌ها دو گل یا بیشتر زده است.
پی اس وی تنها در یکی از ۱۵ بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها موفق به گلزنی نشده است.
بروسیا دورتموند در چهار بازی از پنج بازی اخیر خود دو گل یا بیشتر به ثمر رسانده است.
بروسیا دورتموند تنها در یکی از ده بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها موفق به گلزنی نشده است.

پیش‌بینی ما از بازی پی‌اس‌وی آیندهوون و دورتموند

هر دو تیم با فرم عالی وارد این مسابقه می‌شوند، اما میزبان به دلیل رکورد عالی در این فصل، شانس بیشتری در خانه دارد. بااین‌حال، دورتموند را نمی‌توان نادیده گرفت، زیرا آنها با وجود اینکه در این دوره در بهترین حالت خود قرار ندارند، همچنان به دنبال راهی برای کسب نتایج بهتر هستند. این مسابقه روی کاغذ بسیار سطحی به نظر می‌رسد و ما انتظار داریم که هر دو طرف حداقل یک‌بار به گل برسند. پیش‌بینی ما از بازی پی اس وی آیندهوون مقابل بروسیا دورتموند گلزنی هر دو تیم است.

دیدگاه خود را بنویسید

شبکه‌های اجتماعی

خبرنامه

برای دریافت جدیدترین اخبار سایت بت فوروارد می توانید عضو خبرنامه ما شوید